لوله کشی ساختمان کامل صفر تا صد در اهواز

در خوزستان ، اهواز

معرفی لوله کشی ساختمان کامل صفر تا صد در اهواز

🔴 پیمان پورمحمدیان

🔹 پیمان پورمحمدیان یکی از بنام ترین فعالان در زمینه لوله کشی ساختمان کامل صفر تا صد در اهواز می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات پیمان پورمحمدیان :

✅ لوله کشی کامل صفر تا صد استخر راه اندازی کامل موتور خانه ساخت وکامل استخر لوله کشی کامل جکوزی و سونا بخار و نصب انها

✅ سرویس و نگهداری موتور خانه استخرفروش کامل لوازم استخری

و…

 

🔸 شماره تماس ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس اهواز پادادشهر نبش خیابان شیرالی ۹۵

 

نقش تاسیسات در ساختمان چیست؟

یکی از مهمترین کارهای ساختمان بعد از فنداسیون ساختمان ، تاسیسات ساختمان می باشد که میتوان نفس ساختمان را بر پایه تاسیسات قرار داد و اگر حساسیت خاصی در ابتدای ساختمان قرار ندهید مطمنا جبران ناپذیر می باشد و عملکرد ساختمان را زیر سوال می برد . متاسفانه اکثر افراد غیر متخصص در این زمینه توجه خاصی به این زمینه نمیکنند بدلیل اینکه در ظاهر ساختمان پنهان می باشد ولی بعد از مدتی که افراد در آن ساختمان ساکن شدند آثارها کم کم آشکار می شود و کار برای افراد در آن ساختمان طاقت فرسا خواهد شد که به احتمال زیاد کار به تعویض می انجامد ولی متاسفانه تاسیسات ساختمان کاری نیست که مثل خیلی از وسایل دیگر ساختمان قابل تعویض باشد باید تخریب های مختلف انجام شود تا کار را بتوانند از صفر انجام دهند . به همین دلیل است که بعضی افراد متبحر در این رشته وقت ، انرژی ، هزینه لازم را در این مقطع زمانی انجام میدهند تا بعد از مدتی پشیمانی به بار نیاورد . تاسیسات ساختمان و تاسیسات نقش تاثیر گذاری را در صنعت ساختمان سازی ایفا می کند ، اما این در حالی است که این مهم، در حوزه ساخت و ساز کشور سال هاست که مغفول مانده، از این رو شاهد اتلاف بیش از اندازه انرژی در ساختمان ها هستیم .

گفتنی است در حال حاضر تاسیسات نیازمند توجه و یا بازنگری ویژه ای در حوزه ساخت و ساز می باشد ، چرا که متاسفانه در بیشتر موارد شاهد این مساله هستیم که بیشتر به جنبه سازه ساختمان توجه می شود و در مقابل مساله تاسیسات از کمترین میزان توجهی نیز برخوردار نیست، اما این عدم اهمیت در حالی رخ می دهد که کشور از لحاظ منابع انرژی با محدودیت های بی شماری مواجه است، از این رو انتظار می رود کلیه دست اندرکاران حوزه ساختمان ،در حفظ منافع ملی حساسیت بیشتری داشته باشند. آنچه مسلم است تاسیسات ساختمان یا مسکن که به تعریف ساده ایجاد شرایط مطلوب جهت سکنی می باشد،می تواند در حفظ منابع انرژی و همچنین محیط زیست موثرواقع شود. به عبارت ساده تر تاسیسات ساختمان شامل استفاده مطلوب از آب، برق، گاز، تهویه، علائم هشداردهنده، تخلیه فاضلاب، ایجاد سیستم گرمایشی و سرمایشی، ارتباط بین داخل و خارج ساختمان، تماس تلفنی، حمل و نقل بین طبقات موضوعات تاسیساتی می شود، که هر کدام از این موارد توسط مهندسان و متخصصان می تواند به مرحله اجرا در آید.

تاسیسات ساختمان شامل چه مواردی است ؟

تاسیسات ساختمان سیستم هایی نظیر سیستم گرمایشی و سرمایشی، سیستم آب و فاضلاب، سیستم گازرسانی، سیستم های بهداشتی، برق و روشنایی، تهویه مطبوع و … را در بر می گیرد .

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران