سنگ کاری و کاشی کاری خزر در استان گلستان – کلاله

در گلستان

معرفی سنگ کاری و کاشی کاری خزر در استان گلستان – کلاله

🔴 سنگ و کاشی کاری خزر

🔹 سنگ و کاشی کاری خزر یکی از بنام ترین فعالان در زمینه سنگ کاری و کاشی کاری در استان گلستان – کلاله می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات سنگ و کاشی کاری خزر :

✅ سنگ و کاشی کاری

✅ کار عالی قیمت مناسب

و…

 

🔸 با مدیریت رسول خزر

🔸 شماره تماس ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس استان گلستان شهرستان کلاله

 

کاربردهای سنگ و سنگ کاری در ساختمان سازی چیست؟

سنگ از رایج­ ترین مصالح ساختمانی محسوب میشه. در زمان­های قدیم سنگ یکی از عنصرهای اصلی ساخت و ساز محسوب میشد. هر منطقه و شهری با توجه به اقلیمش و فراوانی نوع سنگی که در اونجا یافت میشد ساختمان­هاش رو می­ساخت. امروزه اما نوع کاربرد سنگ به دو دسته­ ی زیر تقسیم میشه:

سنگ نمای ساختمان و
سنگ داخل ساختمان

دو دسته ­ای که هر کدومشون برای طراحان معماری و دکوراسیون داخلی دنیایی از کاربرد محسوب میشه و استفاده­ ی مناسب ازش میتونه اون رو به اثر هنری تبدیل کنه.

سنگ کاری داخل ساختمان

استفاده از سنگ در داخل ساختمان یکی از بهترین انتخاب­ها است. سنگ­ها مصالحی مقاوم، با قابلیت برش و شکل پذیر هستند. هم­چنین میشه جلاشون داد تا زیبایی­شون چند برابر بشه. تنوع و زیبایی، قابلیت شست‌­و‌شو و پایداری­ سنگ­ها در برابر مواد اسیدی و قلیایی باعث شده که کاربردهای اون داخل ساختمان افزایش پیدا کنه. در ادامه با این کاربردها به طور ویژه آشنا میشیم.

۱. سنگ کاری کف ساختمان

با اینکه امروزه تعداد انتخاب­های ما برای پوشش کف خانه­ ها و ساختمان­ هامون افزایش پیدا کرده ولی هنوز سنگ­‌ها یکی از رایج‌­ترین انتخاب‌­ها برای پوشش کف هستن. سنگ کف باید در برابر سایش و ضربه مقاوم باشه. پس علاوه بر زیبایی، مقاومت سنگ هم یکی از عوامل مهم در انتخاب نوع سنگ برای کف سازی هست.

۲. سنگ کاری دیوار

یکی از راه­ های افزایش مقاومت ساختمان­ها پوشش دیوارهای اون با سنگ هست. سنگ­ها علاوه بر اینکه برای افزایش مقاومت ساختمان اسفاده میشن در زیبایی سازه هم تاثیر خیلی زیادی دارن. دیوار پله ­ها، دیوار داخلی ساختمان­ ها، دیوار سالن­ ها و هتل ­ها و هم­چنین دیوارهای حمام­ ها و سرویس ­های بهداشتی رو با سنگ پوشش میدن. سنگ دیوار ساختمان علاوه بر قابلیت شست‌­وشو و تخلل کم ، باید سبک­تر هم باشه تا اجرای راحتتری داشته باشه.

۳. سنگ کاری راه پله

بهتر از سنگ برای پوشش راه پله­ ها مگه داریم؟ از سنگ کاری راه پله خانه خودتان غافل نشید. راه ­پله­‌ها یکی از پر رفت و آمدترین مکان­های ساختمان هست. برای همین ما سنگ­ها رو برای پوشش اون انتخاب میکنیم، چون اونقدر مقاومت­شون در برابر ضربه و سایش خوب هست که انتخاب دیگه‌­ای برامون باقی نمیذاره. رنگ و طرحش هم به اندازه کافی تنوع و زیبایی داره که میتونیم با طراحی ساختمان­مون هماهنگش کنیم.

۴. سنگ کاری ستون

گاهی در بعضی­ خانه­‌ها که متراژ بزرگی دارن طراحان مجبور به استفاده از ستون میشن. علاوه بر این، ستون­ها در لابی­ها، رستوران­ها و پارکینگ­ها هم استفاده میشن. برای اینکه زیبایی مکان حفظ بشه و هم­چنین برای افزایش مقاومت خود ستون به وسیله سنگ اون رو پوشش میدن. پوشش سنگ برای ستون­ها برای فضای داخلی خانه میتونه تزیینی و برای فضاهای دیگه میتونه مناسب با اون فضا انتخاب بشه.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران