بهترین مرکز تولید و فروش انواع سنگ های پلیمری و آنتیک در تربت جام ، خراسان رضوی

در خراسان رضوی ، تربت جام

معرفی بهترین مرکز تولید و فروش انواع سنگ های پلیمری و آنتیک در تربت جام ، خراسان رضوی

🔴 مجموعه زرین سنگ جام

🔹 مجموعه زرین سنگ جام یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تولید و فروش انواع سنگ های پلیمری و آنتیک در تربت جام ، خراسان رضوی می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه زرین سنگ جام :

✅ تولید کننده سنگ های مصنوعی و پلیمری نما داخل در طرح ها و رنگ های مختلف

✅ قابل ارسال به سراسر کشور

و…

 

🔸 شماره تماس  09372699502

 

سنگ پلیمری چیست؟

سنگ پلیمری که سنگ مهندسی، سمنت پلاست و یا سیمان پلیمری نامیده می شود نوعی سنگ مصنوعی است که با استفاده از مواد نانو و ترکیبات پلیمری ساخته می شود.

افزودن مواد نانو به سنگ های طبیعی و ایجاد فرایند پلیمریزاسیون منجر به تغییر ساختار سیمان و سایر مواد معدنی می شود. در اثر کریستاله شدن سیمان، شبکه ای بلورین حاصل می گردد. این شبکه از ویژگی هایی نظیر آب گریزی، پیوستگی سطحی، مقاومت فشاری بالا و استحکام برخوردار است.

این نوع سنگ جز مصالح نوین ساختمانی است و بر پایه استفاده از بتن سیمانی ساخته می شود. ساختار پلیمری و مواد افزودنی در این سنگ ها باعث چسبندگی بین اجزا می شود و مقاومت این نوع مصالح را بالا می برد.

همچنین رنگ آن ها از رنگانه های اکسید آهن ساخته می شود و در برابر مواد قلیایی و تابش اشعه ماوراء بنفش بسیار مقاوم است. این سنگ مصنوعی با تراکم بسیار بالا نوعی بتن خود متراکم است که تراکم آن از فرآیند پلیمریزاسیون و ویبره حاصل می شود.

موادی نظیر سیمان، سنگدانه ها، ماسه، روان کننده ها، آب و رنگدانه های شیمیایی در ساخت این محصول مورد استفاده قرار می گیرند که در کنار یکدیگر منجر به تقویت خواص سنگ خواهند شد.

انواع سنگ
سنگ یکی از مصالح ساختمانی پر مصرف است که در اکثر پروژه های ساخت و ساز مورد استفاده قرار می گیرد. این متریال به وفور در طبیعت یافت می شود و پس از استخراج از معادن به سنگبری ها منتقل می شود. سپس برای مصارف گوناگون در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد.

این مصالح را در کل می توان به دو دسته طبیعی و مصنوعی دسته بندی نمود. سنگ های طبیعی به طور مستقیم پس از برشکاری و ساب زنی قابل استفاده هستند. اما در مقابل نمونه های مصنوعی از ترکیب سنگ طبیعی با مواد مواد افزودنی حاصل می شوند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران