مرکز خرید المهدی – خرید انواع لوازم منزل در تهران – هاشمی ، جیحون

در تهران ، تهران

معرفی مرکز خرید المهدی – خرید انواع لوازم منزل در تهران – هاشمی ، جیحون

🔴 مرکز خرید المهدی

🔹 مرکز خرید المهدی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه خرید انواع لوازم منزل در تهران – هاشمی ، جیحون می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مرکز خرید المهدی :

✅ مرکز خرید المهدی آماده خرید اساس منزل دستگاههای اوراقی و از رده خارج اعم از دستگاههای چاپ تبلیغات دستگاههای ریسندگی یافندگی موتور جوش ژنراتور دستگاه جوش فلزات رنگی از قبیل مس آلومینیوم برنج برنزمفرق سیم کابل ضایعات آهن آلات ساختمانی از قبیل تیرآهن میلگرد نبشی پروفیل درب و پنجره شیروانی صفحه ستون لوله داربست لوله مانیسمان

✅ همه نوع ضایعات

✅ با بالاترین قیمت روز

✅ نقد نقد خریداریم

✅ آماده عقد قرارداد با شرکت ها و اورگانهای دولتی شخصی

و…

 

🔸 با مدیریت  میلاد لامع

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  تهران هاشمی جیهون

ضايعات چيست؟

ضايعات يكي از مفاهيمي است كه روزانه با آن سرو كار داريم و از آن استفاده مي كنيم . ضايعات خانگي، لوازم مستعمل خانگي، ضايعات فلزي، بازيافت، محيط زيست، نخاله ساختماني، تفكيك زباله وغيره واژگاني است كه روزمره مي شنويم. اما وقتي دقيق‌تر مي‌شويم و معني ضايعات را از خود مي‌پرسيم دچار ابهام مي‌شويم و اين سوال پيش مي‌آيد كه ضايعاتدقيقا چيست و دسته بندي آن چگونه انجام مي‌شود.

ضايعات در لغت به معني جمع ضايعه و ضايع است كه كلمه اي عربي است و در فارسي براي آن معادل پسمان­ها پيشنهاد شده است كه چندان متداول نيست و عموم مردم از همان واژه ضايعات استفاده مي‌كنند.

انواع ضايعات شامل شامل ضايعات فلزي، ضايعات غيرفلزي، ضايعات الكترونيك و الكتريكي و محصولات فلزي و غيرفلزي هستند كه امروزه همگي آنها پس از جمع آوري به مراكز بازيافت منتقل شده و پس از جداسازي بازيافت مي شوند.

ضايعات فلزي و غيرفلزي و انواع آن

در يك دسته بندي كلي مي توان ضايعاترا به ضايعات فلزي و غير فلزي تقسيم بندي كرد:

ضايعات فلزي: تقريبا به هر شي فلزي كه ديگر كاربري خود را از دست داده و به عبارتي عمرش به پايان رسيده است ضايعات فلزي گفته مي شود. ضايعات فلزي شامل آهن، استيل، چدن، آلومينيوم، مس، برنج، مفرغ، سرب، آلومينيوم و روي و ساير فلزات است.

ضايعات غير فلزي: اين دسته شامل هر گونه شي غيرفلزي است كه كاركرد اصلي خود را از دست داده است. در اين دسته موارد بسياري جاي مي گيرند از جمله پلاستيك، كاغذ و كارتن، نخاله هاي غيرفلزي ساختمان از قبيل سنگ و گچ و سراميك، شيشه ، لاستيك، مواد شيميايي، روغن، ضايعات كشاورزي و ….. حتي نان خشك هم در اين دسته جاي مي گيرد.

ضايعات الكترونيكي والكتريكي و غيرالكترونيكي و انواع آن

در يك دسته بندي ديگر مي توان ضايعات را به دو دسته ضايعات الكترونيكي و الكتريكي و غيرالكترونيكي تقسيم بندي كرد:

ضايعات الكترونيك و الكتريكي: هر وسيله اي الكترونيكي و الكتريكي كه كاركرد خود را از دست داده و مستعمل شده است در اين گروه جاي مي گيرد. موبايل، قطعات كامپيوتر، تلويزيون، راديو، سيم و كابل و باتري و ساير وسايل برقي خونگي از قبيل ماشين لباسشويي، يخچال ، كولر وغيره در اين گروه قرار مي گيرد.

ضايعات غيرالكترونيكي: ساير ضايعات كه جز دسته الكترونيك و الكتريكي قرار نمي گيرد را غيرالكترونيكي مي گويند.

ضايعات صنعتي و انواع آن

دسته بندي ديگري كه وجود دارد ضايعات منزل و صنعتي است:

ضايعات صنعتي:

ضايعات كه در واحدهاي صنعتي و توليدي ايجاد مي شود و شامل مواد شيميايي، فلزات، مواد پلاستيكي ، توليدات مرجوعي غير مفيد و … است؛ بسياري از ضايعات صنعتي ضايعات صنعتي به عنوان مواد ساختماني بازيافت مي شود.

:ضايعات خانگي

ضايعات علاوه بر محيط‌هاي صنعتي، در نواحي مسكوني هم وجود و هر گونه ضايعاتي كه در محيط خانگي يافت مي‌شود را ضايعات خانگي مي گويند. بنابراين بسياري از ضايعات فلزي، غيرفلزي، الكترونيكي و غيرالكترونيكي در اين دسته قرار مي گيرند.

لازم به ذكر است كه دسته بندي‌هاي فوق مانع الجمع نيستند يعني يك شي مي‌تواند هم جزء ضايعات خانگي دسته بندي شود ،هم جزء ضايعات فلزي و هم چنين الكتريكي. بنابراين ضايعات را مي توان از نظر مواد به كار رفته در آن، محيطي كه در آن توليد مي‌شود و الكتريكي بودن يا نبودن آن دسته بندي كرد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران