سوله سازی و ساخت سازه فلزی در تبریز

در آذربایجان شرقی ، تبریز
کد کسب و کار : 93343

معرفی مرکز  سوله سازی و ساخت سازه فلزی در تبریز

🔴 میلاد آشتیانی

🔹 میلاد آشتیانی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه سوله سازی و ساخت سازه فلزی در تبریز می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات میلاد آشتیانی :

✅ فروش ورق(رنگی ،گالوانیزه، روغنی، سیاه)

✅ شیروانی در طرح های مختلف

✅ ساندویچ پانل (پلی استایرن و پلی یورتان)

✅ سوله سازی و سازه فلزی، پروفیل یو

✅ پروفیل زد ، برش لیزر و‌پلاسما

و…

 

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  تبریز-جاده تبریز آذرشهر- بعد از پل پتروشیمی -جنب انبار ضایعات سنا(زنوزی)

 

سوله چیست؟

سوله به سازه هایی فلزی می گویند که با تمرکز به ایجاد محیطی بدون ستون میانی ساخته شده و پوشش سقف آن معمولا به صورت شیب دار اجرا شود. پرکاربرد ترین ساختمان فولادی پیش ساخته در سراسر جهان سوله است و کاربرد سوله در بیش از ۹۰ درصد صنایع ، انبارها، ورزشگاه ها، سالن‌های تولید دام و طیور و … است و بنا به ابعاد دهانه، ارتفاع و طول و تحمل بار برف و باد منطقه اشکال گوناگونی در موقع طراحی پیدا می کند .

تعاریف زیادی از سوله وجود دارد. سوله به انگلیسی به سازه ای مثلثی شکل (shed) گفته می‌شود که با توجه به کاربرد آن نوع سوله مشخص می‌شود.

کاربرد سوله ها در چه مکان هایی است؟

همان طور که اشاره نمودیم از مزایای این سازه های فلزی قیمت بسیار مناسب آن هاست که همین مساله سبب شده امروزه این سازه فلزی بسیار زیبا در مکان های متعددی کاربرد داشته باشد. همچنین از نظر طراحی این سازه ها با ساختمان های معمولی متفاوت هستند. این سازه های فلزی دارای یک دهانه بزرگ هستند که این ویژگی آن ها سبب شده در ساختشان از تیرورق استفاده شود.

همچنین اگر بخواهید متوجه شوید که این سازه های فلزی زیبا و مقرون به صرفه در چه مکان هایی کاربرد دارند و مورد استفاده قرار می گیرند باید بدانید از آنجایی که این سازه ها بسیار مقرون به صرفه هستند لذا در انجام کارهای صنعتی بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. از این رو امروزه این سازه های فلزی معمولا در اسکلت ساختمان ها، مرغداری ها، فروشگاه ها و هایپر مارکت ها و همچنین برای ساخت کارخانه ها و کارگاه های صنعتی و کاری، سالن های ورزشی و همایش و مجالس، تعمیرگاه ها پارکینگ خودرو ها و … مورد استفاده قرار می گیرد.

همان طور که مشاهده کردید این سازه فلزی امروزه نقش اساسی در زندگی و صنایع دارد. از آنجایی که ابعاد و سایز ستون هایی ه در ساخت این سازه های فلزی استفاده می شود بزرگ می باشد لذا معمولا از تیرورق در پروفیل های آن استفاده می شود.

ساخت سوله
مهمترین بحث برای اقتصادی ساختن هر سفارش ، دانستن میزان واقعی ابعاد مذکور و پیش بینی موارد مورد نیاز است . بدیهی است بهترین محاسبات هم بدون رعایت کیفیت جوشکاری ،استفاده از پیچ و مهره های و سایر اتصالات استاندارد، زنگ زدایی و رنگ آمیزی علمی یا کارگذاری صحیح اجزا، فاقد کارآیی و استحکام لازم خواهند بود.

اجزای سوله
ستون، رفتر یا فریم، پرلین، استرات، بادبند ، سگراد یا میل مهار، نبشی سینه بند، سایه بان، ستون وال پست و پیچ و مهره

موارد مهم ساخت سوله
برای ساخت سوله، متخصصان این امر باید نکات بسیاری را مد نظر بگیرند که بی توجهی به هریک از آنها باعث ایجاد خسارات زیادی در سازه می گردد، این نکات عبارتند از:

بار مرده مثل برف
بارهای جانبی مثل زلزله و باد
بار جرثقیل
ارتفاع دیوار
دهانه و طول سوله
درصد شیب سقف
پوشش سقف و دیوارها
انواع سوله
1. سوله های یک دهانه
2. سوله های چند دهانه
3. سوله های چند ضلعی
4. مدور
5. مختلط

 

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران