گروه صنعتی سپهر کانتین در سراسر کشور

در تهران ، تهران

معرفی گروه صنعتی سپهر کانتین در سراسر کشور

🔴 گروه صنعتی سپهر کانتین

🔹 طراح و سازنده انواع کانکس های ویلایی

🔴 مزایای استفاده از ویلاهای پیش ساخته:

🔹 ضد زلزله

🔹 ضدآتش سوزی

🔹 ساخت سریع

🔹 امکان انتقال به منطقه

🔹 نصب آسان

🔴 امکانات:

🔹 اتاق خواب،سرویس بهداشتی حمام ودستشویی،آشپزخانه

🔴 مشخصات فنی:

🔹 کف سرامیک،درب ضدسرقت،درب سرویس چوبی ضدآب،نماسایدینگ،دیوار پوش داخلی روکشداردرجه ۱

🔹 عقدقراردادو ساخت شهرک های ویلایی صفرتاصدبابهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت

 

🔸 شماره تماس 09198617947

🔸 شماره تماس 09120435646

🔸آدرس تهران

مزایای کانکس ‌های ویلایی

امکان ساخت در شرایط اقلیمی مختلف

فرض کنید بخواهیم بنایی را در منطقه ‌ای با اقلیم سرد مانند مناطق شمال غرب کشور و با روش ‌های سنتی و مصالح بنایی بسازیم. انجام این کار در این مناطق و در فصل زمستان امکان ‌پذیر نیست زیرا سرمای زیاد باعث یخ ‌زدن بتن و ملات ‌های بکار رفته در ساختمان می‌شود. در حالی که کانکس ‌های ویلایی را می‌توان در هر فصلی ساخت به این دلیل که در کارخانه تولید شده و سپس در قالب قطعاتی کوچک ‌تر به محل مورد نظر منتقل و در آن‌ جا مونتاژ می ‌شوند.

مصرف بهینه‌ انرژی

مصالح مورد استفاده در ساخت بناهای سنتی دارای چگالی بالایی هستند و همین امر موجب ایجاد مشکلاتی از قبیل انتقال گرما و سرما، بالا رفتن وزن سازه، ایجاد خطر هنگام زلزله و ضخامت زیاد جداره ‌ها می‌گردد. بنابراین هدررفت انرژی در این سازه‌ ها بیشتر از حد معمول است. اما برخلاف این سازه‌ ها، کانکس‌ های ویلایی از عایق ‌بندی بهتری برخوردار هستند. شیشه‌ های پیشرفته و دوجداره و عایق ‌هایی که از هدر رفت سرما و گرما جلوگیری می‌کنند، مصرف انرژی در این کانکس‌ ها را تا حد بسیار زیادی بهینه می‌کنند.

از این رو انتخاب ویلا های پیش‌ساخته می‌تواند تصمیم خوبی برای صرفه ‌جویی در مصرف انرژی و کاهش هزینه ‌های مربوط به آن باشد.

سرعت بالا در ساخت و آماده‌سازی

اگر جزو افرادی هستید که زمان زیادی برای ساخت ویلا ندارند، احتمالا این کانکس‌ ها می‌توانند گزینه ‌های مناسبی برای شما باشند.

همانطور که می‌دانید ساخت یک بنا با مصالح بنایی بین 6 ماه تا 18 ماه زمان نیاز دارد زیرا مراحل کار باید یک به یک پیش رفته و حتی برخی مواقع پروسه ساخت متوقف می‌شود تا یک بخش خشک و سفت شود و به آن آسیبی نرسد. همین امر طول فرآیند ساخت بنا با استفاده از مصالح بنایی را بسیار افزایش می‌دهد. در واقع اصلی ‌ترین تفاوت کانکس ‌های ویلایی با این بناها مربوط به سرعت بالا در ساخت و آماده‌ سازی می‌باشد. قطعات کانکس ‌های ویلایی ابتدا در کارخانه به صورت یک کیت تولید شده و سپس به محل مورد نظر که قرار است ویلا در آنجا احداث شود، منتقل می‌ شوند.

قابلیت حمل و نقل کانکس های ویلایی

هزینه کمتر

مقاومت در برابر زلزله و دیگر بلایای طبیعی

امکان پرداخت همه هزینه ‌ها به صورت یکجا

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران