نماسازان تکتاز – مرکز طراحی ، ساخت و نصب انواع باربیکیو و آلاچیق در دزفول

در خوزستان ، دزفول

معرفی نماسازان تکتاز – مرکز طراحی ، ساخت و نصب انواع باربیکیو و آلاچیق در دزفول

🔴 مجموعه نماسازان تکتاز

🔹 مجموعه نماسازان تکتاز یکی از بنام ترین فعالان در زمینه طراحی ، ساخت و نصب انواع باربیکیو و آلاچیق در دزفول می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه نماسازان تکتاز :

✅ انواع پلاسترهای طرح دارازجمله طرح سنک تنه درختی

✅ پلاستررش تگری

✅ الاچیق

✅ باربیکیو

✅ میزوصندلی

✅ گلدان

✅ اتشکده

و…

 

🔸 با مدیریت  سجادابشار

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

 

نکات طراحی باربیکیو در منازل و خانه های ویلایی چیست؟

کباب، همواره از جمله غذاهای خوشمزه بوده که طرفداران زیادی دارد. بنابراین ایده دیزاین باربیکیو و استفاده از کباب پز در منزل با استقبال زیادی روبه رو می شود که امروزه در انواع و طرح های مختلف سنتی و مدرن دیده می شود. از باربیکیو می توان در حیاط منازل، پشت بام (روف گاردن)، رستوران، باغ ها و … استفاده کرد. همچنین می توانند به عنوان بخشی از دکوراسیون فضای سبز خانه ها به کار آیند.

باربیکیو گازی، بهترین گزینه برای خانه های امروزی می باشند. زیرا در همه جا به کار می آیند و از نظافت کمتری برخوردارند. باربیکیو های آجری مانع از پخش گرد و غبار ناشی از اشتعال ذغال، چوب و … می شوند. بنابراین بسیار مناسب برای حیاط خلوت و پاسیو می باشند و انواع ذغالی باربیکیو نیز اگر چه نظافت بیشتری نیاز دارد و خاکستر زیادی را در هوا پراکنده می کند، اما کباب را بسیار لذیذ و خوشمزه می کند.

امروزه با وجود خانه های آپارتمانی استفاده از کباب پزها به شکل سنتی و ذغالی، شاید غیر ممکن باشد. بنابراین می توانید از اجاق های آماده و گازی استفاده نمایید. هرچند که طعم غذایی که بر روی آتش پخته می شود، بسیار متفاوت تر و لذیذتر از بقیه غذاها می باشد. در ادامه می توانید تصاویری از ساخت باربیکیو در مدل های خلاقانه و متنوع را مشاهده نمایید.

نکات مهم دیزاین باربیکیو در تراس
برای دیزاین و قرار دادن باربیکو در تراس نیاز به یک آشپزخانه سرباز و اغلب شامل یک گریل، میز های گریل، فضای نشیمن و سرو غذا هستید، حال یکی از نکات دیزاین باربیکیو در فضای باز تمرکز بیشتر بر روی چیدمان و دکوراسیون محوطه غذاخوری می باشد. البته بهتر است این فضا در زیر سقف قرار داشته باشد تا از تابش زیاد از حد نور خورشید در امان بوده و با بارش برف و باران مشکلی نداشته باشید.

در صورتی که متریال به کار رفته در باربیکیو به سبک و مدل دکوراسیون منزلتان مربوط می باشد و همچنان انتخاب متریال با کیفیت از اهمیت زیادی برخوردار می باشد، استفاده از متریال های مقاوم و با دوام در برابر شرایط جوی گوناگون از جمله سنگ، آجر، استیل و … موجب افزایش عمر باربیکیو خواهد شد.

دیزاین باربیکیو در فضای باز به مانند دیزاین آشپزخانه در فضای باز و یا دیزاین آشپزخانه در ابعاد کوچکتر می باشد و این فضا اغلب شامل سینک، گریل، آون پیتزا، قفسه های ذخیره سازی و کانتر آشپزخانه می باشد.

برخی نکات ایمنی در استفاده از باربیکیو
باربیکیو را از محیط خانه و یا محل نشیمن افراد دور نگه دارید.
از محکم بودن پایه های باربیکیو مطمئن شوید.
بعد از هر بار استفاده از باربیکیو، آن را تمیز و مرتب کنید.
در باربیکیو های گازی حتما لوله های گاز را چک کنید تا نشتی نداشته باشند.
باربیکیو را دور از دسترس کودکان قرار داده و نیز از نزدیک شدن حیوانات خانگی به آن جلوگیری کنید.
در صورت وجود باربیکیو در منزلتان در استفاده از مواد اشتعال زا احتیاط کنید.
برای مهار کردن آتش احتمالی، وسایل ایمنی مورد نیاز را در اختیار داشته و مهیا کنید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران