انجام کلیه امور خدماتی ساختمان در مشهد

در خراسان رضوی ، مشهد

انجام کلیه امور خدماتی ساختمان در مشهد

🔴 شرکت ساختمانی پارس عرشه خاوران

🔹 شرکت ساختمانی پارس عرشه خاوران یکی از بنام ترین فعالان در زمینه انجام کلیه امور خدماتی ساختمان در مشهد می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات شرکت ساختمانی پارس عرشه خاوران :

✅ تخریب وخاکبرداری

✅ اجرای سازه معکوس(top down)

✅ اجرای سازه نگهبان به روش خرپايى ومهار مقابل

✅ اجرای شاتکریت و کاشت بلت

✅ اجرای فنداسیون

✅ اجرای اسکلت فلزی‌ و سوله

✅ اجرای سازه بتنی(دال-یوبوت-کوبیاکس-وافل-تیرچه‌ وبلوک)

✅ اجرای سقف های بتنی(کرومیت-کامپوزیت-متال دک)

✅ اجرای دیوار برشی و استخر بتنی

✅ بازسازی وتغییرات داخلی

و…

 

🔸 شماره تماس 09151093508

🔸 شماره تماس 09015551242

🔸 آدرس مشهد بلوار احمد اباد خیابان راهنمایی نرسیده به راهنمایی ۲۲ پلاک ۴۵

 

روش سازه معکوس به طور معمول برای چه سازه هایی استفاده می شود؟

از تاپ داون معمولا برای اجرای ساختمان هایی که محدودیت فضای عملکرد دارند استفاده می شود. در ساختمان هایی که عملیات عمرانی با توجه به فضای محیطی یا شرایط ترافیکی به سختی می تواند پیش برود، برای بهبود عملکرد ساخت و ساز از روش تاپ داون (Top – Down) استفاده می کنند. این ساختمان ها معمولا به علت داشتن گود با عمق زیاد و در عین حال سطح کم باعث می شوند فضا برای گودبرداری با محدودیت های خاصی همراه باشد. این محدودیت ها عملکرد ماشین آلات و روند پیشرفت پروژه را با کندی مواجه خواهد کرد که از نظر مالی به ضرر پروژه خواهد بود. به همین علت روش تاپ داون گزینه مناسبی برای اجرای این گونه از پروژه ها می باشد.

علاوه بر این نیز، در پروژه هایی که با محدودیت زمان مواجه می باشیم مثل پروژه هایی که با ترافیک خیابان های اصلی تداخل دارند و تاخیر در پروژه به منزله ایجاد مشکلات ترافیکی خواهد بود می توان از روش تاپ داون (Top – Down) استفاده کرد که دارای سرعت اجرای بیشتر نسبت به روش های اجرای مشابه می باشد.

همچنین در سازه هایی که سطح آب زیرزمینی بالا است، حفاری و اجرای سازه های نگهبان و فونداسیون با مشکلاتی همراه است که اگر از روش اجرای تاپ داون استفاده کنیم می توانیم با استفاده از دیوار دیافراگمی و شمع های عمیق مشکلات اجرای ناشی از بالابودن سطح آب زیرزمینی را کاهش بدهیم.

چرا روش اجرای معکوس یا تاپ داون موجب افزایش سرعت ساخت سازه می شود؟

در روش تاپ داون، پس از اجرای بخشی از طبقات منفی یا طبقه های تحتانی می توان به صورت همزمان شروع به ساخت طبقات فوقانی کرد. این نوع عملکرد در دوجبهه باعث افزایش سرعت پیشرفت پروژه می گردد که نسبت به روش های مشابه بسیار محبوب و پرکاربرد می باشد. افزایش سرعت پیشرفت پروژه یکی از مهمترین امتیازهای پروژه محسوب می شود که باعث کاهش بسیاری از هزینه های ناشی از تامین و نگهداری مصالح و … در طول پروژه می باشد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران