بهترین مرکز خدمات حرفه ای تاتو بدن در رشت

در گیلان ، رشت

معرفی بهترین مرکز خدمات حرفه ای تاتو بدن در رشت

🔴 شروین مصلح

🔹 شروین مصلح یکی از بنام ترین فعالان در زمینه خدمات حرفه ای تاتو بدن در رشت می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات شروین مصلح :

✅ انجام تاتو رایگان برای تکمیل آلبوم کاری

✅ نیازمند مدل برای تاتو بدن به صورت رایگان

✅ انجام خدمات تاتو حرفه ای بدن

✅ با رعایت مسائل بهداشتی و حفظ سلامت مشتری

✅ لطفا جهت رزرو نوبت واتساپ پیام بفرستید

 

🔸 شماره واتساپ  09017668268

🔸 آدرس  رشت بلوار امام خمینی کوچه عاشوری

 

مزایای تاتو بدن چیست؟

خالکوبی یا تاتوی بدن در سال‌ های اخیر محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده است. مطابق با آمارهای اعلام شده، ۲۵ درصد بزرگسالان ۱۸ تا ۳۰ ساله در دنیا خالکوبی دارند. تتو درواقع یک هنر است، زیرا تتوکار می ‌تواند طرح‌ های بسیار زیبایی را روی بدن شما ثبت کند. اما با تمام این زیبایی ها، لازم است که قبل از انجام این کار، درباره مزایا و معایب تاتو بدن به اندازه کافی اطلاعات کسب کنید.

تاتو بدن چیست؟
تاتو یا خالکوبی نوعی اصلاح برای آرایش و تزئیین پوست است که از طریق جوهر و سوزن یا رنگ و رنگدانه انجام می‌شود. رنگ تتو بهتر است متناسب با تناژ پوست انتخاب شود. تتو می‌توانند موقت یا دائمی باشد. اگر جوهر به لایه میانی پوست (درم) تزریق شود، تاتو دائمی خواهد بود. اما اگر تزریق جوهر در لایه اول پوست انجام شود، به آن تاتوی موقت می‌ گویند.

در تاتوی دائمی، جوهر به لایه دوم پوست نفوذ می‌کند. زخمی روی پوست ایجاد می‌شود و پس از بهبود زخم، طرح تاتو شما آشکار می‌شود. این طرح به هیچ عنوان پاک نمی‌شود و تا آخر عمر با شما خواهد بود. تاتوی موقت نیز مانند تاتوی دائمی به زیر پوست زده می‌شود، اما جوهر و رنگدانه آن پس از مدتی جذب و محو می‌شود.

در گذشته این کار به صورت دستی انجام می ‌شد. یعنی تتوکار پوست را با سوزن سوراخ می ‌کرد و جوهر را با دست تزریق می ‌کرد. اما امروزه تتوکاران حرفه ‌ای این کار با استفاده از انواع دستگاه‌ تاتو انجام می‌ دهند.

مزایای تاتو بدن چیست؟
۱. تاتو نوعی ابراز وجود است
تاتو برای افراد مختلف مزایای بسیاری دارد و یک روش عالی برای نمایش فردیت شما بدون نیاز به گفتن حتی یک کلمه است. هر طرح تتو روی بدن می‌ تواند بیانگر اعتقادات فردی شما باشد. تتو توسط صاحب خود حمل می‌ شود و در مورد آن شخص حرف می‌ زند.

با خالکوبی می‌توانید آنچه را واقعاً دوست دارید به اطرافیان نشان دهید. در حقیقت، بسیاری از افراد طرح‌هایی را روی بدن خود خالکوبی می‌کنند که مربوط به سرگرمی‌های خود و یا اعضای خانواده خود هستند.

همچنین با تتو کردن علاقه‌مندی‌های خود می‌توانید افرادی را به زندگی خود جذب کنید که علایق مشابهی دارند و احتمال اینکه با شما صحبت کنند بسیار زیاد است. برای اینکه بتوانید خود را به این وسیله ابراز کنید، می توانید از طرح تاتو نوشته یا طرح های مینیمال و متنوع دیگر استفاده کنید.

۲. تاتو می‌تواند آینه روح شما باشد
تاتو می‌تواند آینه روح شما باشد. در واقع، بسیاری از افراد سعی می‌کنند احساسات درونی خود را با خالکوبی بیان کنند یا با مشکلات روحی خود مقابله کنند. بسیاری از اوقات، افراد تجربه‌های خاص خود را روی بدن خود ثبت می کنند تا به خود یادآوری کنند که زندگی ادامه دارد. همچنین از این طریق به خود می‌گویند که مجبورند این دوره‌های دشوار زندگی خود را پشت سر بگذارند.

۳. با تاتو بدن می‌توانید مشکلات پوستی خود را بپوشانید
خالکوبی می‌تواند به شما کمک کند قسمت‌هایی از بدن خود را که اصلاً دوست ندارید، بپوشانید. در حقیقت، برخی افراد دارای علائم و لکه‌هایی بر روی پوست خود هستند که آن‌ها را دوست ندارند. از طرفی راهی هم برای از بین بردن آن‌ها وجود ندارد. بنابراین، خالکوبی کردن یک طرح زیبا روی این علائم ناخوشایند می‌تواند به زیباتر کردن پوست شما کمک کند.

۴. شما می‌توانید تاتو را روی تمام قسمت‌های بدن خود بزنید
مزیت دیگر خالکوبی این است که روی تمام قسمت‌های بدن شما قابل انجام است. در واقع، تقریباً هیچ ناحیه‌ای از بدن شما وجود ندارد که از نظر تئوری برای خالکوبی مناسب نباشد. با این حال، به یاد داشته باشید که مکان تاتوی خود را عاقلانه انتخاب کنید، زیرا تتو اغلب تا آخر عمر با شما خواهد بود. به عنوان مثال، برای تاتو لب مطمئن باشید که از انجام این کار لذت خواهید برد؛ در غیر این صورت می‌تواند باعث آزار شما باشد و نتوانید با تغییر رنگ لب های خود به راحتی کنار بیایید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران