اجرای کفپوش سه بعدی اپوکسی در سراسر تهران و ایران

در تهران ، تهران

معرفی اجرای کفپوش سه بعدی اپوکسی در سراسر تهران و ایران

🔴 پیمانکاری آراد

🔹 پیمانکاری آراد یکی از بنام ترین فعالان در زمینه اجرای کفپوش سه بعدی اپوکسی در سراسر تهران و ایران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات پیمانکاری آراد :

✅ تامین متریال و اجرا کفپوشهای صنعتی

✅ اپوکسی .پلی یورتان.انتی استاتیک.اپوکسی استیکر.ابندی

✅ مناسب برای تجاری و اداری و مسکونی خط کشی

✅ کاربری انتی باکتریال بیمارستان درمانگاه داروسازی تالار

✅ کاربری پلی یورتان ورزشی شهربازی زمین تنیس پیاده روی

✅ جدیدترین کفپوشهای یکپارچه بدون بند و درز وضع آب

✅ اجرای کلیه کفپوش های سه بعدی اپوکسی و آماده همکاری با تمامی شرکت ها تجاری و اداری مسکونی با ضمانت ومتریال درجه یک کلیه استان‌ها و تهران در خدمت شما هستیم

و….

 

🔸 شماره تماس ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸آدرس تهران افسریه 15متری دوم پلاک 160

کفپوش سه بعدی چیست؟

 

کفپوش سه بعدی به طور کلی از سه بخش رزین اپوکسی لایه زیرین، تصویر سه بعدی و لاک رزین اپوکسی لایه رویی تشکیل شده است. کفپوش سه بعدی را تصویر سه بعدی در لایه میانی، سه بعدی می‌کند و لایه‌های زیر و رو اپوکسی معمولی هستند که در بسیاری از کفپوش‌ها به کار برده می‌شوند. اپوکسی از ترکیب رزین و هاردنر با نسبت دو به یک تولید و با قرار گرفتن در مجاورت هوا به سرعت خشک و سخت می‌شود.
مراحل نصب کفپوش سه بعدی چگونه است؟

کفپوش سه بعدی معمولا در محل آماده و اجرا می‌شود و مانند دیگر کفپوش‌ها قابلیت نصب ندارد به این معنی که در جایی ساخته نمی‌شود و سپس در محل نصب شود. کفپوش سه بعدی پس از انتخاب طرح مورد نظر و اندازه‌گیری‌های صورت گرفته توسط متخصص اجرا می‌شود که در ادامه به صورت جزئی به شرح مراحل آن می‌پردازیم.
آماده سازی کف محل نصب کفپوش سه بعدی

در این مرحله پس از اندازه‌گیری دقیق ابعاد کف محلی که قرار است کفپوش در آن نصب شود؛ اقدام به آماده سازی زیر کار می شود که به ترتیب زیر است.
جرم‌گیری و پاک‌سازی زیرکار

برای این کار ابتدا باید کف را تمیز و عاری از هر گونه جرم و کثیفی کرد. برای محل هایی مانند خانه شستشو با آب و پودر ماشین لباسشویی کفایت می کند ولی برای محلهایی که مواد شیمیایی و روغن در آن ریخته شده است نیاز به استفاده از شوینده های قوی تر مانند جوهرنمک به نسبت مساوی با آب احتیاج است. برای از بین بردن چربی‌ها هم می‌توانید از چربی گیر یا از روش سوزاندن با شعله استفاده کنید سپس سطح را با شوینده‌های معمولی بشویید.

درزگیری و پر کردن فرورفتگی‌ها

مرحله بعد از پاکسازی، درزگیری است. برای درزگیری شکستگی‌ها و درزهای کم‌تر از ۳ میلی‌متر از بتونه اپوکسی استفاده می‌شود و برای پوشاندن درزهای بزرگتر از ۳ میلی‌متر از گروت اپوکسی بهره گرفته می‌شود. به یاد داشته باشید که استفاده از بتونه‌های کناف، بتونه معمولی و یا سیمان‌کاری راه درست و استانداری برای درزگیری زیرکار کفپوش سه بعدی نیست.
زبرکردن و ساب زدن زیرکار

اجرای پرایمر

اجرای لایه رزین اپوکسی زیرین

تخمین مقدار رزین و هاردنر مورد نیاز

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران