قطع ریزش مو در 2 هفته و رویش مجدد بعد از 4 هفته کاملا گیاهی در بروجرد و سراسر کشور

در لرستان ، بروجرد
کد کسب و کار : 123460

معرفی قطع ریزش مو در 2 هفته و رویش مجدد بعد از 4 هفته کاملا گیاهی در بروجرد و سراسر کشور

🔴 مریم حاتمی

🔹 مریم حاتمی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش دارو درمان ریزش مو در بروجرد و سراسر کشور می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

🔹 کسانی که مشکل ریزش مو و کم پشتی ریش دارند اول توسط مشاورین متخصص مشاوره میشن و طبق نیاز هر فرد پک مورد نیازش بهش معرفی میشه و تا پایان دوره پیشتیبانی رایگان رو هم داره در ضمن این پک دارای مجوزهای لازم از وزارت بهداشت و جهاد دانشگاهی و همچنین دارای نشان سیب سلامت هست و کاملا گیاهی و ارگانیک است.در ضمن پکها ضمانت بازگشت وجه دارن

🔹 اگه میخایی تو کمتر از ۲۰ روز موهات تغییر اساسی کنه به آیدی درج شده در آگهی پیام بدید

 

🔸 شماره تماس  ۰۹۹۰۰۷۸۶۷۰۰

🔸 آدرس  بروجرد .شهرک اندیشه.مجتمع پاسارگاد.بلوک ۱۰ طبقه اول واحد۴

 

علت های اصلی و مهم ریزش مو چیست؟

۱- هر نوع آسیب جسمی
عواملی چون جراحی، تصادف رانندگی یا بیماری شدید حتی آنفولانزا می‌تواند ریزش مو را به همراه داشته باشد. این مورد به نام Telogen Effluvium نیز شناخته می‌شود. مو دارای چرخه زندگی برنامه ریزی شده‌ای است: مرحله رشد، مرحله استراحت و مرحله ریختن. شرایط جسمی می‌تواند به چرخه رشد طبیعی مو شوك وارد کند و با این اختلال شاهد از دست دادن موهای خود باشد. ریزش مو اغلب سه تا شش ماه پس از تروما به میزان قابل توجهی است.

۲-تأثیرات بارداری
حاملگی و مادرشدن یکی از زیباترین اتفاقات زندگی هر زنی به شمار می‌رود. اما بارداری یکی از نمونه‌های شوک جسمی است که می‌تواند خود علت ریزش مو شود. دلیل این امر تغییراتی است که در سطح هورمون‌ها به وجود می‌آید. شاید جالب باشد بدانید که ریزش موی مرتبط با بارداری، به جای آنکه در دوران بارداری باشد، بیشتر بعد از زایمان دیده می‌شود. نباید فراموش کرد که بارداری در هر فرد خاص خود او بوده و تجربیات خاصی را نیز به همراه دارد. به همین دلیل ممکن است تنها در تعداد معدودی از افراد علت ریزش مو عدم تعادل هورمونی در دوران بارداری باشد.

3- مصرف بیش از حد ویتامین A
طبق تحقیقات مرکز آکادمی پوست آمریکا، مصرف بیش از حد مکمل‌ها یا داروهای حاوی ویتامین A می‌تواند علت ریزش مو باشد. مقدار مجاز مصرف روزانه ویتامین آ 5000 واحد بین المللی (IU) در روز، برای بزرگسالان و بچه‌های بالای 4 سال است. مکمل‌ها حاوی 2،500 تا 10،000 IU هستند. بنابراین ممکن است با مصرف مکمل‌ها بیشتر از مقدار مجاز وارد بدن شما شود. البته این نکته نیز باید مورد توجه قرار بگیرد که قطع یکباره مصرف این ویتامین و یا کم کردن بیش از حد آن خود آسیب‌های متعددی را برای بدن به همراه خواهد داشت.

۴-کمبود پروتئین در رژیم غذایی
شما با خوردن گوشت و تخم مرغ مقدار زیادی پروتئین دریافت می‌کنید، اما می‌توانید پروتئین را از مجموعه‌ی غذاهای دیگر مانند برخی حبوبات نیز به بدن برسانید. اما اگر به مقدار کافی پروتئین در رژیم غذایی خود دریافت نکنید، طبق تحقیقات علمی با دست خود و اتخاذ یک رژیم غلط چرخه رشد طبیعی مو را دچار اختلال کرده‌اید که در نهایت یک علت ریزش مو به شمار می‌رود.این اتفاق می‌تواند حدود دو تا سه ماه پس از افت پروتئین در بدن رخ دهد.

۵- طاسی با الگوی مردانه و زنانه
علت ریزش مو گاهی در گرو طاسی الگوی مردانه و زنانه و ژنتیک است. در مورد طاسی با الگوی مردانه، نوعی ریزش مو ناشی از ترکیب علت‌هایی چون عوامل ژنتیکی و هورمون‌های جنسی مردانه دخیل هستند. در طاسی الگوی زنانه بیشتر ژنتیک موثر است. این نوع ریزش مو (در زنان و مردان) هنگامی اتفاق می‌افتد که فولیکول مو به مرور زمان منقبض می‌شود و باعث عدم رشد مو می‌شود. در مردان این علت ریزش مو خود را با طاسی در ناحیه فرق سر و شقیقه‌ها و … نشان می‌دهد . در خانمها علائم طاسی با الگوی زنانه شامل کم تراکم یا کم پشت شدن موها است. بنابراین اگر شما از خانواده ای هستید که زنان یا مردان در سن مشخصی دچار ریزش مو می‌شوند، ممکن است مستعد ابتلا به آن باشید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران