بهترین مرکز طراحی ، نصب و اجرا گچبری دستی و پیش ساخته در تبریز و سراسر کشور

در آذربایجان شرقی ، تبریز

معرفی بهترین مرکز طراحی ، نصب و اجرا گچبری دستی و پیش ساخته در تبریز و سراسر کشور

🔴 صیاد ذکری

🔹 صیاد ذکری یکی از بنام ترین فعالان در زمینه طراحی ، نصب و اجرا گچبری دستی و پیش ساخته در تبریز و سراسر کشور می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات صیاد ذکری :

✅ گچبری دستی و پیش ساخته

✅ انواع نورمخفی .ابزار . تابلو .میز تلوزیون . دور لوستر و غیره

✅ در سراسر ایران با اکیپ مجرب

و…

 

🔸 شماره تماس  09396874034

🔸 شماره تماس  09144351277

 

تفاوت گچبری پیش ساخته و گچبری دستی چیست؟

گچبری دستی چیست؟
در این نوع گچبری دو چیز نقش اصلی را بر عهده دارند، اول گچکار ماهر، سپس مرغوبیت گچ. در واقع گچبری دستی در زیباسازی بناهای مسکونی شیوه‌ای بسیار زیباست. که از دیرباز مورد توجه بوده‌است و هنرمند گچکار ساز اصلی را می‌نوازد.

اوج زیبایی این هنر را در سر ستونها و در کل ستون و سقفهایی با نقوش گچی برجسته در گذشته می‌توان دید که گچبری دستی را در بهترین حالت خود نشان می‌دهند.

همانطور که گفتیم گچکار نقشی اساسی بر عهده دارد چرا که گچ مورد نظر را خودش آماده می‌کند و تمام مراحل گچبری، از ابتدا تا انتها بر عهده خود اوست.

در واقع او نسبت دقیقی از آب و گچ را ترکیب می‌کند تا خمیری انعطاف‌پذیر به دست آورد. و با استفاده از آن گچبری دستی را انجام می‌دهد. تا قبل از جامد شدن گچ، او اسکلت کلی کار را شکل می‌دهد. و با ابزارهایی مخصوص کنده‌کاری و گچبری را پیش می‌برد.

از آنجا که گچ زودگیر و شکل پذیر است، گچکار زمان زیادی برای نقش‌اندازی بر روی آن ندارد. و پیش از سفت شدن گچ باید عملیات نقش‌سازی و کنده‌کاری را انجام دهد.

از جمله ابزارهای این کار می‌توان به دمبر، کاردک، بومخوار و نقاله اشاره کرد، که به ایجاد نقش و نقوش کمک می‌کنند. ولی باید این را در نظر گرفت که کار اصلی را یک هنرمند انجام می‌دهد.

ظرافت، دقت و زیبایی خلق شده با دست، گچبری دستی را مثل تمام صنایع دستی دیگر از ارزش و قیمت زیادی برخوردار کرده‌است چرا که رد پای کار دست در هر کجا که باشد ارزش اثر را بالاتر می‌برد.

تفاوت گچبری پیش ساخته و گچبری دستی
گچبری پیش ساخته در مقابل گچبری دستی قرار می‌گیرد و نسبت به آن از مزایای عمده‌ای برخوردار است.

این نوع گچبری از جنس گچ است که فوم فشرده پلی استایرن به آن افزوده شده و در قالبهایی مخصوص درست می‌شود. این گچبری به صورت دقیقی با استفاده از تکنولوژی روز ساخته می‌شود. و در آن مواد شیمیایی دارای بافت منسجم و فشرده شده به کار می‌رود.

گچبری پیش ساخته بنا به نیاز ساختمان در قسمتهای مختلفی از آن قابل استفاده است. و بنا به درخواست کارفرما در سبک و طرح پیشنهادی قابل تولید شدن است.

همانطور که می‌دانید در صنعت ساختمان سازی روی آوردن به مصالح و ابزار پیش ساخته به امری بدیهی تبدیل شده است. زیرا این ابزار عمدتا از دقت بالایی در تولید برخوردار هستند. و پس از آن نیز با سرعت عمل در اجرا، قیمت مقرون به صرفه و قابلیت حمل و جا‌به‌جایی، از دردسرهای اجرای درجای کار می‌کاهند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران