خدمات و نظافت منزل و ویلا در نور مازندران در محدوده نور تا نوشهر

در مازندران ، نور

معرفی مرکز خدمات و نظافت منزل و ویلا در نور مازندران در محدوده نور تا نوشهر

🔴 علی ولی زاده

🔹 علی ولی زاده یکی از بنام ترین فعالان در زمینه خدمات و نظافت منزل و ویلا در نور مازندران در محدوده نور تا نوشهر می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات علی ولی زاده :

✅ شست‌وشو و تمیزکاری داخل خانه و بیرون خانه

✅ باغبانی و گل کاری

و…

 

🔸 شماره تماس  ۰۹۰۲۵۲۵۵۰۱۷

🔸 آدرس  استان مازندران_شهرستان نور تا نوشهر

فواید نظافت منزل چیست؟

اولین فایده ی نظافت منزل آرامش فکری است
تصور کنید که یک کنفرانس خیلی مهم یا یک پروژه ی خیلی سنگین دارید و مجبور هستید بیش تر کار خود را در خانه انجام دهید اما درست روبروی شما یک کوه از لباس روی هم تلنبار شده است و شما هر بار که سر خود را بلند می کنید آن ها را می بینید و یا این که برای حفظ کردن مطلبی زمزمه کنان در خانه راه می روید که هر بار اسباب بازی و یا آشغالی به پای شما فرو می رود و صدای آخ شما را در می آورد و شما تمام تمرکز خود را از دست می دهید بنظرتان بهترین کار چیست؟

خیلی از روان شناسان معتقد هستند که اگر می خواهید درس بخوانید سعی کنید در یک محیط مرتب این کار را انجام دهید زیرا دائم هواس شما پرت نمی شود. علاوه بر این ها بعضی افراد هستند که با دیدن بهم ریختگی خانه دچار آشفتگی ذهنی می شوند از این رو اولین فایده نظافت منزل آرامش خیال برای این افراد است. جالب است بدانید که گاهی اوقات درمان گرها نظافت منزل را توصیه می کنند زیرا این کار باعث آرام شدن اعصاب می شود.

اصلی ترین فایده ی نظافت منزل تضمین سلامت افراد خانه است
اصلی ترین و مهم ترین فایده ی نظافت منزل سلامت است. قطعا اگر جایی چند روز متوالی تمیز نشود قطعا سر و کله باکتری ها و کثیفی ها به آن جا باز می شود و پس از آن سر و کله بیماری ها پدید می آید. اگر در زمان های مشخص سرویس بهداشتی خود را تمیز نکنید قطعا به بیماری های پوستی و عفونت ها مبتلا می شوید و پس از آن متحمل درد و رنج و هزینه های گزاف می شوید. کم کاری در شستن ظرف ها سبب می شود که پس از استفاده ی مجدد از آن ظرف ها میکروب ها و باکتری هایی به بدن شما راه پیدا کنند. گرد و غبار موجود در سالن سبب بیماری های تنفسی می شود پس به خاطر سلامت خود و عزیزانتان هم که شده نظافت منزل را جدی بگیرید.

کم کردم فکر و استرس از دیگر فواید نظافت منزل است
تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که زمان هایی که ناراحت هستید و یا این که استرس دارید چه کاری شما را آرام می کند؟ هر چیزی که به ذهنتان می رسد را کنار بگذارید و یک دستمال بردارید و خانه را تمیز کنید. بله درست متوجه شدید یکی دیگر از فواید نظافت منزل کاهش استرس است زیرا با این کار فکر شما درگیر می شود و دیگر کم تر به موضوع های آزار دهنده فکر می کنید و مهم تر از همه این که یک خانه ی تمیز دارید. می توانید برای کم تر فکر کردن پس از بازگشت از محل کار خود وقت خود را با تمیز کردن منزل پر کنید به این صورت با یک تیر دو نشان زده اید.

هر چه خانه شما مرتب تر باشد شما خواب راحت تری دارید
طبیعی است که هر چه خانه مرتب تر باشد خواب راحت تری داشته باشید چگونه؟ فکر کنید قبل از خواب کلی لباس نشسته، ظرف کثیف، خانه جارو نشده و میز هایی پر از خاک دارید و فردا نیز در اداره کلی کار دارید و نمی توانید زود به خانه برگردید و کار های خود را سر فرصت انجام دهید این درگیری ها و این‌ که فردا چگونه این همه کار را تمام کنم شروع یک بی خوابی است و وقتی به خود می آیید که ساعت ها است افسار فکرتان از دستتان درآمده است و فردا با بی حوصلگی روز خود را شروع می کنید اما اگر خانه مرتب باشد هیچ کدام از این فکر ها نیست و شما با خیال راحت می خوابید بدون این که استرسی داشته باشید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران