فروشگاه لوازم عایق کاری در تهران

در تهران ، تهران

معرفی دنیای بخار – فروشگاه لوازم و تجهیزات عایق کاری در تهران

🔴 مجموعه دنیای بخار

🔹 مجموعه دنیای بخار یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش لوازم و تجهیزات عایق کاری در تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه دنیای بخار :

✅ پشم سنگ رولی

✅ پشم سنگ دیواری

✅ مل وشریس

✅ مقوا ورقی

✅ بست کمری

✅ انواع رنگ

✅ نایلون نواری

✅ پشم شیشه

و…

 

🔸 شماره تماس  09127268516

🔸 شماره تماس  09353560745

🔸 آدرس  تهران

اهمیت عایق کاری موتورخانه چیست ؟

سیستم عایق بندی موتورخانه اگر به درستی طراحی شده باشد .می تواند برای شما و موتورخانه تان مفید باشد. عایق بندی و عایق کاری از پرسنل ، تجهیزات ، سیستم و بودجه شما محافظت می کند..هزینه های ناشی از اتلاف انرژی را کاهش می دهداز تراکم رطوبت جلوگیری می کندانتشار آلاینده ها را کاهش می دهدایمنی و حفاظت از پرسنلعملکرد صوتی: سطح سر و صدا را کاهش می دهدبازده سرمایه گذاری را به حداکثر می رساند (ROI)ظاهر موتورخانه شما را بهبود می بخشدحفاظت در مقابل آتش
عایق کاری موتورخانه با کاور مل ماستیک چگونه است؟
پوشش های ماستیک از دیرباز مورد استفاده قرار می گرفته اند و ثابت کرده اند. که برای عایق کاری موتورخانه ها بسیار مفید است. پس اگر قصد دارید که موتورخانه خود را عایق بندی کنید. عایق کاری مل و ماستیک را به کار ببرید. که نه تنها به عنوان موانع برای جلوگیری از اتلاف انرژی می باشد، بلکه به عنوان محافظ در برابر بسیاری از آسیب های فیزیکی نیز عالی است.

اگر بخواهیم موتورخانه خودمان را عایق کاری کنیم ؟ چه مراحلی را باید طی کنیم؟
همانطور که می دانیم ،موتورخانه شامل تعدادی لوله و منبع می باشد. بنابراین در ابتدا پوشش لوله ها را باید به دقت چک کنیم.که شامل موارد زیر می شود.چک کردن عایق بندی لوله های بخار و عایق بندی کانال توکار می شود.
برای پوشش لوله به کمک رنگ یکسری شرایط می باشد که شما یا فرد عایق کار حتما باید آنها را رعایت کند:
1 .ابتدا سطح لوله را تمیز کنید. سطح لوله باید عاری از چربی و کثیفی باشد.
2 .سطح لوله باید هیچ گونه زنگ زدگی نداشته باشد.
3 . اگر لوله را رنگ زدیم می بایست سطح آن پس از خشک شدن ،تکه تکه نشود و از سطح جدا نشود.
4 . پس از اتمام رنگ کاری و خشک شدن آن چسبندگی مناسب به لوله را داشته باشد.
5 میزان غلظت و ضخامت رنگ به گونه ای باشد که لایه ای بون نفوذ در لوله ایجاد کند و این رنگ باعث جداسازی لوله از هوای اطراف آن باشد.
6 ضخامت لایه رنگ باید به اندازه کافی باشد.
عایق کاری در موتورخانه و تأسیسات گرمایی با چه اهدافی انجام می شود؟کاهش انرژی گرمایی انتقال یافته در بین لوله هامحفاظت در برابر یخ زدگی و سرماکاهش شدت صدا و عایق صدا بودنهمچینین عایق کاری فقط برای گرما از دست رفته نیست ،بلکه برایجلوگیری از تشکیل بخار بر روی لوله های سرد نیز می باشد.

تمام اتصالات ساختمان نیاز با عایق کاری موتورخانه و عایق بندی نیست. چون گاهی این به گرمترشدن منزل در تابستان کمک می کند.که اصلا مفید نمی باشد. مواردی که نیاز به این است که عایق شود شامل لوله های درون ساختمان، دودکش ها،منبع آب گرم، و کانال های توکار و لوله های عبوری هوای گرم است.
ظاهر موتورخانه پس از عایقکاری چگونه است؟
پس از اینکه از تمام وسایل مورد نیاز جهت عایق بندی و عایقکاری موتورخانه استفاده شد. کافی است لوله ها را رنگ کنند. با استفاده از رنگ های متفاوت و 40نصب نوار رنگی و فلش استفاده کنند. در موتورخانه هر رنگ و جهت برای مورد خاصی استفاده می شود.

اگر بخواهیم با استفاده از رنگ کاری ،به عایق بندی موتورخانه برسیم؟از ماسک تنفسی و ماسک ساده برای جلوگیری از حساسیت تنفسی بوسیله بخارات رنگ استفاده کنید.حتما از دستکش و عینک برای جلوگیری از حساسیت پوستی و چشمی بدلیل تماس مداوم با رنگ استفاده کنید.اگر دارید محیط را رنگ آمیزی می کنید، حتما سسیستم تهویه را راه بنیدازید.از پخش کردنرنگ در محیط که درآن کار می کنید، خودداری کنید.چون موادی که با آنها کار می کنید، آتش زا هستند حتما مراقب حریق باشید.برای دسترسی به لوله های که نزدیک به سقف هستند از داربست،کلاه ایمنی و کمربند استفاده کنید.پیشگری از پاشیدن رنگ بر روی در و دیوار مهم است، تا زیبایی کارتان به چشم آید.قوطی خالی رنگ را پس از اتمام کار،در جای مناسب قرار دهید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران