نقاشی ساختمان کلی و جزئی در بندرعباس

در هرمزگان ، بندرعباس
    مدیریتایرج الهوردی
    استانهرمزگان
    شهربندرعباس

معرفی مرکز نقاشی ساختمان کلی و جزئی در بندرعباس

🔴 

🔹 ایرج الهوردی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه نقاشی ساختمان کلی و جزئی در بندرعباس می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات نقاشی ساختمان در بندر عباس :

✅ اجرای رنگ روغنی پلاستیک اکرولیک(روغنی بی بو)کنتکس ودرزگیری کناف

✅ اجرا درسراسر بندرعباس و حومه بصورت شبانه روزی

✅ اجرای کاربابهترین رنگ های موجورگد بازار با برند پیشنهادی شما.

✅ اجرای تخریب و خورده کاری

و…

اهمیت نقاشی ساختمان درطراحی و دكوراسيون داخلی ساختمان چیست؟

انواع رنگ در دكوراسيون داخلي در دو بستر اصلي در محيط استفاده مي شوند:
1. رنگ آمیزی فضاها شامل: ديوار،‌كف، سقف و درب ها
2. لوازم دكوراسيون شامل: مبلمان، ‌پرده، فرش و مانند آن …
درمقام مقايسه اين دو قالب با هم از لحاظ نقش در دكوراسيون، رنگ آمیزی فضا ها از اهميت بيشتري برخوردار مي باشد. چون نقاشی ساختمان نسبت به لوزام دكوراسيوني ثابت تر بوده و به گونه اي نقش پس زمينه را براي آن لوازم اجرا مي كنند. در ميان اين رنگ آمیزی ديوارها و سقف ها به جهت وسعت بيشتر، در فضاي ما جايگاه ويژه اي دارند و ميزان تأثيرگذاري واهمیت نقاشی ساختمان درطراحی و دكوراسيون داخلی ساختمان بر ديگر لوزام دكوراسيوني چشمگيرتر است. و گذشته از موضوع تأثير بر روي ديگر لوازم محيط، ديوارها و رنگ انتخابشون در تغيير وسعت و نور فضا نيز بسيار مؤثر است. برای استفاده رنگ ها در نقاشی ساختمان طبق همان جدول رنگها، اول بيائيد رنگهاي مورد علاقه خود را نسبت به فضايي كه مي خواهيد در خانه تان ايجاد كنيد مثلا آرام بخش و يا پر انرژي ، براي ايده گرفتن هم مي توانيد از كمد لباسهاتون و يا اشياي مورد علاقه و حتي از تابلوها و پوسترها نيز الهام بگيريد. سپس بخش هاي مختلف خانه را دقت كنيد يك يا دو رنگ را براي يك قسمت انتخاب كنيد و سپس از دو رنگ متمم براي ايجاد آرامش استفاده كنيد.
درمرحله بعدي بيائيم از قانون 10-30-60 استفاده كنيم يعني رنگ آمیزی فضاهای اصلي كه همان رنگ هاي غالب است 60% ،رنگ هاي دكوراسيون 30% و رنگ هاي بعدی 10%
پس بنابرین نقاشی ساختمان نقش بسيار مهمي را در دكوراسيون داخلی دارند چون حجم بسيار وسيعي را دربرمي گيرد و ما بايد در نقاشی ساختمان سعي كنيم رنگ فضا های اصلي روشن تر از همه رنگهاي مصرفي دردكورمان باشد مثلا سقفي كه با رنگ سفيد پوشيده شده باشد باعث مي شود خانه اي روشن و بزرگتر داشته باشيم بنابراين براي فضاهاي كوچك و كم نور انتخابي ايده آل است. رنگ سفيد خالص با نور طبيعي يك رنگ كاملا گرم و با نورهاي مصنوعي رنگ سرد به نظر مي رسد.
بنابراين با اضافه كردن نورهاي زرد و قرمز و قهوه اي در كنار نورهاي مصنوعي مي تونيم آن را گرمتر كنيم. رنگ هاي زنده از نگاه طراحان دكوراسيون داخلي،‌ رنگ هاي زنده داراي ويژگيهاي خاصي هستند و همواره رنگهاي دوست داشتني هستند. اين رنگها شديدا باعث جلب توجه بينندگان مي شوند و هيچ وقت از نظرها دور نمي مانند. اكثر مردم ما در نقاشی ساختمان بيشتر از رنگهاي خاموش و خنثي استفاده مي كنند و به كارگيري اين رنگها (زنده )جسارت مي خواهد. براي مثال براي ارزشيابي سليقه خود مي توانيم به كمد لباسهامون نگاهي كنيم اگر لباسهامون از رنگهاي بژ و قهوه اي و سفيد و سياه است، فكر استفاده از رنگهاي زنده در منزل نباشيد ولي اگر در ميان لباسهاي ما رنگهايي مانند قرمز و نارنجي و بنفش به چشم خورد احتمالا از زندگي در فضايي با دكوراسيون برگرفته از رنگ هاي زنده لذت خواهيد برد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران