جرثقیل آینده – بهترین جرثقیل و امداد شبانه روزی در رشت

در گیلان ، رشت

معرفی جرثقیل آینده – بهترین جرثقیل و امداد شبانه روزی در رشت

🔴 مجموعه جرثقیل آینده

🔹 مجموعه جرثقیل آینده یکی از بنام ترین فعالان در زمینه ارائه انواع خدمات مرتبط با جرثقیل و امداد شبانه روزی در رشت می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه جرثقیل آینده :

✅ خدمات حمل و جابجایی انواع بارهای ترافیکی

✅ آلاچیق کانکس خرپا تیر برق نصب سوله اسکلت فلزی

✅ خرپا تخلیه تریلی سوله کاشی سنگ دستگاه

✅ بلند کردن خودرو وحمل ان بصورت شبانه روزی

و…

 

🔸 با مدیریت  فرهاد رجب پور

🔸 شماره تماس  09112373295

🔸 شماره تماس  09115540797

🔸 آدرس  رشت خیابان لاهیجان دارسازی جنب بازار فرش

مزایای جرثقیل متحرک چیست؟

۱) انعطاف پذیری
بزرگترین مزیت یک جرثقیل متحرک انعطاف پذیری آن و البته تحرک آن است به طور خاص در شرایط شهری، جایی که موانع متعدد وجود دارد، یک جرثقیل متحرک به طور منحصر به فرد برای انجام کار مناسب است. یک جرثقیل متحرک قادر به دسترسی به مسیر های تنگ و باریک و محل هایی است که دارای مقدار محدودی از فضای ورودی هستند. در بسیاری از موارد، جرثقیل ثابت به سادگی نمی تواند برای بسیاری از انواع مکان ها به طور عملی تنظیم شود. در این گونه موارد، جرثقیل متحرک راه حل ایده آل است.

۲) زمان راه اندازی سریع
یکی دیگر از مزایای استفاده از جرثقیل متحرک در محل ساخت و ساز، این است که می توان آن را برای این کار به آسانی تنظیم کرد. تاور کرین و جرثقیل های ثابت نیاز به زمان بیشتری برای راه اندازی دارند. از آنجا که تنظیم جرثقیل متحرک بسیار سریع است، زمان برای تکمیل کار مورد نیاز نیز کوتاه می شود. این مورد خیلی ضروری است زیرا در محل ساخت و ساز، زمان ارزش پول را داراست. یک جرثقیل آماده کمک می کند تا پروژه ساخت و ساز سریع تر و در زمان کمتری انجام شود و کارگران کمتر منتظر بمانند تا وظایف مربوطه به پایان برسد.

۳) صرفه جویی در فضا
یک جرثقیل متحرک نیازی به فضای زیادی برای انجام کار ندارد. برای شرایطی که انعطاف پذیری محدود وجود دارد، یک جرثقیل متحرک معمولا تنها گزینه است، با استفاده از فضای کار محدود خود، یک جرثقیل متحرک می تواند کار مشابهی را انجام دهد که یک جرثقیل ثابت میتواند انجام دهد و به علاوه نیاز به فضای کمتری برای انجام کار دارد.

۴) از لحاظ قدرت
حتی اگر یک جرثقیل متحرک بطور قابل توجهی کوچکتر از یک تاورکرین باشد، نیروی جرثقیل متحرک برای وظایف بالابری قابل مقایسه با تاورکرین است. با محورهای سنگین و قدرت هیدرولیکی فوق العاده، یک جرثقیل متحرک دارای قدرت مورد نیاز برای بالا بردن مواد سنگین به ارتفاع مشخص به صورت ایمن و کارآمد می باشد. جابجایی بارهای سنگین با یک جرثقیل متحرک به سادگی امکان پذیر است. این جرثقیل های قوی به نحوی طراحی شده اند تا بارهای سنگین را بارگیری کنند.

۵) مشکلات کمتر
اگر یک مشکل در یک تاور کرین بوجود آید، زمان قابل توجهی برای انجام تعمیرات مورد نیاز لازم است. با یک جرثقیل متحرک، هر گونه مشکل مربوط به تجهیزات جرثقیل با تعمیر یا تعویض قطعات قابل حل می باشد و هر گونه مشکل مربوط به کامیون را نیز می توان با تعمیر یا در صورت نیاز تعویض کامیون برطرف نمود. درصورتی که کامیون دوم بتواند تجهیزات مربوط به جرثقیل را حمل و جابجا کند، این مورد را می توان با خیال راحت و کارآمد مدیریت کرد و انجام داد.

۶) صرفه جویی در هزینه
یک جرثقیل متحرک همیشه راه حل ارزان تر از جرثقیل ثابت و تاور کرین است. ساخت یک تاورکرین از سطح زمین هزینه های زیادی از جمله هزینه ی نیروهای کاری را دارد. از سوی دیگر، یک جرثقیل متحرک زمان کمتری برای تنظیم لازم دارد و همین مورد هزینه ها را کاهش می دهد. راه اندازی یک تاور کرین زمان زیادی طول می کشد، بنابراین اگر شرکت ساخت و ساز شما برای زمان، تجهیزات و کارکنان هزینه ای پرداخت می کند، بهتر است این موارد را در نظر داشته باشد و بر اساس آنها تصمیم بگیرد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران