اتوبار تهران – بهترین مرکز حمل و جابجایی بار و اثاثیه منزل در سراسر تهران – سعادت آباد

در تهران ، تهران

معرفی اتوبار تهران – بهترین مرکز حمل و جابجایی بار و اثاثیه منزل در سراسر تهران – سعادت آباد

🔴 اتوبار تهران

🔹 اتوبار تهران یکی از بنام ترین فعالان در زمینه حمل و جابجایی بار و اثاثیه منزل در سراسر تهران – سعادت آباد می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات اتوبار تهران :

✅ ارائه کلیه خدمات حمل و نقل اثاثیه منزل در کوتاه ترین زمان ممکن

✅ دارای انواع ماشین های باری اعم از خاور، نیسان، وانت و…

✅ بسته بندی حرفه ای لوازم و اثاثیه با تضمین کیفیت

✅ دارای کارگران مجرب و خوش اخلاق

و…

 

🔸 با مدیریت  سجاد کرمی

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۹۷۳۵۴۴۶۰

🔸 شماره تماس  ۰۹۹۰۱۱۲۰۵۸۵

🔸 آدرس  استان تهران، سعادت آباد، علامه شمالی نبش کوچه بیستم

 

نکات اثاث کشی و بسته بندی حرفه ای چیست؟

سبک بار بودن از مهم ترین نکات اثاث کشی
هر چه بار کمتری داشته باشید، هزینه باربری کمتری می پردازید و زودتر جابجایی لوازم منزل انجام می شود. احتمالا زوج های جوان لوازم غیر ضروری یا وسایل به درد نخور زیادی ندارند ولی تا حد امکان، بار خود را سبک کنید. گلدان ها را به همسایه ها هدیه ندهید. لباس هایی را که نمی پوید با خود به منزل جدید، نبرید. روزنامه ها و مجلات و ….. هر چیزی که لازم ندارید را دور بریزید یا به دیگران هدیه کنید.

نکات اثاث کشی و بسته بندی حرفه ای
شاید ندانید ولی بیشترین آسیب به لوازم منزل در اسباب کشی ها وارد می شود علت این خسارت هم چیزی نیست جز بسته بندی نامناسب . استحکام کارتن اسباب کشی ، طریقه بستن کارتن و چسب کاری و …. همگی روی سالم رسیدن لوازم تاثیر دارد. حتما از یونولیت برای لابلای وسایل در کارتن ها استفاده کنید. هیچ فضای خالی نباید در کارتن ها موجود باشد زیرا موقع بارگیری و حرکت کامیون، لوازم حرکت می کنند و دچار شکستگی و آسیب می شوند. شرکت های باربری، کل عملیات اسباب کشی و بسته بندی لوازم منزل را هم انجام می دهند. در این صورت خیال تان بابت سالم رسیدن لوازم هم راحت می شود.

توصیه های نهایی اثاث کشی
اشیا با ارزش را در کامیون باربری قرار ندهید. اسناد و مدارک، طلا و جواهرات و … را به فرد مطمئن بسپارید.
شب قبل از اسباب شکی همه لوازم برقی را جدا کنید. باز کردن لباسشویی، اجاق گاز، لوستر و …در روز اثاث کشی کلی وقت تان را هدر می دهد. حتی یخچال و فریزر هم باید ۲۴ ساعت قبل از برق جدا شوند.
خانه جدید را برای ورود اثاثیه آماده کنید. روز قبل کف منزل را تمیز کنید و چند روزنامه یا پلاستیک حباب دار روی زمین پهن کنید. به این ترتیب در روز اثاث کشی به کفپوش ها خط و خراشی وارد نمی شود.
خدمات اسباب کشی و باربری در تهران
کارهای اثاث کشی و حمل بار را به حرفه ای بسپارید به این ترتیب زمان بیشتری برای رسیدگی به کارهای متفرقه دارید. ما بهترین تیم از کارگر حمل بار را در اختیار داریم. شرکت باربری تهران از اعزام راننده با ماشین مسقف تا کارهای بسته بندی و جابجایی لوازم را بر عهده دارد. ثبت سفارش از طریق اپ هوم سرویز کاملا رایگان است. هزینه خدمات باربری طبق نرخ مصوب اتحادیه در جدول بالا ذکر شده است. با توجه به حجم بار می توانید تعداد کارگر را انتخاب کنید. تقاضای زیادی برای روزهای تعطیل و آخر هفته ها ثبت می شود برای هماهنگی بهتر حتما سفارش خود را از قبل رزرو کنید. این سرویس شامل گارانتی سالم رسیدن بار و تضمین سلامت لوازم است. در صورت بروز خسارت احتمالی، خسارت دریافت خواهید کرد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران