بهترین خریدار کابینت دسته دوم فلزی در تهران و حومه

در تهران ، تهران

معرفی بهترین خریدار کابینت دسته دوم فلزی در تهران و حومه

🔴 شهرام

🔹 شهرام یکی از بنام ترین فعالان در زمینه خرید کابینت دسته دوم فلزی در تهران و حومه می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات شهرام :

✅ کابینت های فلزی دسته دوم شما رو در اسرع وقت و در محل با بالاترین قیمت خریداریم

و…

 

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  تهران و حومه

 

انواع کابینت آشپزخانه چیست؟

1-کابینت ام‌دی‌اف (MDF)
چوب ام‌دی‌اف از خرده چوب‌های مانده و ضایعات مربوط به آن، چسب رزین در فشار و حرارت بالا ساخته می‌شود و از این لحاظ در کاهش قطع درختان و حفظ محیط ‌زیست موثر می‌باشند. کابینت‌های ام‌دی‌اف به دلیل نوع ساختاری چوب به کار رفته در آن، قیمت مناسب، انعطاف‌پذیری، تنوع و ایجاد صمیمیت و جذابیت در خانه، از محبوب‌ترین نوع کابینت‌ها هستند و بسیار رواج دارند.

دوام و مقاومت بالا در مقابل رطوبت و حرارت، انعطاف‌پذیری و تنوع بالا، سازگاری با انواع شرایط آب‌وهوا، عایق مناسب در مقابل سروصدا و قیمت مناسب آن، از مزایای این نوع کابینت هستند. از معایب آن می‌توان به قابلیت کم تعمیرات آن و پوسته‌پوسته شدن در صورت عدم استفاده از روکش مناسب در مقابل حرارت و شست‌وشو، اشاره کرد.

بهترین زمان تمیز کردن کابینت ام‌دی‌اف سریعاً پس از آلوده شدن است. قبل از جذب آلودگی بهتر است آن را تمیز کنید. انواع مدل‌های این محصول از مقاومت لازم در برابر نم و رطوبت برخوردار هستند، اما باز هم در صورت ریختن آب بر روی آن‌ها باید با دستمال آن را پاک کنید. با این‌کار عمر آنها طولانی‌تر خواهد شد.

2-کابینت پی‌وی‌سی (PVC)
پی‌وی‌سی (PVC) نوعی پلاستیک فشرده است که به صورت ورق‌های نسبتاً ضخیمی با ضخامت بین ۱٫۵ تا ۲ سانتی‌متر ساخته می‌شود. یکی از کاربردهای اصلی کابینت آشپزخانه پی‌وی‌سی برای مکان‌هایی است که استفاده آب در آنجا زیاد بوده و امکان پوسیدگی در کابینت وجود دارد، زیرا این ماده دارای مقاومت و طول عمر بسیار بالایی است.

وزن سبک، مقاومت بالا در مقابل حرارت و رطوبت، نصب آسان، ضدخش بودن و طول عمر بالا از جمله مزایای این نوع کابینت هستند. اما عیب آن تجزیه‌ناپذیری ورق‌های PVC و آسیب‌رسانی به محیط زیست است. همچنین قیمت این نوع کابینت از ام‌دی‌اف بالاتر است.

این مدل نوعی کابینت آنتی باکتریال است و به ندرت آلودگی را به خود جذب می‌کند، اما به منظور پاک کردن گردوغبار از روی آن، می‌توانید از دستمال مرطوب استفاده کنید.

3-کابینت های‌گلاس (High Glass)
کابینت‌های از جنس های‌گلاس گونه‌ای متفاوت از ام‌دی‌اف‌ها هستند که بسیار زیبا و شیک بوده و با سطحی براق جلوه خاصی به آشپزخانه می‌بخشند. این نوع کابینت معمولاً از ام‌دی‌اف سفید و بخش‌های قابل رویت آن و درب‌ها از جنس ورق «های گلاس» ساخته می‌شود. ورق‌ های‌گلاس نسبت به ام‌دی‌اف دارای روکشی قوی‌تر و ضخیم‌تر است و قیمت آن بالاتر است.

زیبایی و تنوع رنگ، مقاومت بالا و شست‌وشوی راحت از جمله مزایای این نوع کابینت هستند. این مدل به نسبت سایر مدل‌ها در برابر جذب گردوغبار مقاوم‌تر است، اما اثر انگشت بر روی آن می‌ماند. بهتر است کابینت‌های گلاس سفید یا نقره‌ای انتخاب کنید، زیرا رنگ‌های روشن اثر انگشت را کمتر نشان می‌دهند و تمیز کردن آن‌ها به راحتی با یک دستمال نیمه مرطوب انجام می‌شود.

4-کابینت ممبران (وکیوم)
کابینت‌های ممبران اغلب برای سبک‌های کلاسیک و مجلل‌ استفاده می‌شود. چهارچوب این نوع کابینت معمولا از ام‌دی‌اف سفید ساخته می‌شود. برای ساخت قسمت‌های قابل رویت این نوع کابینت، ام‌دی‌اف خام را توسط دستگاه CNC حکاکی کرده، سپس تحت مکش و خلا، روکش طرح‌داری از جنس PVC را روی ام‌دی‌اف خامِ حکاکی‌شده می‌چسبانند. سمت دیگر یک لایه از جنس پی‌وی‌سی سفید است که از ابتدا پشت ام‌دی‌اف خام توسط کارخانه چسبانده شده است.

به دلیل پروسه ساخت این نوع کابینت از مدل‌های قبلی گران‌تر و البته مقاوم‌تر هستند. از جمله ویژگی‌های کابینت کلاسیک ممبران را می‌توان طرح‌های شلوغ، پر زرق و برق، طراحی برجسته، پوشش وکیوم، کشو و محفظه‌های زیاد، طرح بخشیدن به دستگیره‌ها و درب و سرستون دانست. اگر به دنبال طراحی آشپزخانه کلاسیک و مدل کابینت آشپزخانه ایرانی جدید هستید، این مدل کابینت برای شما مناسب است.

یکی از معایب کابینت ممبران این است که در هنگام ساخت باید وکیوم شدن روکش بر روی تخته به درستی انجام شود، چرا که در طولانی مدت می‌تواند باعث جدا شدن روکش از روی تخته شود. هم‌چنین این کایینت در برابر نور خورشید چندان مقاوم نبوده و بنابراین بهتر است برای آشپزخانه هایی که کابینت در معرض نور خورشید قرار دارد، استفاده نشود.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران