حمل بار و اثاثیه منزل با وانت در خرم آباد

در لرستان ، خرم آباد

معرفی حمل بار و اثاثیه منزل با وانت در خرم آباد

🔴 بهزادنیک آبادی

🔹 بهزادنیک آبادی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه حمل بار و اثاثیه منزل با وانت در خرم آباد می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات بهزادنیک آبادی :

✅ حمل و نقل بار و اسباب منزل

✅ به داخل و بیرون شهر

و….

 

🔸 شماره تماس ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸آدرس خرم آباد

5 نکته درباره اسباب کشی

1- چه قدر زمان برای اسباب کشی نیاز داریم ؟

برآورد زمان مورد نیاز برای جمع و جور کردن اثاثیه بسیار مهم است. اگر در برآورد این زمان دچار اشتباه شوید مطمئنا با مشکلات زیادی در طول اسباب کشی و حتی پس از آن برخواهید خورد. چنانچه با کمبود زمان مواجه شوید احتمال آسیب رساندن به خود و اثاثیه افزایش میابد. چرا که شما سعی خواهید کرد که همه کارها را با عجله و البته ناقص و غیر اصولی انجام دهید و در صورتیکه مدت زمان آن را خیلی طولانی در نظر بگیرید دچار کاهش انگیزه و خستگی خواهید شد که همین موضوع هم باعث میشود که کارها بطور صحیح انجام نشود. بنابراین برای انجام یک اسباب کشی موفق باید زمان مورد نیاز را به دقت ارزیابی کنیم !
2- زمان تعویض وسایل کهنه و قدیمی فرا رسیده است

اگر میتوانید و بودجه کافی در اختیار دارید، وسایل قدیمی و کهنه ای را که دیگر از دستشان کلافه شدید با وسایل نو جایگزین کنید. مطمئن باشید که از اینکار پشیمان نخواهید شد بخصوص اگر مالک منزل جدید خودتان هستید. تخت خوابها، فرش، تلوزیون، مبلمان و هر چیزی را که فکر میکنید باید عوض شود در زمان اسباب کشی تعویض کنید.
3- بسته بندی اثاثیه را جدی بگیرید

برای بسته بندی اثاثیه خود وقت بگذارید و از جعبه ها و کارتنهای محکم استفاده کنید. محتوی هر بسته را بر روی برچسب یا خود کارتن بنویسید. اینکار سلامتی وسایل شما را تضمین میکند و در زمان چیدمان بسیار صرفه جویی خواهد شد. بدون شک بسته بندی نامناسب باعث خسارت خواهد شد آن هم در شرایط خستگی و کلافگی
4- مراقب کودکان باشید

کودکان و بخصوص پسربچه های زیر 10 سال عاشق محیطهای بهم ریخته و شلوغ و پرسه زدن درمیان اثاثیه هستند. شرایط اسباب کشی برای آنها گاهی از پارک و بستنی هم لذت بخش تر است. مواظب کودکان باشید، توجیه کردن آنها کار آسانی نیست، بنابراین در صورتیکه امکان دارد آنها را از شرایط اسباب کشی دور نگه دارید.
5- منزل جدید و فعلی را نظافت کنید !

نظافت خانه قبل از ترک آن حداقل 2 حسن دارد.

ممکن است وسیله و چیزی را جاگذاشته باشید. نظافت آن باعث میشود که مطمئن شوید چیزی از قلم نیفتاده است.
شاید خانواده ای که قرار است به منزل شما نقل مکان کند، به اندازه کافی فرصت برای نظافت آن نداشته باشد. فرهنگ سازی کنید !

اگر در نظافت منزل جدید خود در ابتدای کار کوتاهی کنید تا مدتها خود را سرزنش خواهید ! شما دیگر نمیتوانید خانه را خالی کنید و به نظافت آن مشغول شوید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران