سالن زیبایی در سید خندان – تهران

در تهران ، تهران

معرفی سالن زیبایی در سید خندان – تهران

🔴 سالن زیبایی سودابه احدی

🔹 سالن زیبایی سودابه احدی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه ارائه خدمات آرایشی و زیبایی مو ، صورت و ناخن در سید خندان – تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات سالن زیبایی سودابه احدی :

✅ خدمات تخصصی عروس

✅ میکاپ شینیون،کوتاهی تخصصى

✅ خدمات ناخن

✅ رنگ و لایت

✅ خدمات مژه كراتين حرفه اى

✅ انواع تاتو

✅ اموزش تخصصى كوپ

✅ خدمات پوست

و…

 

🔸 با مدیریت سودابه احدی

🔸 شماره تماس ۰۲۱۲۲۸۴۲۵۲۳

🔸 شماره تماس ۰۲۱٢٢٨٨٧٧٨٣

🔸 آدرس خواجه عبدالله

 

گریم عروس چیست؟

گریم عروس به نوعی استفاده از تکنیک‌ها و فن و فون حرفه‌ای برای آرایش صورت است که به زیبایی و تغییراتی که به بهترین شکل ظاهری انجام شود گفته می‌شود. جالب است بدانید: هر چقدر که به جلو می‌رویم، با پیشرفت علم و فناوری‌‌‌‌های جدید، آرایشگران به قدری حرفه ای و زبردست شده‌اند که خلاقیت آنها بی‌نظیر است و از طرفی یک گریم خوب و حرفه ای به یک آرایشگر حرفه‌ای و توانمند بستگی دارد. در واقع آرایشگری جالب ترین و جذاب ترین شغل‌ دنیاست که در میان رشته‌هایی که دارد، گریم عروس و میکاپ یک آیتم مهم در این شغل بی نظیر است. گریمور و یا آرایشگر میکاپ نیز کسی است که بتواند با مهارت و توانمندی خاصی با توجه به شناخت پوست و حالت‌‌‌‌‌های مختلفی که یک چهره ممکن است داشته باشد، یک گریم تخصصی انجام دهد، همانطور که می‌دانید، تمام دغدغه ی عروس در روز عروسی، داشتن یک آرایش بی نظیر است و می‌خواهد یک گریم ایده آل داشته باشد. منتها یک آرایشگر حرفه ای بایستی برای داشتن یک گریم تخصصی و حرفه ای به موارد مهمی دقت کند .

آرایش و مدل دادن به مو:

یکی از موارد مهمی که یک آرایشگر باید به آن توجه کند، آرایش و مدل دادن به مو است. مدل‌‌‌‌های شینیون مو و نحوه ی آراستن آن یکی از مراحل مهم گریم تخصصی عروس است. مدل مو باعث زیبایی بخشیدن به چهره عروس است. مرحله ی دیگر اینست که بعد از تمام شدن آرایش مو، چگونه از گل برای زیباتر شدن موها استفاده شود که اینکار تاثیر فوق العاده ای در نظر بیننده دارد. گل هایی که می‌تواند حس جذابیت را القا کند گل یاس و گل ارکیده است.

گریم تخصصی صورت:

گریم تخصصی صورت بسیار مهم است. به مراتب صورت هر فردی با توجه به نوع و حالت‌‌‌‌های مختلفی که دارد بایستی بررسی شود و متناسب با چهره ی فرد، گریم شود. از این رو شناخت این حالت ها بسیار مهم است و در زیبایی بخشیدن به چهره نقش مهمی را ایفا می‌کند. گاهی اوقات ممکن است صورت عروس دارای عیب هایی باشد که باید به صورت کاملا حرفه ای با انواع سایه ها روی صورت کار شود و آن عیب ها را از بین برد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران