تخفیف ویژه کاشت ناخن در شیراز – معالی آباد

در فارس ، شیراز

معرفی تخفیف ویژه کاشت ناخن در شیراز – معالی آباد

🔴 مریم سبحانزاده

🔹 مریم سبحانزاده یکی از بنام ترین فعالان در زمینه خدمات تعمیرات کاشت ، ترمیم و ژلیش ناخن در شیراز – معالی آباد میباشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مریم سبحانزاده :

✅ کاشت ناخون و ژلیش 130

✅ ترمیم و ژلیش80

✅ لمینت 90

✅ ژلیش ناخون طبیعی 40

✅ ریمو20

✅ پدیکور خیس 150

و….

 

🔸 شماره تماس 09176504797

🔸آدرس شیراز – معالی اباد نبش خیابان دوستان ساختمان الهیه سالن سارا سالاری

ژلیش ناخن چیست؟

پس از اکستنش و لیفت مژه و کاشت ناخن، یکی از تکنیک‌های جذاب و دوست‌داشتنی در طراحی استایل بانوان خوش تیپ، ژلیش ناخن است. ژلیش ناخن، همان لاک کلاسیک است که با اکریلیکِ ژل‌مانند مخلوط شده،‌ لاک موقت محسوب می‌شود و گاهی دوام و کارایی بیشتری از لاک دائمی دارد. اسم محصول لاک ژل GEL POLISH است که نام برند محصول بوده و عموم آن را ژلیش می‌خوانند. لاک ژل‌ها معمولا در سه مرحله روی ناخن انجام می‌شوند: ژل بیس، ژل رنگی و تاپ ژل. لاک ژل برای ناخن‌های طبیعی استفاده می‌شود، اما گاهی روی ناخن‌های کاشت هم قابل استفاده خواهد بود.

(ژلیش ناخن به نسبت لاک معمولی، زمان و هزینه بیشتری می‌طلبد. در موقع شستن ظروف یا در معرض بودن دست با مواد شوینده، لاک معمولی سریع تغییر حالت می‌دهد اما ژلیش، مقاومت بیشتری نسبت به تغییر رنگ در مدت کوتاه دارد و ترک‌خوردگی آن از لاک معمولی کمتر است.)

همان‌طور که گفتیم لاک ژلیش ناخن، ژل رقیق‌شده است که مثل لاک کلاسیک، در بطری کوچک نگهداری می‌شود. با فرچه کوچکی که در لاک کلاسیک استفاده می‌کردید، می‌توانید از این محصول روی ناخن بکشید. ژلیش ناخن با جریان هوا خشک نمی‌شود و به دستگاه نیاز دارد.

ژلیش ناخن یا لاک موقت که نباید با کاشت ناخن اشتباه شود، دارای مراحلی است که باید گام‌به‌گام توسط یک آرایشگر ماهر با مواد یک‌بار مصرف باکیفیت انجام شود. لاک‌های معمولی که در بازار وجود دارند، آسیب زیادی به پوست و سطح ناخن می‌رسانند و منافذ را مسدود می‌کنند که این امر، بهداشت پوست و ناخن بانوان را در بلندمدت تهدید می‌کند. در آرایشگاه‌ها، معمولا از بانوان پیش از فرایند مانیکور سؤال می‌شود که از لاک معمولی استفاده شود یا ژلیش ناخن. اگر شما ژلیش ناخن را انتخاب کنید، انتخاب هوشمندانه‌ای کرده‌اید که مزایا و معایب آن را ادامه توضیح می‌دهیم.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران