تخلیه چاه و لوله بازکنی مسعود در میانه – آذربایجان شرقی

در آذربایجان شرقی ، میانه

معرفی تخلیه چاه و لوله بازکنی مسعود در میانه – آذربایجان شرقی

🔴 تخلیه چاه و لوله بازکنی مسعود

🔹 تخلیه چاه و لوله بازکنی مسعود یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تخلیه چاه و لوله بازکنی در میانه – آذربایجان شرقی می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات تخلیه چاه و لوله بازکنی مسعود :

✅درآوردن اجسام ازلوله

✅ تخلیه چاه ولوله بازکنی درمیانه وحومه بادستگاه های پیشرفته ازقبیل پمپ تراکم، تخلیه چاه، دستگاه فنر زنی بادستگاه اتوماتیک و…لوله‌ بازکنی وتخلیه چاه درشهرستان میانه وحومه بانازلترین قیمت آماده عقدقراراد باکلیه شرکت‌ها و هتل‌ها،مداس و…

✅ارسال‌ ماشين تخلیه چاه به کلیه بخش ها، روستاها، وداخل شهر

❇️درخدمت همشهریان عزیز میباشد

و…

کاررابه کاربلدان بسپارید

تماس از شما=خدمت ازما

 

🔸 با مدیریت  سرچمی و پزشکی

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۴۱۲۴۸۹۱۴(پزشکی)

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۴۹۹۵۸۲۵۶(پزشکی)

🔸 شماره تماس  ۰۴۱۵۲۲۴۴۱۸۴(سرچمی)

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۴۱۲۴۰۲۷۹(سرچمی)

🔸 آدرس  آذربایجان شرقی،میانه

پرشدن چاه فاضلاب چه دلایلی دارد؟

– جنس غیرجاذب زمین چاه
تقریبا در تمام ساختمان ها چاه های فاضلاب جذبی حفر می شوند. به این معنی که چاه بر مبنای جذب کار می کند و فاضلاب ورودی به داخل آن باید توسط زمین جذب شود. در غیر اینصورت عملیات دفع فاضلاب با مشکل مواجه می شود. پس باید قبل از این که چاه حفر شود، زمینی را انتخاب کرد که برای جذب فاضلاب مناسب باشد. زمین هایی برای این کار مناسب است که قدرت جذب بالایی داشته باشند.

اگر جنس زمین چاه مناسب باشد، چاه فاضلاب هم کارایی بهتری پیدا می کند و می تواند انتظارات ما را برآورده کند. اما در صورتی که چاه در زمین مناسب حفر نشود، ممکن است پس از مدتی بر خلاف انتظار، پر شده و فاضلاب آن سرریز شود. جنس زمین مناسب برای حفر چاه زمین های شنی هستند. علتش هم این است که میان دانه های شن حفره های کوچکی وجود دارد که باعث می شود آب به راحتی داخل آن نفوذ کند. بر خلاف آن زمین های غیرشنی به راحتی آب را جذب نمی کنند و چاه های حفر شده در چنین زمین هایی به سرعت پر می شوند. بدتر از همه زمین های رسی است که به هیچ عنوان آب را جذب نمی کند و اصلا حفر چاه در این نوع خاک ها صحیح نیست.

حفر چاه در ساختمان اهمیت فراوانی دارد و باید برای انجام این کار از متخصصین خبره استفاده نمود. البته جنس زمین تنها یک مورد موثر در پرشدن سریع چاه است و موارد دیگری هم وجود دارد که در ادامه ذکر شده است.

– حجم کم چاه
دیگر عامل موثر در پر شدن چاه حجم پایین چاه می باشد. چاه فاضلاب همچون یک منبع آب می باشد که حجم مشخصی دارد. اگر حجم آن پایین باشد، فاضلاب کمتری در آن جای می گیرد و فرصت جذب فاضلاب هم کمتر خواهد بود. در پایین چاه های جذبی قطر و حجم چاه افزایش پیدا می کند که به آن قسمت انباره گفته می شود. کار انباره علاوه بر ذخیره سازی فاضلاب، فراهم کردن فرصت جذب آب توسط زمین می باشد. به خاطر این که در انباره سطح ارتباط آب با خاک بیشتر است، جذب فاضلاب هم بیشتر خواهد بود.

علاوه بر حجم انباره، عمق چاه نیز در افزایش حجم چاه و افزایش ظرفیت فاضلاب آن موثر است. اگر عمق چاه کم باشد ظرفیت کمتری برای نگهداری فاضلاب دارد و سریع تر پر می شود. اگر حجم انباره هم کم باشد باز هم چاه سریع تر پر می شود. هنگام حفر چاه باید به این نکته دقت کرد و عمق چاه و حجم انباره را متناسب با شاخص های ساختمان تعیین کرد. شاخص های موثر در ظرفیت چاه عبارتند از: جمعیت ساختمان و تعداد واحدها، نوع کاربری ساختمان (مسکونی، اداری و … چون قطعا ساختمان اداری فاضلاب کمتری از ساختمان مسکونی دارد)، میزان فاضلاب تولیدی و … که با تحقیق و بررسی و محاسبه، عمق چاه و حجم مناسب برای انباره آن بدست می آید.

– ورود حجم بالای فاضلاب
چاه فاضلاب هر چقدر هم که عمیق باشد و حجم انباره آن بزرگ باشد، باز هم ظرفیت مشخصی دارد و تا حد معینی می تواند فاضلاب ورودی را جمع آوری کرده و دفع کند. در صورتی که فاضلاب ورودی بیش از حد تعیین شده برای چاه باشد، آب و فاضلاب داخل چاه باقی می ماند و جذب خاک نمی شود. در این صورت پس از مدتی چاه پر می شود و باید تخلیه چاه انجام شود. پس حجم چاه باید متناسب با فاضلاب ورودی به داخل آن حفر شود و اگر چاه ظرفیت فاضلاب ورودی را نداشته باشد لازم است چاه دیگری در ساختمان حفر شود.

– ورود مواد زائد به داخل چاه
آخرین عامل مهم و موثر در پرشدن و سرریز شدن چاه های فاضلاب چذبی ورود مواد زائد به داخل چاه است. در ابتدا گفته شد که چاه های جذبی بر پایه جذب فاضلاب توسط زمین کار می کنند. اگر این عمل مختلف شود دیگر چاه کارایی ندارد و به سرعت پر می شود. ورود مواد زائد نظیر چربی، مو، فضولات، زباله و … به داخل چاه رفته رفته باعث می شود منافذ موجود در دیواره و کف چاه که کار جذب آب را بر عهده دارند گرفته شود و عملیات جذب با مشکل مواجه شود. ورود این مواد گرچه تا حدودی اجتناب ناپذیر است اما به هر حال باعث می شود چاه کارایی خود را در طولانی مدت از دست بدهد و به سرعت پر شود .

اگر چاه به خاطر هر یک از دلایل فوق پر شده و سرریز شود باید عملیات ترکیبی تخلیه چاه و نوسازی چاه انجام شود. ابتدا فاضلاب چاه به وسیله تانکرهای مکنده مخصوص با ظرفیت بالا از داخل چاه مکش می شود و پس از تخلیه فاضلاب و مکش لجن های انباشته شده در کف چاه، عملیات نوسازی چاه آغاز می شود. این عملیات تراشیدن لایه های رسوب و فضولات از دیواره چاه را به همراه دارد و در نهایت باعث می شود چاه همچون یک چاه تازه حفر شده عمل کند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران