تدریس تخصصی زبان کودکان در خرم آباد – لرستان

در لرستان ، خرم آباد

معرفی تدریس تخصصی زبان کودکان در خرم آباد – لرستان

🔴 شیوا رشیدی فر

🔹 شیوا رشیدی فر یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تدریس تخصصی زبان کودکان در خرم آباد – لرستان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات شیوا رشیدی فر :

✅ تدریس زبان انگلیسی به کودکان و نوجوانان در محیطی زیبا

✅ آنلاین و حضوری

✅ آموزش تخصصے مکالمه

✅ مشاوره و تعیین سطح

و…

 

🔸 شماره تماس  09391665515

🔸 آدرس  لرستان، خرم آباد، کوچه آراسته 9

 

مزایای یادگیری زبان انگلیسی در کودکان چیست؟

یادگیری سریعتر

مغز کودک تا 3 سالگی حداکثر انعطاف پذیری لازم براي یادگیری یک زبان جدید را دارد و عملکرد مغز كودكاني كه در سطح بالا یک زبان جدید را یادگرفته اند از کودکان عادی بالاتر است در حقيقت یادگیری زبان افزایش ظرفیت حافظه را بالا برده و این امر خصوصاً در حافظه کوتاه مدت بيشتر است زیرا به مغز اجازه می دهد تا اطلاعات را در مدت زمان طولانی تری در مغز نگه دارد.

تأثیر مثبت در سلامتی

مهمترین مزیتی که كودک هنگام یادگیری انگلیسی (یا هر زبانی) به دست می آورد ، توانایی برقراری ارتباط با با طیف وسیعی از جمعیت جهان با قابليت هاي زير است:

بهبود تمرکز
امكان انجام چندین کار به طورهمزمان توسط کودک
افزایش دقت و حافظه

امکان دسترسی به دنیای جهان

غالبا كودكان بدون ترس و بي وفقه دوست دارند یاد بگيرند و يادگيري زبان انگلیسی روحيه و رشد شخصی را در انها تقويت می کند

سخن واران بهتر :

مطالعات نشان می دهد ، کودکان دوزبانه ، سخن وران بهتری در آینده به زبان مادری خود خواهند شد . بسیاری از سخن وران بزرگ ، دانشمندان ، رهبران سیاسی ، سفیران فرهنگی و افراد موثر اجتماعی دو زبانه بوده اند . از آنجمله : نیکولا تسلای مخترع مجاری به شش زبان ، ملانیا ترامپ همسر ترامپ به شش زبان تسلط دارند .

درک بازی ها و كارتون هاي انگلیسی و ارتباط با جهان دوم :

بچه ها عاشق کارتون هستند و اينكه بتوانند کارتون های مورد علاقه خود را به زبان انگلیسی تماشا کنند لذت مي برند .اگر آموزش ها اصولی باشد ، کودک در سن 8 تا 11 سالگی می تواند اولین کتاب یا رمان خود را به زبان انگلیسی بخواند اين امر علاوه بر افزايش اعتماد به نفس كودك مهارت هاي خواندن و درك آن از واژگان وكلمات را نيز بهبود مي بخشد.همچنین انجام بازی هاي آموزنده و آموزشی به زبان انگلیسی باعث يادگيري و توجه بيشتر او به رنگ ها ، غذا ، حیوانات و غیره مي شود.

ارتقا مهارت هاي خواندن

کودکانی که در حال یادگیری دو زبان هستند درک بهتری از نحوه يادگيري و بهتر آموختن دارند به اين ترتيب كه كودك راحت تر و سریعتر از كودكان تک زبانه خواندن و نوشتن را فرا مي گیرند.

برقراري ارتباط با ديگران

كودكان دوزبانه اغلب نمرات بالاتری در امتحانات دريافت مي كنند و در حل مسائل عملکرد بهتری دارند. این امر به اين دليل است که فكر آنها دائماً در تلاش براي پيدا كردن وجه اشتراك مسائل دو زبان است.این امر به آنها امکان می دهد ایده های و تمرکز خود را افزايش دهند. مغز کودکان در مراحل اوليه زندگي معمولاً كندتر ارتباط برقرار مي كنند ، اما محققان دریافته اند كودكان دوزبانه مهارت های ارتباطي بسیار بالاتری نسبت به کودکان تك زبان پيدا خواهند كرد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران