تولید و فروش بلوک زن ، جدول زن ، مخلوط کن ، میکسر و بالابر در اصفهان

در اصفهان ، اصفهان

معرفی تولید و فروش بلوک زن ، جدول زن ، مخلوط کن ، میکسر و بالابر در اصفهان

🔴 ابوالفضل کریمی

🔹 ابوالفضل کریمی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تولید و فروش بلوک زن ، جدول زن ، مخلوط کن ، میکسر و بالابر در اصفهان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات ابوالفضل کریمی:

✅ تولید ماشین آلات بلوک و جدول

✅ بلوک زن،جدول زن،مخلوط کن،میکسر،بالابر

و….

 

🔸 شماره تماس 09133377279

🔸آدرس اصفهان،خیابان کهندژ بعداز دانشگاه پیام نور،خیابان عمادسیادت

دستگاه بلوک زن چیست ؟

انواع دستگاه بلوک زن

دستگاه بلوک زن تمام اتوماتیک
دستگاه بلوک زن تمام اتوماتیک تخم گذار
دستگاه بلوک زن نیمه اتوماتیک
دستگاه بلوک زن دستی
نحوه کار دستگاه بلوک زن

نحوه کار دستگاه بلوک زن به این صورت است که ابتدا مواد مخلوط شده را (سیمان-ماسه-پوکه) داخل سینی دستگاه ریخته ، سپس با شنکش مواد را داخل قالب می ریزیم تا فضاهای خالی پر شود. بعد از آن ویبره دستگاه را روشن میکنیم در این قسمت فضاهای خالی ایجاد می شود که باید دوباره پر شود. در مرحله بعد سمبه دستگاه را پایین آورده تا مواد متراکم شود ، در مرحله آخر قالب را بالا می آوریم (توجه داشته باشید حتما باید سمبه پایین بماند و ویبره در این مرحله به هیچ وجه نباید خواموش گردد)

مخلوط بتن در دستگاه بلوک زن

مخلوط بتن مصرفی در ساخت بلوک باید از یک پیمانه سیمان پرتلند و ۵/۳ پیمانه شن (به درشتی حداکثر نصف ضخامت نازک‌ترین دیواره بلوک) و ۵/۲ پیمانه ماسه و ۱۵۰-۱۳۰ لیتر آب برای بتن لرزیده یا ۱۸۰-۱۶۰ لیتر برای بتن نلرزیده تشکیل شده باشد، اختلاط می‌تواند با دست یا ماشین انجام شود.

در صورتی که ساختن بلوک با وسایل مکانیکی انجام گیرد، قالب باید تا ارتفاع معینی بالاتر از سطح نهایی آن پر شده و مخلوط درون قالب دستگاه پس از لرزاندن، کوبیده و صاف گردد. پس از قالب‌گیری باید بلوکها را بلافاصله از دستگاه جدا نموده و روی صفحات زیر بلوکی (پالت) به محل مناسبی برای عمل‌آوری منتقل ساخت. چنانچه تولید بلوک به وسیله ماشینهای بلوک‌زنی سیار (تخم‌کن) انجام شود، بستر زیر بلوکها باید صاف، تمیز و عاری از آلودگی و خاک بوده و با بتن یا اندود سیمانی پوشیده شده باشد. همچنین برای جلوگیری از تابش آفتاب، ریزش باران و وزش باد، بلوکها را باید در محلهای سرپوشیده و دور از جریان هوا تولید کرد. در مورد تولید بلوک با ماشینهای خودکار باید به مشخصات فنی خاص ماشین توجه کافی مبذول گردد.

هنگامی‌که دمای محیط از ۵ درجه سلسیوس کمتر باشد، باید تولید بلوک در محوطه روباز را متوقف نمود. به منظور جلوگیری از آثار تخریبی ناشی از تابش مستقیم خورشید، خصوصاً در دمای بیش از ۲۵ درجه سلسیوس، وزش باد، شسته شدن توسط باران و آبپاشی نادرست، کاهش سریع درجه حرارت در روزهای اول و سرمای زیاد و یخزدگی، عمل‌آوری بلوکهای بتنی امری است ضروری. فاصله زمانی بین‌قالب‌گیری بلوکها و آغاز عملیات مراقبت حداقل ۴ تا ۵ ساعت خواهد بود.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران