خدمات کراتین مو در اصفهان

در اصفهان ، اصفهان

معرفی خدمات کراتین مو در اصفهان

🔴 زهره ولیبک

🔹 زهره ولیبک یکی از بنام ترین فعالان در زمینه ارائه خدمات کراتین مو در اصفهان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات زهره ولیبک :

✅ برای کسانیکه موهای خشک ،وز،سوخته ودکلره وآسیب فراوان دارد دباقیمتهای بالاونجومی نمیتوانند ازموهای زیبا وسالم لذت ببرند شروع قیمت از۵۰۰تا ۲۰۰۰۰۰۰

✅ کراتین مخصوص موهاباآسیب کم ومیخواهند موهای صاف وشلاقی داشته باشند

✅ موخوره گیری ونوک گیری انجام میشود

و…

برای مشاوره وقیمت عکس ازپشت موالزامی است

 

🔸 شماره تماس 09139046076

🔸 آدرس اصفهان – چهارراه هشت بهشت شرقی

 

آیا کراتین کردن بر رشد مو ها تأثیر دارد؟

این کار بر سرعت رشد مو هیچ تأثیری ندارد، هم چنان موهایی که از ریشه رشد می کنند بافت طبیعی خود را خواهند داشت.

نگهداری از موها پس از کراتین کردن شامل چه مواردی است؟

اغلب انواع کراتین باید برای 24 تا 48 ساعت روی سر بمانند. پس از کراتین شدن مو باید از شامپوهای فاقد سولفات و نرم کننده استفاده کرد. برای مو های بسیار خشک استفاده از ماسک مو هم توصیه می شود. بعضی از انواع مو امکان دارد بر اثر کراتین شدن تغيير رنگ دهند. بنابراین رنگ کردن مو ها را بعد از کراتینه شدن باید انجام داد.

برای کراتینه کردن مو لازم است مو ها را در بخش های ریز با اتو صاف کرد تا بر اثر حرارت جذب آن توسط مو صورت گیرد. مطمئن شوید درجه حرارت اتو با نوع موی شما سازگار است. برای موهای هایلایت شده و قدری اسیب دیده باید از کم ترین حرارت ممکن استفاده کرد.

استخر رفتن و یا در آب دریا شنا کردن بدون کلاه شنا ممنوع! به علت کلر فراوان موجود در آب استخر و همینطور نمک بالای موجود در آب دریا بایستی دور این دو کار را بدون کلاه شنا خط کشید. البته با داشتن کلاه هیچگونه محدودیتی برای شما وجود نخواهد داشت.

استفاده از شامپوهای سولفات فیری برای حمام سولفات درون شامپوها عمر کراتین مو را برای شما کم می کند. از این جهت چنانچه شامپوی سولفات فیری تهیه کنید میتوانید هر چه قدر که دلتان می خواهد به حمام بروید و هیچ مشکلی هم برای کراتین موی شما به وجود نخواهد آمد. البته گفتنی است که حتی با نبود شامپوی سولفات فیری هم کراتین شما بطور کل از بین نمی رود، ولی مدت دوام آن کم کم کوتاه تر می شود.

فواید کراتینه کردن مو

– این روش موها را در زمان کمی بسیار بسیار نرم و صاف می کند.

– این روش موها را برّاق می کند و موهای برّاق سبب بوجود آمدن ظاهر زیبایی در اشخاص شده و اعتماد به نفس را هم بالا می برد. با این شیوه ديگر نیازی به کار طاقت فرسای صاف کردن هر روزه موها نیست.

– کراتینه کردن برای همه نوع مویی با هر جنسی امکان پذیر است.

– با کراتینه کردن موها ديگر نیازی به استفاده از محصولاتی مانند موس و اسپری مو نیست. این شیوه کراتین از بین رفته موها را تامین نموده و نتیجه خوبی می دهد.

– کراتینه کردن مو هم برای آقایان و هم خانم‌ها امکان پذیر است.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران