تولیدی دستگاه جوجه کشی در بابل

در مازندران ، بابل

معرفی تولیدی دستگاه جوجه کشی در بابل

🔴 مهدی حسن نیا

🔹 مهدی حسن نیا یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تولید دستگاه جوجه کشی در بابل میباشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

✅ تولید دستگاه میوه خشک کن

✅ شرکت تولیدی دستگاهای جوجه کشی تیکا

✅ تولیدانواع دستگاهای جوجه کشی

✅ بایک سال ضمانت بی قیدشرط

✅ صددرصد درآوری

✅ باقیمت مناسب وبالاترین کیفیت

✅ درسایزهای مختلف
84.126.256.420.504. 672

✅ تمامی دستگاهافول دیجیتال می باشددارای سیستم چرخشی هوشمندوبخارسردوتمامی دستگاها 2سنسوره می باشد قابلیت نمایش دماورطوبت درصورت نبودبرق دارای سیستم کالیبراسیون

✅ بدنه دستگاه دوجداره گالوانیزه ودارای رنگ استاتیکی مقاومت دربرابرزنگ زدگی

 

🔸 شماره تماس 09117784473

🔸 شماره تماس 09357281228

🔸آدرس بابل پل محمد حسن خان ۷۰۰متر داخل جاده حبیبی جنب ارامگاه دلاور کلا

دستگاه جوجه کشی خانگی چیست

در حالت کلی دستگاه جوجه کشی به ماشینی گفته می شود که در زمانی معین مثلا ۲۱ روز تخم های نطفه دار یک پرنده را تبدیل به جوجه می کند و همانطوری که پرنده مادر شرایط جوجه کشی را برای تخم ها فراهم می کند، دستگاه جوجه کشی نیز همانگونه این شرایط را فراهم می کند. مثلا دمای ۳۷ درجه، رطوبت ۶۰ درصد، چرخش مداوم تخم ها و تهویه هوای درون دستگاه همگی از وظایف یک دستگاه جوجه کشی خوب و ایده آل می باشد. معمولا محصولات جوجه کشی در ظرفیت های چند عددی تا چند صد عددی به بازار عرضه می گردند. محصولی که در ظرفیت بین چند عدد تا کمتر از ۵۰۰ عدد ظرفیت گنجایش تخم نطفه دار را داشته باشد در دسته بندی محصولات دستگاه جوجه کشی خانگی قرار میگیرد. ( ظرفیت یک ماشین جوجه کشی به صورت معمول با تعداد گنجایش تخم نطفه دار مرغ بیان میشود.)

البته به طور معمول ظرفیت های کمتر از ۱۰۰ عدد در منازل مورد استفاده است. لازم به توضیح است که نمونه های خانگی ویژگی های خاص دیگری مثل کوجکی ، زیبایی ، کم صدا بودن و … نیز دارند که آنها را مناسب استفاده در محیط های مسکونی می نماید.

مسلما کسی که کلمه دستگاه جوجه کشی خانگی را جستجو نموده ، اطلاعات کاملی در مورد یک محصول جوجه کشی خانگی نداشته و بسیار علاقه مند به آشنا شدن با آن دستگاه ها می باشد. همانطور که در پاراگراف بالا نیز توضیح داده شد یک ماشین جوجه کشی چهار وظیفه اصلی یعنی :

تامین دما
تامین رطوبت
چرخش تخم ها
تهویه هوای درون دستگاه

را بر عهده دارد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران