مرکز تخصصی ملل آنلاین – برگزاری کلاس آموزش زبان خارجی ( زبان انگلیسی ترکی استانبولی آلمانی فرانسه اسپانیایی ایتالیایی روسی کره ای چینی ) به صورت آنلاین و در سراسر کشور

در تهران

معرفی مرکز تخصصی ملل آنلاین – برگزاری کلاس آموزش زبان خارجی ( زبان انگلیسی ترکی استانبولی آلمانی فرانسه اسپانیایی ایتالیایی روسی کره ای چینی ) به صورت آنلاین و در سراسر کشور

🔴 مرکز تخصصی ملل آنلاین

🔹 مرکز تخصصی ملل آنلاین یکی از بنام ترین فعالان در زمینه برگزاری کلاس آموزش زبان خارجی ( زبان انگلیسی ترکی استانبولی آلمانی فرانسه اسپانیایی ایتالیایی روسی کره ای چینی ) به صورت آنلاین و در سراسر کشور می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی مرکز تخصصی ملل آنلاین :

مرکز تخصصی ملل آنلاین برگزار کننده تمامی زبان ها خارجی بصورت غیر حضوری توسط مدرسین با سابقه با مدرک کارشناسی ارشد از دانشگاههای دولتی با بهترین کتابهای آموزشی روز دنیا در تمامی سطوح از مبتدی تا پیشرفته برای تمامی مقاطع سنی بصورت خصوصی و نیمه خصوصی میباشد.

*زبانهای خارجی شامل:
زبان انگلیسی
ترکی استانبولی
آلمانی
فرانسه
اسپانیایی
ایتالیایی
روسی
کره ای
چینی

**مزایای کلاسهای ملل آنلاین:

1.تعیین سطح و مشاوره رایگان
2.هماهنگی کلاس در روز و ساعت دلخواه شما
3.برگزار کننده یک جلسه بصورت آزمایشی و در صورت رضایت شما از کلاس مابقی ترم ثبت نام میشود.
4.کلاسهای دو نفره و بالاتر همراه با تخفیف میباشد.
5.در صورت ادامه دادن کلاسها در ترمهای بالاتر تخفیف لحاظ میشود.
6.پشتیبان کلاسها نیز جهت راهنمایی شما پاسخگو هستند.
7.شهریه با قیمت مناسب و با تخفیف برای دانشجویان میباشد.
8.کلاسها با برنامه دلخواه شما برگزار میشود.

*لطفا جهت هماهنگی کلاسها و مشاوره تماس بگیرید یا در واتساپ پیام بفرستید.

 

🔸 شماره تماس  02144249586

🔸 شماره تماس  09356590621

🔸 آدرس  تهران – فلکه اول صادقیه

مزیت یادگیری زبان خارجی چیست؟

1. قدرت مغز را تقویت می کند
هر زبان خارجی یک سیستم پیچیده و کاملاً جدید از قوانین، ساختارها و واژگان است. یادگیری یک زبان جدید به معنای آن است که مغز شما مجبور است با پیچیدگی ها مقابله کند، زیرا این الگوهای جدید منطقی است و آنها را جذب می کند.
همانطور که مغز ما در تلاش برای برقراری ارتباط است، مهارت های اصلی یادگیری مانند تفکر شناختی و حل مسئله را توسعه می دهیم. مهارتهای تفکر انتقادی بسیار پیشرفته چه از نظر شخصی و چه از نظر حرفه ای سود قابل توجهی برای ما دارد.

 

2. حافظه را بهبود می بخشد
از آن استفاده کن یا آن را دور بیانداز. چند بار آن عبارت را شنیده اید؟ این یک واقعیت ساده است – هرچه بیشتر از مغز استفاده شود عملکردهای آن بهتر انجام می شود.
یک زبان جدید نه تنها به آشنایی با واژگان و قوانین نیاز دارد، بلکه توانایی یادآوری و به کارگیری این دانش را نیز دارد. یادگیری زبان تمرین خوبی را در سالن بدن سازی مغز به حافظه شما می بخشد. این بدان معناست که افراد چند زبانه مغزهایی دارند که بیشتر ورزش می کنند و سریع نام ها، جهت ها، حقایق و ارقام را به یاد می آورند.

3. توانایی انجام چند وظیفه را افزایش می دهد
انجام چند وظیفه برای کسانی که به آن عادت ندارند یا آن را به خوبی انجام نمی دهند بسیار استرس زا است.
طبق مطالعه ای از دانشگاه ایالتی پنسیلوانیا، افرادی که چند زبانه هستند و مهارت بالای در تغییر با زبانهای مختلف از یک سیستم زبانی به سیستم دیگر را دارند، در این کار مجزه تمرین برای مغز رخ می دهد. افرادی که توانایی تفکر به زبانهای مختلف و انتقال از یک زبان به زبان دیگر را دارند، توانایی چند وظیفه ای بسیار بهتری داردند و باعث کاهش سطح استرس می شود.

 

4. ذهن را تیز/هوشمند می کند/ مزایای ذهنی بیشمار
مطالعه ای از دانشگاه پمپئو فابرا اسپانیا نشان داد که افراد چند زبانه در مشاهده محیط اطراف خود بهتر هستند.
آنها به راحتی هر چیزی را که بی ربط یا فریبنده باشد، تشخیص می دهند. آنها همچنین در تشخیص اطلاعات گمراه کننده بهتر هستند. این مطالعه با مقایسه افراد چند زبانه و یک زبانه انجام شد و افراد چند زبانه دارای امتیاز بهتری بودند. آیا تعجب آور است که شخصیت های کارآگاه مشهور و خیالی مانند شرلوک هلمز و هرکول پوآرو زبان شناس ماهری باشند؟

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران