فروش و نصب انواع نرده استیل و پله استخر در اصفهان

در اصفهان ، اصفهان

معرفی مرکز فروش و نصب انواع نرده استیل و پله استخر در اصفهان

🔴 نرده استیل یاس

🔹 نرده استیل یاس یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش و نصب انواع نرده استیل و پله استخر در اصفهان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات نرده استیل یاس :

✅ نصاب انواع نرده استیل ترانس پله استخر و راه یله

✅ نصب در اسراع وقت

و…

 

🔸 با مدیریت  افشین باقری

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  اصفهان

مزیت استفاده از نرده استیل چیست ؟

نرده استیل به تعمیر و نگهداری کمی نیاز دارد
خانه های مسکونی به تعمیر و نگهداری زیادی نیاز دارند. اما نرده های استیل به تعمیر و نگهداری کمی نیازمند هستند، پس نرده استیل با دارا بودن این ویژگی، انتخابی عالی برای ساختمان خواهد بود. به عبارت دیگر، همین عامل هزینه ها و قیمت نرده استیل را کمتر از نرده های دیگر خواهد کرد. خوشبختانه، نرده استیل به دلیل داشتن روکشی از اکسید کروم، به تعمیر ونگهداری کمی نیاز دارد. این پوشش از نرده در برابر بسیاری از خطرات، از جمله زنگ زدگی محافظت می کند. از طرفی، اگر نرده های استیل خراشیده شوند، روکش آنها این قابلیت را دارد که خودش را تعمیر کند، بنابراین فلز استیلی که در زیر این روکش است در معرض آب و هوا قرار نمی گیرد.

نرده های استیل جلوی دید و چشم اندازها را نمی گیرند

اگر خانه شما چشم انداز خوبی داشته باشد و یا می خواهید مراقب بچه های خود در بالکن باشید و یا قصد دارید از حیوانات خانگی که در حیاط دارید، محافظت کنید، اما در عین حال نمی خواهید یک نرده یکپارچه و توپر نصب کنید که جلوی دید شما را بگیرد. چون نصب چنین نرده ای دید را کم و باعث می شود که شما از منظره خانه لذت نبرید. نرده استیل بر خلاف نرده چوبی، میله های باریک تری داشته و بین آنها فاصله مناسبی وجود دارد که همین عوامل باعث ایجاد دید واضحی می شوند. علاوه بر این، چون شیشه ای وجود ندارد، لازم نیست شما به خاطر لکه هایی که مانع دید می شوند، نگران باشید.

کاربرد نرده استیل :
۱-نرده تراس :
نرده تراس یا نرده استیل تراس برای جلوگیری از سقوط افراد از تراس استفاده می شود.نرده تراس به دلیل استفاده از استیل در آن، علاوه بر افزایش ایمنی، جلوه زیبایی به نمای ساختمان و تراس می دهد. نرده تراس برای حفظ ایمنی و به عنوان جان پناه در تراس نصب می گردد. که می تواند علاوه بر ایجاد حفاظ در ایجاد کردن دکوراسیون و زیبایی در تراس ها نیز مورد استفاده واقع شود

۲-نرده راه پله :
پله به عنوان راه ارتباط دهنده بین دو سطح مورد استفاده می باشدکه، پله در ساختمان ها برای ارتباط دادن و مسیر انتقالی بین دو طبقات محسوب می شود و به دلیل اینکه در ارتفاعات بالاتر باید ایمنی و امنیت افراد استفاده کننده از پله ها تامین شود باید از نرده راه پله استفاده شود.

۳-نرده استیل بالکن:
برای ایجاد حفاظ و تامین ایمنی بالکن نیاز است که از حفاظ استفاده نمود. نرده استفاده شده به عنوان حفاظ در بالکن می تواند به صورت فلزی باشد. بر اساس سلیقه و نیاز میتوان از انواع فلز ها استفاده کرد ولی استفاده از فلز فولاد زد زنگ که به نام استیل شناخته می شود که عناصر آلیاژی دیگری به منظور افزایش خواص و ساختار شکل و مقاومت به فولاد اضافه می نمایند، بسیار کاربردی تر و اصولی تر می باشد.

دلیل این تاکید در استفاده از نرده فلزی بالکن از جنس استیل مقاومت و سختی بسیار بالا در برابر ضربه و تحمل وزن می باشد و در برابر هوا، رطوبت و آب مقاوم بوده و زنگ زدگی و خوردگی در نرده فلزی بالکن ایجاد نمی شود.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران