بهترین مرکز تعمیر یخچال ، لباسشویی ، پکیج ، آبگرمکن ، کولر گازی و کولر آبی در تهران ، کرج و سراسر کشور

در تهران ، تهران

معرفی بهترین مرکز تعمیر یخچال ، لباسشویی ، پکیج ، آبگرمکن ، کولر گازی و کولر آبی در تهران ، کرج و سراسر کشور

🔴 مجموعه تاسیسات vip تهران

🔹 مجموعه تاسیسات vip تهران یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تعمیر یخچال ، لباسشویی ، پکیج ، آبگرمکن ، کولر گازی و کولر آبی در تهران ، کرج و سراسر کشور می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه تاسیسات vip تهران :

✅ شرکت تاسیسات وی آی پی تهران در شهرهای تهران ، کرج و شهرهای دیگر کشور با کادری مجرب و کارآزموده و دوره دیده جهت تعمیرات و نصب انواع یخچال های ساید بای ساید ، یخچال فریزر ، کولر گازی ، کولر آبی ، انواع لباسشویی ، انواع پکیج و انواع آبگرمکن در خدمت هموطنان عزیز می باشد.

✅ کلیه خدمات این شرکت به صورت ضمانت ارائه فاکتور و قطعات شرکتی می باشد.

و…

 

🔸 با مدیریت  علی هاشمی

🔸 شماره تماس  09197518225

🔸 آدرس  تهران ، شهرک راه آهن(چیتگر) ، بلوار امیرکبیر ، خیابان گلناز ۱ ، پلاک ۱۴

 

دلایل خرابی پکیج چیست؟

عدم نظافت و مراقبت منظم
یکی از دلایل اصلی برای خرابی پکیج، این است که افراد مدت زمان طولانی از پکیج استفاده می کنند بدون اینکه زمانی را به تمیزکردن و نگهداری درست از آن اختصاص دهند. یعنی به عبارتی گاهی اوقات عدم کارکرد درست پکیج به خاطر کثیف بودن آن است.

یک قسمت کثیف در پکیج می تواند دلیل خرابی مبدل حرارتی باشد. فیلتر هوای آلوده ممکن است جریان هوا را محدود کند. گاهی اوقات مشعل کثیف باعث می شود در کارکرد پکیج اختلالاتی به وجود آید.

عدم کارکرد فن گرمایشی
این احتمال وجود دارد که فن پکیج کار کند ولی گرمای محسوسی در خانه احساس نکنید. در این حالت بهتر است ترموستات پکیج را بررسی کنید. فیلترهای بسیار کثیف ممکن است مانع از عملکرد درست فن پکیج باشند. اگر اطمینان حاصل کردید که مشکلات در ترموستات است بهتر است این مسئله را با نمایندگی در میان بگذارید. البته بسیاری از ترموستات ها دیجیتالی هستند که توسط باتطری کار خود را انجام می دهند بهتر است نسبت به تعویض باتری آن ها اقدام کنید.

شنیده شدن صدای غیر معمول
پکیج با توجه به نوع کارکردی که دارد ممکن است صدای ضعیفی از خود انتشار دهد که طبیعی است اما اگر یک صدای غیر معمول و بلند از پکیج می شنوید، بهتر است دقت و توجه خود را به آن عمیق تر کنید. در هنگام شنیدن این صدا به خرابی پمپ شک کنید و برای تعویض پمپ هرچه سریعتر اقدام کنید، البته بهتر از قبل اقدام به تعویض از یک تکنسین مجرب و کارشناس زبده در این زمینه کمک بگیرید.

خاموشی مکرر پکیج
ممکن است که پکیج مدام خاموش شود این علت به خاطر جمع شدن هوا داخل پکیج باشد که برای جلوگیری از این امر بهتر است آن را خاموش کنید و سپس اقدام به هواگیری پکیج نمائید.

عدم دفع دوده از سمت پکیج
گاهی اتفاق می افتد که پکیج قادر به از بین بردن دوده نمی باشد که در این صورت بهتر است، لوله ها را به طور دقیق بررسی کنید و اگر گرفتگی مشاهده کردید در جهت رفع آن برآیید.

عدم روشن شدن شمعک
در صورتی که مشعل پکیج روشن نشد به خرابی جرقه زن شک کنید. برای رفع این مشکل، آب گرم را باز کرده و از طریق دستی اقدام به روشن کردن شمعک نمائید. این تست ممکن است به شما نشان دهد که شمعک خراب است و نیاز به تعویض دارد و این حالت زمانی کاربردی خواهد بود که پکیج به صورت دستی کار کند.

داغ شدن بیش از حد پکیج
اگر راه آب بسته شود ممکن است که کلید مختص به منظور تنظیم دما دچار اختلال شده باشد و یا تنظیمات شعله درست نباشد که در صورت مشاهده چنین شرایطی با کارشناسان موجود در مجموعه تاسیسات مردانی تماس حاصل نمائید تا در کمترین زمان ممکن در محل حضور پیدا کرده و مشکل شما را حل کنند. البته قبل از هرکاری شستشوی روغنی پمپ بهترین کار است. در صورتی که عمل شستشو را هم انجام دادید ولی همچنان مشکل وجود داشت راه حل های پیشنهادی را انجام داده و با یک متخصص مشورت کنید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران