اعطای مدرک معادل و هم‌سطح دیپلم تا دکتری در شیراز و سراسر کشور

در فارس ، شیراز

معرفی مرکز اعطای مدرک معادل و هم‌سطح دیپلم تا دکتری در شیراز و سراسر کشور

🔴 مرضیه شریفی سعدی

🔹 مرضیه شریفی سعدی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه اعطای مدرک معادل و هم‌سطح دیپلم تا دکتری در شیراز و سراسر کشور می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مرضیه شریفی سعدی :

✅ مدرک ها دارای کد رهگیری و قانونی و همراه با استعلام آنلاین و کتبی و ریز نمرات و شناسه ملی می باشند.

✅ قابل ترجمه با سربرگ قوه قضائیه،

✅ بدون کلاس و بدون آزمون و غیرحضوری می باشد.

🔴 کاربرد مدرک ها :

-استخدام در شرکت های خصوصی و کارخانجات

-ثبت شرکت در برخی موارد

-اخذپروانه کسب از برخی اتحادیه

-افزایش حقوق و ارتقاء شغلی در مراکز خصوصی

-بالابردن وجه اجتماعی وپرکردن رزومه کاری می باشد.

✅ با تخفیف ویژه در خدمت شما عزیزان هستیم

✅ فقط مدت زمان تخفیف ویژه ما محدود میباشد

✅ رشته های نظری ، فنی ، پوست و مو و ریبایی

✅ ویژه سراسر ایران

و…

 

🔸 شماره تماس  09305526265

🔸 شماره تماس  09056011769

🔸 شماره تماس  09028888108

🔸 آدرس  شیراز

مدرک معادل چیست؟

همانطور که مستحضر هستید؛ در هر مقطع تحصیلی، هنگامی مدرک تحصیلی به شما ارائه می گردد که آن مقطع را به پایان برسانید. به عنوان مثال در پایه تحصیلی دبیرستان پس از گذراندن سال سوم دبیرستان شما موفق به اخذ دیپلم خواهید شد.

حال گاهی اوقات ممکن هست شما در یک مقطع تحصیلی بنا به دلایلی قادر به ادامه تحصیل و گرفتن مدرک کامل آن مقطع نباشید. اما تحت شرایطی قرار دارید که به ارائه مقطع تحصیلی نیاز دارید. مثلا شما در جایی قرار هست به کار مشغول شوید و یا اینکه می خواهید در جایی دیگر به ادامه تحصیل بپردازید. در چنین شرایطی نیاز به گرفتن مدرک معادل دارید.

جهت روشن شدن مطلب و درک بهتر موضوع برای شما عزیزان به ذکر یک مثال دیگر در رابطه با مدرک معادل خواهیم پرداخت.

تصویر کنید شما در حاضر در مقطع تحصیلی کارشناسی در حال تحصیل هستید و مطابق با قوانین آن مقطع جهت اخذ مدرک کارشناسی مثلا نیاز به گذراندن ۱۰۰ واحد باشید. اما در حال حاضر فقط ۵۰ واحد از دروس را پاس کرده اید و مابقی واحدها مانده باشند و شما تحت شرایطی باشید که نیاز به ارائه مدرک تحصیلی حال حاضر خود هستید. در چنین شرایطی می تواند به مرکز تحصیل خود مراجعه کرده و جهت گرفتن مدرک معادل اقدام کنید.

ارائه مدرک معادل، به شما کمک می کنید تا به اثبات برسانید مطابق با دروسی که خوانده و پاس کرده اید مهارت کسب کرده و حال قادر هستید با تکیه بر مهارت کسب شده در مقاطع تحصیلی یا رشته های تحصیلی دیگر و همچنین در کسب و کار خود مشغول شوید.

حال با توجه با مطالب عنوان شده می توان مدرک معادل را اینگونه تعریف کرد؛ مدرک معادل به معنی به ثبت رساندن تعداد ساعات گذراندن دوره های آموزشی و کسب مهارت است.

 

اهمیت مدرک معادل در چیست؟

بی شک همه ما می دانیم که بسیاری از موقعیت های شغلی خوب، نیاز به ارائه مدرک تحصیلی دارند. بنابر این هنگامی که برای استخدام وارد شوی، این سوال که دارای چه مدرک تحصیلی هستی جزو اولین سوالاتی هست که باید پاسخ دهی. حتی ممکن هست در مواردی یک فرد از لحاظ تحصیلی دارای مدارک چندان بالایی نباشد اما، با توجه به تجربه یا مهارتی که دارد نسبت به افراد تحصیل کرده در آن موقعیت شغلی بسیار بهتر می تواند عمل کند. ولی از آنجایی که ارائه مدرک تحصیلی شرط گزینش در آن موقعیت شغلی هست، این فرصت را از دست داده و نمی تواند در جایی که نسبت به بسیاری از افراد بهتر می تواند خود نشان بدهد قرار گرفته و مشغول به کار شود.

در موارد این چنینی فرد با توجه به مدرک معادل می تواند ثابت کند که مهارت مورد نیاز برای گزینش در کار مورد نظر را داشته و بدین شکل به جایگاهی که استحقاق آن را دارد دست یابد.

در برخی موارد مدرک معادل، برای ادامه تحصیل در دانشگاهی دیگر، کشوری دیگر و رشته تحصیلی دیگر کاربرد دارد.

مثلا فردی در دانشکده حقوق در رشته حقوق در حال تحصیل است. یا در گذشته در این رشته تحصیل کرده، اما بدون اینکه آن مقطع را به پایان برساند و مدرک تحصیلی خود را بگیرد آن را به صورت نصف و نیمه رها کرده است. حال تصمیم دارد در رشته الهیات ادامه تحصیل داده و وارد حوزه علمیه شود. در اینجا می تواند با ارائه مدرک معادل دیگر از گذراندن دوباره دروسی که قبلا در رشته حقوق آنها را گذرانده است معاف شده و در نتیجه مدت زمانی کمتری را بابت اخذ مدرک کامل رشته کنونی خود صرف کند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران