مزون لباس زنانه ست استایل (حضوری، آنلاین) در تهران – پونک

در تهران ، تهران

معرفی مزون لباس زنانه ست استایل (حضوری، آنلاین) در تهران – پونک

🔴 مزون لباس زنانه ست استایل

🔹 مزون لباس زنانه ست استایل یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش انواع شومیز، مانتو، شلوار، پالتو، بادی، تاپ وانواع مختلف لباسهای ایرانی و ترک در تهران – پونک می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

🔹 جذابیتتو با مزون لباس ست استایل دو چندان کن، اینجا میتونی انواع شومیز، مانتو، شلوار، پالتو، بادی، تاپ وانواع مختلف لباسهای ایرانی و ترک با قیمت مناسب به صورت حضوری و آنلاین خرید کنید

 

🔸 با مدیریت عاطفه سرایی

🔸 شماره تماس 09197320553

🔸 آدرس تهران, بزرگراه اشرفی اصفهانی, بالاتر از میدان پونک, کوچه دوم, پلاک 12

 

پالتو زنانه چیست؟

پالتو یک لباس زمستانی است کخ از انواع پارچه های ضخیم یا پشمی تهیه می شود و برای گرم نگه داشتن بدن بسیار مناسب است. پالتو یک نوع کت است که قد آن بلند است و مانند مانتو به عنوان بیرونی ترین لباس پوشیده می شود.

پالتو زنانه خوب چه ویژگی هایی دارد؟

یکی از مسائل مهمی که در فصول سرد همه را مورد چالش قرار می دهد خرید پالتو مناسب و زیبا است. برای یک خرید خوب باید پالتویی متناسب با اندام خود پیدا کنید. ما در این مطلب نکاتی در مورد خرید پالتو مناسب برای شما تهیه دیده ایم که در ادامه می توانید مطالعه کنید.

_پالتو دولایه بخرید تا شما را در برابر سرما حفظ کند. با خریدن پالتوی دولایه دیگر نیازی به پوشیدن مانتو زیر آن ندارید.

_یکی دیگر از نکات مهم در خرید پالتو جنس پارچه آن است. پارچه ای مثل پارچه کشمیر هم حسابی گرم است و هم سبک. البته هزینه آن نیز بیشتر است.

_قد پالتو را بر اساس قد خود انتخاب کنید. صرفا به دلیل این که پالتوی بلند یا کوتاه مد شده است، نباید آن را خریداری کنید.

_رنگ پالتو یک امر سلیقه ای است ولی همان طور که می دانید رنگ تیره بیشتر گرما را به خود جذب می کند. پس اگر دوست دارید گرمای افتاب را در زیر پالتوی خود نیز حس کنید از رنگ تیره استفاده کنید.

_یکی از مهمترین ویژگی های یک پالتوی خوب سایز آن است. آستین پالتو باید طوری باشد که بتوانید زیر آن لباس ضخیم بپوشید. اصولا پالتو نباید فیت بدن باشد و بهتر است کمی آزادانه روی بدن حرکت کند.

برندهای تولید کننده پالتو کدامند؟

برندهای بسیار زیادی هستند که در تولید پالتو با هم رقابت می کنند. انواع پالتو با طرح ها و جنس های مختلف را می توانید در بازار ببینید. اما برند یک کار نقش مهمی در دوام و زیبایی آن دارد. ما در ادامه برخی از برندهای تولید پالتو را به شما معرفی می کنیم.

جی اوکس
مانگو
لاکو
امپریال
مل اند موژ
زیگ بل
پروچیستا
مانگ
مون
فلیا
زیبو
اونلی
ال سی وایکیکی
ناوالس
ویولتا بای مانگو
آدنی
سیزن
آبجکت

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران