طراحی ، ساخت ، فروش و نصب تابلو نئون سلیکون یا فلکسی در تبریز

در آذربایجان شرقی ، تبریز

معرفی طراحی ، ساخت ، فروش و نصب تابلو نئون سلیکون یا فلکسی در تبریز

🔴 تابلو سازی صبا

🔹 تابلو سازی صبا یکی از بنام ترین فعالان در زمینه طراحی ، ساخت ، فروش و نصب تابلو نئون سلیکون یا فلکسی در تبریز می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات تابلو سازی صبا :

✅ مناسب برای دکوراسیون مغازه و خانه

🔸ژله ای

🔸نشکن

🔸اورجینال

🔸 مد روز

و…

 

🔸 با مدیریت مهدی موسی پور

🔸 شماره تماس 09142998007

🔸 آدرس تبریز _ خیابان انقلاب _ خیابان کشاورز_ تابلو سازی صبا

 

تابلو نئون چیست؟

در واقع شیشه ای بی رنگ و شفاف است که به شکل های مختلف خم خورده و با گاز نئون پر می شود. در دو سر تابلوی نئون الکترود متصل می شود که با اتصال ولتاژ مناسب به این دو سر گاز نئون داخل شیشه شروع به تولید نور می کند.
ساخت تابلو نئون

شباهت بسیار زیادی به ساخت ظرفهای شیشه ای دست ساز دارد. برای ساخت این ظروف، شیشه ابتدا کاملا مذاب شده و شکل اولیه به خود می گیرد سپس شیشه ساز با استفاده از فشار هوا به این ظرف فرم دلخواه خود را می دهد.

برای ساخت تابلوهای نئون نیز مشابه این حالت استفاده می شود. شیشه های خام نئون به صورت شیشه ای کروی و تو خالی در بازار موجود هستند و نئون ساز با استفاده از حرارت و فشار هوا (فوت کردن) به این شیشه فرم دلخواه خود را می دهد.

ساخت نئون علاوه بر معلومات اولیه نیازمند تجربه و حوصله زیاد است و تقریبا می شود گفت بدون آموزش عملی یادگیری آن غیرممکن است.نئون پلاستیک را باید خیلی قبل تر از و پدربزرگ چلنیوم دانست. پدربزرگ چلنیومی که امروز قاطعانه جایگاه نیاکانش را به خود اختصاص داده و با قساوت نقش آنها را هرچه کمرنگ تر کرده است.

در اصل تنها تفاوت میان حروف برجسته چلنیوم و نئون پلاستیک، جنس زوار آن است. چلنیوم نام زوارش را به ارث برده. زواری از جنس آلیاژی خاصی از فلز آلومینیوم بوده ظاهر براق و خاصیت انعطاف پذیر دارد. در صورتی که نئون پلاستیک جنس زوارش از همان جنس پلاستیک ) پلکسی گلس ) است که در رویه کارش استفاده می شود. این یعنی چلنیوم تنها از روبرو و از سطح کار یعنی جایی که از جنس پلکسی است نورافکنی می کند در صورتی که نئون پلاسنیک هم از سطح و هم از زوار به این مهم می پردازد.

البته در توضییحات تفاوت های این دو محصول باید به نورپردازی آن هم اشاره کرد. چرا که در اصل منبعی که نور نئون پلاستیک را تامین می کند، لامپ نئون است. همین نئون هایی که روی شیشه مغازه ها نصب می شود. البته با شکل خاص و مخصوص استفاده در نئون پلاستیک که از نظر نورپردازی در مساله شدت و زیبایی نور هنوز بی رقیب و بی همتاست.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران