لوله کشی ساختمان و نصب انواع شیرالات در چابهار

در سیستان و بلوچستان ، چاه بهار

معرفی مرکز لوله کشی ساختمان و نصب انواع شیرالات در چابهار

🔴 وحید پراور

🔹 وحید پراور یکی از بنام ترین فعالان در زمینه لوله کشی ساختمان و نصب انواع شیرالات در چابهار می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات وحید پراور :

⭐لوله کشی فاضلاب به صورت فول ونت،پیشفیت ومعمولی

⭐لوله کشی اب سردوگرم

⭐نشت یابی ونشت گیری لوله های فاضلابی ولوله های اب

⭐تعمیرلوله های فرسوده وقدیمی

⭐انجام کلیه خدمات موتورخانه

⭐نصب انواع شیرالات نصب پمپ وهواگیری،سرویس ونصب ابگرمکن،نصب روشویی باکس وآیینه،نصب ماشین لباس شویی وظرف شویی،نصب تانکر،نصب اب تصفیه کن خانگی و…
(دراسرع وقت وکمترین قیمت وبابهترین کیفیت)

و…

 

🔸 شماره تماس  ۰۹۹۳۲۶۲۲۴۱۹

🔸 آدرس  چابهار

 

هدف از لوله کشی ساختمان چیست؟

قبل از هر چیزی لازم است به این موضوع مهم و اساسی بپردازیم که هدف از لوله کشی ساختمان چیست؟ از آنجایی آب، فاضلاب و گاز و انتقال صحیح آن ها در هر ساختمانی حائز اهمیت است، اهمیت استفاده از سیستم های لوله کشی برای ساختمان نیز روشن می شود. به طور کلی به نصب لوله ها و اتصالات آن ها به منظور انتقال سیالات، گاز و فاضلاب لوله کشی گفته می شود. البته دقت کنید که شما علاوه بر لوله کشی ساختمان به لوله کشی موتور خانه نیز نیاز دارید. تمامی این موارد باید به صورت کاملا استاندارد و توسط متخصصان مربوطه صورت بگیرد.

انواع لوله کشی ساختمان

همان گونه که گفتیم روش های مختلفی برای لوله کشی ساختمان وجود دارد که اصلی ترین آن ها به شرح زیر می باشد:

لوله کشی سنتی

لوله کشی سنتی همان گونه که از نام آن پیداست از قدیم کاربرد زیادی در ساختمان ها داشته است. در این روش از لوله های فلزی سنگین استفاده می شد که امروز دیگر کارآیی چندانی ندارند. به دلیل زنگ زدگی، سنگین بودن و نصب دشوار این لوله ها امروزه جایگزین های مدرن تری برای آن ها وجود دارد.

لوله کشی فاضلاب و آب

یکی از اصلی ترین و مهم ترین بخش های لوله کشی هر ساختمانی لوله کشی آب و فاضلاب محسوب می شود. ساختار لوله های استفاده شده برای این موارد باید به گونه ای باشد که با سیالات واکنش نشان ندهد.

لوله کشی سرویس بهداشتی

لوله کشی سرویس بهداشتی شامل لوله کشی حمام و دستشویی است، در این موارد لازم است که از دو نوع سیستم لوله کشی استفاده گردد، یکی از آن ها مربوط به تامین آب و دیگری مربوط به انتقال فاضلاب می باشد. منظور از تامین آب هر دو نوع آب سرد و گرم برای سرویس های بهداشتی است و لوله کشی فاضلاب نیز برای انتقال مواد گند زدا به کار می رود.

لوله کشی آشپزخانه

لوله کشی آشپزخانه نیز یکی دیگر از بخش های مهم و اصلی و البته سبک و کاربردی هر ساختمانی به حساب می آید. جهت اجرای سیستم لوله کشی آشپزخانه به لوله کشی آب سرد و گرم و سینک نیاز داریم.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران