درب و پنجره هما صنعت – مرکز تولید ، فروش و نصب درب و پنجره دوجداره UPVC در اراک

در مرکزی ، اراک

معرفی درب و پنجره هما صنعت – مرکز تولید ، فروش و نصب درب و پنجره دوجداره UPVC در اراک

🔴 مجموعه و پنجره هما صنعت

🔹 مجموعه و پنجره هما صنعت یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تولید ، فروش و نصب درب و پنجره دوجداره UPVC در اراک می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه و پنجره هما صنعت :

✅ درب و پنجره دوجداره UPVCهما صنعت در اراک

✅ Double-glazed doors and windows

✅ سبک کامل محصولات درب و پنجره های پیشرفته روز دنیا

✅ تولید کننده درب و پنجره دوجداره UPVC

✅ تعویض پنجره های قدیمی بدون تخریب

✅ تولید انواع پنجره های اختصاصی ریلی

✅ تولید انواع توری های ثابت، پلیسه و …

✅ مجری انواع خم پروفیل هایUPVC

و…

 

🔸 شماره تماس  09125175238

🔸 آدرس  اراک، شهرک ولیعصر ، خیابان مطهری

 

مزایای پنجره upvc چیست؟

پنجره های upvc، پنجره های عایق حرارت
یکی از مزایا و خصوصیت پنجره های دوجداره UPVC عایق بودن آنها می باشد. پنجره های upvc با توجه به اینکه پروفیل pvc نسبت به آهن و آلومینیوم از ضریب انتقال حرارتی پایین تری برخوردار است، پنجره هایی کاملا عایق نسبت به مدل های مشابه آلومینیومی و آهنی می باشد. تنها پنجره چوبی است که ضریب انتقال حرات آن به پنجره upvc نزدیک می باشد. اگر از پروفیل های آلومینیوم ترمال بریک در تولید پنجره آلومینیومی استفاده شود ، این پنجره نیز همانند پنجره upvc می تواند عایق خوبی باشد.

پنجره های upvc، پنجره های عایق صوت
پنجره های upvc با توجه به ساختار آنها و شکل پروفیل و کانالهای داخلی آن و همچنین قابلیت استفاده از شیشه های دوجداره ، سه جداره و دوجداره لمینیت در این پنجره ها، از این رو در پنجره های upvc می توان شدت صوت را به میزان ۸۰ درصد کاهش داد. البته یراق آلات نیز نقش بسیار مهمی در عایق صوتی بودن پنجره دارند. در پنجره های upvc با توجه به تنوع یراق، می توان از یراق آلات مناسب جهت مکان های مشخص با کاربری های مختلف استفاده کرد.

با استفاده از ترکیبات مختلف شیشه دوجداره می توان عایق صوتی و حرارتی پنجره upvc را افزایش داد. قبل از فروش باید حتما مشاوره خوبی انجام پذیرد و کاملا انتظارات و نیاز های مشتری شناخته شود و بتوانیم بهترین پیشنهاد را بدهیم.

پنجره های upvc پنجره های زیبا-مزایا و خصوصیات پنجره های دوجداره UPVC
با توجه به تنوع رنگ موجود در پروفیل های upvc و قابلیت رنگ آمیزی در رنگ های مختلف و همچنین شکل و ساختار پروفیل های pvc ، از اینرو استفاده از این پنجره ها زیبایی خاصی را به نمای ساختمان و معماری های مختلف می دهد. پنجره های یو پی وی سی قابل تولید در انواع رنگ های طرح چوب و انواع رنگهای مخصوص می باشد. از اینرو از اینگونه پنجره ها می توانید با توجه به سبک های معماری مختلف استفاده نمایید.

پنجره های upvc، پنجره های نفوذ ناپذیر-مزایا و خصوصیات پنجره های دوجداره UPVC
پنجره دوجداره upvc با توجه به نوع لاستیک های epdm بکار رفته در قسمت های بازشو پنجره و همچنین یراق آلات استانداردی که در هنگام بسته بودن پنجره این لاستیک هارو به شدت به هم می فشارد، از اینرو این پنجره ها در هنگام بسته بودن کامل عایق در برابر ورود گرد و غبار و آب می باشند. اگر از مدل دو حالته پنجره استفاده نمایید فشردگی لاستیک ها در این مدل بیشتر می شود و پنجره در برابر نفوذ آب و گرد و خاک بسیار مقاوم می شود. جنس لاستیک های آب بندی استفاده شده در پنجره درعایق بودن آن بسیار مهم می باشد ، حتما باید از نوع epdm باشد تا در برابر گرما و سرما طول عمر بالایی داشته باشد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران