حمل بار و اثاثیه منزل با خاور از خرم آباد به سراسر ایران

در لرستان ، خرم آباد

معرفی حمل بار و اثاثیه منزل با خاور از خرم آباد به سراسر ایران

🔴 علی قنبری

🔹 علی قنبری یکی از بنام ترین فعالان در زمینه حمل بار و اثاثیه منزل با خاور از خرم آباد به سراسر ایران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات علی قنبری :

✅ حمل بار به تمام نقاط کشور

✅ استفاده از خاور باری

✅ ارائه بهترین قیمت و بالاترین کیفیت خدمات

و….

 

🔸 شماره تماس ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸آدرس خرم آباد

معنی خاور چیست ؟

خاور دارای معنی های گوناگونی دارد ولی در عصر جدید استفاده از خاور بدون پسوند یا پیشوندی بیشتر به عنوان کامیون حمل بار استفاده شده و بعلاوه دنیای حقیقی این معنی خاور در دنیای مجازی یا همان اینترنت درکنار کلمه هایی مثل خاورمیانه یا خاوردور خیلی رایج می باشد .

خاور حمل بار وسیله باربری نیمه سنگین به حساب می آید و عموما برای حمل اثاثیه منزل از آن استفاده میشود.

در گذشته از خاور مدل ۶۰۸ برای جا به جایی استفاده می شد که الان با وجود ماشین های نیمه سنگین جدید مثل ایسوزو و خاور هیوندایی خاور های قدیمی جای شان را به رقیب های جدید داده اند که از سرعت و کیفیت بهتری نسبت به خاور های باری قدیمی دارند .

انواع خاور

خاورها از نظر نوع و حجم به دسته های متفاوت تقسیم می شوند که انواع خاور باربری میتوان به : ایسوزو , خاور ۶۰۸ , خاور کانکسی , خاور کمپرسی , خاور لبه دار , خاور ۵.۵ متری , خاور ۶ متری , خاور ۷ متری اشاره کرد .

حداکثر تناژ بارگیری خاور

حداکثر ورنی که خاور بارگیری دارد بسته به نوع خاور از ۳ تا ۸ تن متفاوت می باشد که این موضوع بستگی به نوع خاور و نوع بار هم دارد .

اشاره به استفاده خاور باری

کلا در صنعت حمل و نقل و اسباب کشی برای جابجایی بار از وسیله متناسب با توجه به وزن بار استفاده میشود.

در حال حاضر از خاور باری اغلب برای حمل و نقل درون شهری و حمل اثاثیه و باربری اسباب کشی بوسیله ی اتوبار ها استفاده می شود . شرکت های پخش عموما از خاور ، خاور ایسوزو و خاور هیوندایی برای امر پخش استفاده می کنند که هر یک از آنها بسته به نوع بار خود اتاق متفاوت و مناسب با بار خود استفاده می کنند. دلایلی که سبب بیشتر شدن نرخ کرایه خاور می شود :

اولین دلیل شاید مهم ترین دلیل در بیشتر شدن کرایه خاور است وآن هم بیشتر شدن قیمت بنزین و فراورده هایی دیگر مثل گازوئیل و غیره است .

شرایط آب و هوا و تغییرات آب وهوایی جز عواملی می باشد که اگر نامساعد باشد هزینه بیشتری از مشتری گرفته می شود مثل برف یا باران سنگین

اگر مشتری طبق قول خود و مطابق قرارداد بسته شده عمل نکرده و محل تخلیه بار آماده نباشد. در این صورت نرخ کرایه خاور بیشتر خواهد شد ..

قیمت لوازم یدکی ماشین باربری سبب می شود که شرکت های حمل و نقل برای جبران هزینه های سنگین خود نرخ کرایه خاور را بیشتر کنند .

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران