بهترین مرکز نصب سقف کاذب کناف شبکه و پی وی سی در تهران ، کرج و پردیس

در تهران ، تهران

معرفی بهترین مرکز نصب سقف کاذب کناف شبکه و پی وی سی در تهران ، کرج و پردیس

🔴 مجموعه شاهی دکور

🔹 مجموعه شاهی دکور یکی از بنام ترین فعالان در زمینه نصب سقف کاذب کناف شبکه و پی وی سی در تهران ، کرج و پردیس می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه شاهی دکور :

✅ متخصص در طراحی و اجرای سقف کاذب

✅ نصب و اجرای سقف کاذب از نوع کناف شبکه و پی وی سی

✅ اجرای تمامی سقف های کاذب

✅ دورباکس ، فلت ، طرح وسط ، تی وی روم و ….

✅ با بیش از ۱۵ سال سابقه کار

✅ انجام خدمات توسط نیروی ماهر و‌ با تجربه در تهران ، کرج و پردیس

و…

 

🔸 با مدیریت  امید شاهی

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۲۰۲۳۵۳۰۱

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۲۴۴۵۸۲۹۱

 

کناف چیست؟

نوعی پانل گچی با روکش کاغذی می باشد که برای ایجاد دیوار کاذب ، سقف کاذب و ایجاد دکور روی سقف و دیوار مورد استفاده قرار میگیرد.کناف در واقع نام یک برند تجاری در پنل های گچی می باشد. این پنل ها در ایران بنام کناف شناخته شده است.نام دیگر پنل های گچی کناف است.نام کناف در اصل نام تجاری سیستم ساخت و ساز خشک ( بدون استفاده از آب ) است.کناف در واقع همان گچ برگ است.

کارخانه ها و شرکت های تولید کننده ورق کناف از این تخته های گچی شکل برای مصارف ساختمانی به عنوان مواد اولیه اصلی استفاده می کنند و با تولید و ارائه آن ها به بازار کمک خواهند کرد تا طراحی داخلی ساختمان های شما به زیباترین شکل ممکن صورت گیرد.کناف جایگزینی مناسب برای رابیتس کاری می باشد و امروزه به عنوان جایگزینی مناسب برای سقف کاذب و همینطور دیوار کاذب شناخته می شود.

این روزها کناف در زمینه ساخت و ساز در ایران و جهان شناخته شده است و مخاطب های آن هر روز رو به افزایش است، یکی از دلایل استقبال فراوان از کناف حذف ملات و سرعت و کیفیت بالا با استفاده از این روش است. کناف در ایران بیشتر برای سقف کاربردی است که آن را با نام، سقف کناف می شناسیم، در صورتی که می توان از آن برای ساخت دیوار ها نیز استفاده کرد. یکی از دیگر کاربردهای کناف برای کار های دکوراتیو می باشد.
برای خرید کناف در کرج و تهران و سایر شهرهای ایران و اطلاع از لیست قیمت کناف ها با ما تماس بگیرید. کناف سقف یکی از کاربردهای کناف می باشد .

قیمت کناف
متخصصین دیوار و سقف کاذب معمولا تخمین هزینه کناف کاری را بعد از انجام بازدید از محل و تخمین میزان هزینه کارگری، هزینه ی مواد و میزان کار برای آماده سازی ارائه می دهند.به گفته یکی از متخصصین بعد از انجام یک بازدید، بر اساس اینکه چند روز و ساعت طول می کشد تا آن کار را انجام دهد پیشنهاد هزینه کنافکاری را آماده می کند تا هزینه های خودش و کارگرانش را پوشش دهد. بعد از این قیمت پایه، او هزینه رفت و آمد و ایاب و ذهاب، مواد و «عوامل پیش بینی نشده» را به هزینه کناف به طور کلی اضافه می کند.
عوامل پیش بینی نشده در برآورد هزینه کناف کاری در هر پروژه با دیگری متفاوت است. برخی متخصصین تخمین هزینه کناف را بر اساس قیمت مشخصی بر هر مترمربع، و برخی دیگر بر اساس ترکیبی از میزان زمان مورد نیاز و حجم کار انجام می دهند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران