ابزار مارکت حیدریان – مرکز فروش ابزار و فرغون در سنندج و سراسر کشور

در کردستان ، سنندج

معرفی ابزار مارکت حیدریان – مرکز فروش ابزار و فرغون در سنندج و سراسر کشور

🔴 مجموعه ابزار مارکت حیدریان

🔹 مجموعه ابزار مارکت حیدریان یکی از بنام ترین فعالان در زمینه انجام  می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه ابزار مارکت حیدریان :

✅ فروش عمده ابزارآلات

✅ نمایندگی شرکت های آروا، کرون، دیوالت، نوا، محک، رونیکس، ورتکس

✅ نمایندگی پخش فرغون

✅ ارسال به سراسر کشور

و…

 

🔸 با مدیریت  شهاب حیدریان

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

 

فرغون چیست؟

فرغون از جمله اولین ابداعات بشر پس از اختراع چرخ می باشد. اگرچه فرغون ها در گذشته شکل و جنس دیگری داشتند اما کاربرد آن ها از قدیم تاکنون تغییری نکرده و از این وسیله برای جا به جا کردن بار استفاده می شود.

فرغون ها دارای یک تا چهار چرخ می باشند. انواع یک و دو چرخ، با استفاده از خاصیت اهرمی بودن جا به جا می شوند. امروزه نمونه های مدرنی از فرغون ها ساخته شده که دارای چهار چرخ بوده و با استفاده از بنزین کار می کنند.

از فرغون در پروژه های ساختمانی و عمرانی به منظور حمل و جا به جایی مصالح و بار، انتقال مصالح به طبقات بالاتر یا پایین تر و همچنین به منظور مخلوط کردن ملات درون آن مورد استفاده قرار می گیرد.

انواع فرغون
فرغون لوله ای
فرغون پروفیلی
فرغون لوله ای/پروفیلی بالابر
فرغون کشاورزی
فرغون بنزینی

فرغون کشاورزی یا دامداری
فرغون های کشاورزی از انواع پرطرفدار فرغون می باشند که شباهت زیادی به فرغون های معمولی ساختمانی دارند. تنها تفاوت آن ها در ابعاد و اندازه لگنشان می باشد.

فرغون های کشاورزی معمولا با ظرفیت 100 لیتر و بالاتر تولید می شوند، در حالی که فرغون های معمولی حدود 60 لیتر حجم را می توانند جا به جا کنند.

فرغون های کشاورزی به دلیل ابعاد و اندازه بزرگ تری که دارند برخی اوقات به صورت دو چرخ طراحی و ساخته می شوند.

انواع اتصالات فرغون
اتصالات جوشی
اتصالات پیچ و مهره ای
اتصالات جوشی و پیچ و مهره ای
اجزاء فرغون ها
جعبه یا اتاق فرغون
شاسی یا استخوان بندی فرغون
تسمه
نبشی
میلگرد
واشر
سر دسته
شفت یا میله محور
چرخ شامل رینگ، بلبرینگ، تیوپ و تایر

انواع مدل های اتاق یا جعبه فرغون
اتاق فرغون اصلی ترین و کاربردی ترین بخش فرغون می باشد، به همین دلیل باید دقت کنید فرغونی را خریداری نمایید که اتاق آن از کیفیت بالایی برخوردار باشد. سایز و گنجایش جعبه فرغون عموما براساس لیتر یا کیلوگرم محاسبه می شود. در ادامه به معرفی دو نوع اتاق فرغون می پردازیم:

جعبه پرسی
جعبه های پرسی یک تکه اند و با هر نوع اتصالی اعم از پیچ و مهره ای و یا جوشی می توانند به فرون متصل شوند. پرکاربردترین جعبه های پرسی، جعبه هایی با ضخامت 0.7 میل می باشد.

جعبه های 0.7 میل در بازار موجود اند. بیشترین ضخامت جعبه های فرغون 1 میلی می باشد که بسیار کمیاب هستند و به راحتی گیر نمی آیند.

جعبه جوشی
در این مدل، اتاق فرغون با تکه های مختلفی بک یکدیگر جوش داده می شوند و در نهایت جعبه جوشی را به وجود می آورند.جعبه های جوشی در ضخامت های 0.6 تا 2 میل در بازار وجود دارند. جعبه های جوشی با نام سینی فرغون نیز شناخته می شوند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران