خرید ضایعات و لوازم دست دوم در نسیم شهر – تهران

در تهران ، نسیم شهر

معرفی خرید ضایعات و لوازم دست دوم در نسیم شهر – تهران

🔴 مهدی همتی

🔹 مهدی همتی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه خرید ضایعات و لوازم دست دوم در نسیم شهر – تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مهدی همتی :

✅ خریدار ضایعات آهن

✅ مس

✅ شیرآلات

✅ لوازم منزل

✅ موتور خانه

✅ دفتر کتاب

✅ مزایده دولتی

✅ خرده ریز انباری

و….

 

🔸 شماره تماس 09192492968

🔸آدرس تهران – نسیم شهر ۱۴ متری چمران کو چه حجاب پ ۱۸۵

ضایعات  چیست ؟

به دسته ای از محصولات که ویژگی محصول سالم را ندارند و دارای ارزش فروش هستند و یا به عبارت دیگر استانداردهای تعیین شده و کیفیت لازم برای ادامه کاربری را ندارند، ضایعات گفته می‌شود. البته گاهی به این محصولات قراضه نیز می‌گویند. با پیشرفت تکنولوژی و افزایش روز افزون مصرف آهن، بازیافت و استفاده مجدد از ضایعات آهن هزینه های تولید را کاهش می‌دهد و از اتمام ذخیره سنگ آهن جلوگیری می‌کند.
ضایعات ساختمانی

پسماندهای باقی مانده از عملیات ساختمانی را اصطلاحا ضایعات ساختمانی می‌گویند. افزایش ساخت و ساز و تولید ضایعات ساختمانی معضلاتی از جمله آلودگی زیست محیطی، افزایش مرگ ومیر در اثر برخورد اتومبیل ها با آن ها و زشت شدن فضای شهر را به دنبال دارد.

به منظور رفع این مشکلات و کاهش هزینه های تولید، امکان استفاده ی مجدد از ضایعات مختلف مانند آهن، مس، آلومینیوم و چدن وجود دارد.
انواع ضایعات آهنی
سوپر ویژه و ویژه

ضایعاتی که از لحاظ کیفیت و قیمت دارای ارزش بیشتری از سایرین باشند؛ اصطلاحا سوپر ویژه یا ویژه شناخته می‌شوند.
سنگین بار

علت نامگذاری این نوع از ضایعات به دلیل وزن ظاهری آن هاست که به طورکلی وزن آن ها برابر با یک تن بر متر مکعب و یا بیشتراست.
درجه یک

ضایعاتی که در ترکیب شیمیایی خود دارای عناصر فسفر، گوگرد، مس، کروم، نیکل، مولبیدن و آهن هستند.
درجه دو و سه

ترکیبات شیمیایی ضایعات درجه دو و ضایعات درجه سه نیز همانند ضایعات درجه یک هستند و تنها در میزان آنها با یکدیگر متفاوت هستند.
گالوانیزه

ضایعات گالوانیزه از جنس فلز آهن با پوشش روی هستند که این امر موجب مقاومت آن ها در برابر زنگ زدگی می‌شود. زمانیکه دچار شکستگی یا تغییرشکل شوند و یا به کیفیت موردنظر نرسند، به ضایعات تبدیل می‌شوند. این نوع از ضایعات به دلیل دارا بودن آهن کمتر در مقایسه با انواع ضایعات ارزش کمتری دارند.

آلیاژی

به طورکلی آهن آلیاژی دارای عناصر نیکل، منگنز، کروم، مولیبدن، وانادیم و تنگستن می‌باشد. ضایعات آلیاژی در مراکز اسقاط و تعمیرگاه های خودرو تولید می‌شوند و از ضایعات درجه یک و دو ارزانتر هستند.
پرسی خودرو

با پرس قسمت های پلاستیکی و پارچه ای بدنه خودرو، این نوع از ضایعات تولید می‌شوند و در کارخانه هایی که دارای کوره های قوسی با دهانه بزرگ هستند، کاربرد دارند.
حلب

قوطی نگهدارنده مواد غذایی از نوع ضایعات حلب محسوب می‌شوند.
سوفاره آهن

براده های حاصل از تراشکاری مقاطع فولادی و آهنی، ضایعات سوفاره یا سوفاله را تشکیل می‌دهند.
خرید و فروش ضایعات ساختمانی

امروزه با افزایش صنعت ساخت و ساز و تولید ضایعات ساختمانی، بازیافت آن ها در این صنعت، گام مهمی در جهت کاهش هزینه ها و مصرف مواد خام اولیه می‌باشد و در عصر حاضریکی از مهمترین منابع تامین ماده اولیه محصولات فولادی و آهنی شمرده می‌شوند. به همین دلیل تعدادی از افراد و مجموعه ها تمایل به خرید این محصولات دارند و همچنین این امر موجب جبران بخشی از هزینه های ساخت و ساز می‌شود.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران