ساخت ، فروش و نصب کابینت پلی گلاس و ممبران در یاسوج

در کهگیلویه وبویراحمد ، یاسوج

معرفی ساخت ، فروش و نصب کابینت پلی گلاس و ممبران در یاسوج

🔴 علی رضا شریفی

🔹 علی رضا شریفی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه ساخت ، فروش و نصب کابینت پلی گلاس و ممبران در یاسوج می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات علی رضا شریفی:

✅ ساخت کابینت ازچوب پلی گلاس

✅ طراحی ممبران

✅ با۲۰سال سابقه کاری وکیفیت وقیمت مناسب

و…

 

🔸 شماره تماس 09182915813

🔸 آدرس  یاسوج

 

کابینت ممبران چیست و چگونه ساخته می‌شود؟

قبل از هر چیز باید بدانید که متریال مورد استفاده در کابینت‌های ممبران همچون دیگر انواع کابینت شامل چوب طبیعی، ام‌دی‌اف و یا حتی نئوپان است که در نهایت با نوعی ورق پی‌وی‌سی (ممبران) روکش یا همان وکیوم می‌شود. آنچه امروزه تحت عنوان کابینت ممبران شناخته می‌شود در واقع نوعی کابینت کلاسیک و ابزار خورده است. این تقریبا درست است. اما همه چیز به همین سادگی نیست.

مهم‌ترین فرق کابینت ممبران با سایر انواع کابینت چیست؟

یکی از سوالاتی که در هنگام انتخاب کابینت ممبران پرسیده می‌شود تفاوت آن با سایر کابینت‌ها و به ویژه کابینت ام‌دی‌اف است. یکی از مهم‌ترین مراحل در فرآیند ساخت کابینت ممبران که آن را از سایر انواع کابینت متمایز می‌کند در واقع روکش یا همان وکیوم نمودن آن است.

وکیوم کردن کابینت ممبران یعنی چه؟

وکیوم کردن در واقع مهم‌ترین مرحله و آخرین مرحله از ساخت کابینت ممبران است. به این صورت که قطعات سی‌ان‌سی شده (ابزار خورده) ابتدا از هر گونه گرد و غبار پاک شده و سمباده‌کاری می‌شوند. سپس روکش PVC توسط ماشین‌آلات مخصوص ممبران بر روی آن‌ها چسبانده شده و اصطلاحا وکیوم می‌شوند.

وکیوم به معنی خلا است. یعنی برای روکش کردن ام‌دی‌اف، هوای بین ام‌دی‌اف و روکش ممبران توسط ماشین‌آلات مخصوص به طور کامل تخلیه می‌شود

تفاوت کابینت وکیوم با کابینت ممبران چیست؟

آیا شما هم جز آن افرادی هستید که فکر می‌کنید تفاوت کابینت ممبران با وکیوم را نمی‌دانید؟ اگر هنوز متوجه نشده‌اید، باید بدانید که همان کابینت ممبران است که با عنوان کابینت وکیوم نیز شناخته شده است.

توجه داشته باشید که ممبران اغلب بر روی درها و قسمت‌های نما اجرا می‌شود. یعنی بدنه اصلی کابینت ممبران نیز همان ام‌دی‌اف ساده و معمولا سفید رنگ است.

مزایای کابینت ممبران چیست؟

مهم‌ترین مزیت کابینت‌های ممبران این است که مقرون به صرفه‌اند.

شاید تعجب کنید اگر مقرون به صرفه‌تر بودن کابینت ممبران از مزایای آن باشد. شاید حق با شما باشد. چون قیمت کابینت وکیوم معمولا نسبت به کابینت ام‌دی‌اف و بسیاری دیگر از انواع کابینت گران‌تر است. اما مسئله اینجاست که اگر بخواهید یک کار کلاسیک ناب داشته باشید، یک آشپزخانه‌ی تمام چوب برایتان بسیار گران تمام خواهد شد. پس در حالی که کابینت‌های ممبران بیشترین شباهت را به چوب دارند، تنها گزینه‌ی مقرون به صرفه و زیبا برای شما اجرای کابینت ممبران است و بس!

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران