شرکت ره سازان آسانبر – بهترین مرکز طراحی و فروش آسانسور های تک فاز و سه فاز و لوکس در تهران

در تهران ، تهران

معرفی شرکت ره سازان آسانبر – بهترین مرکز طراحی و فروش آسانسور های تک فاز و سه فاز و لوکس در تهران

🔴 شرکت ره سازان آسانبر

🔹 شرکت ره سازان آسانبر یکی از بنام ترین فعالان در زمینه طراحی و فروش آسانسور های تک فاز و سه فاز و لوکس در تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات شرکت ره سازان آسانبر :

✅ طراحی اسانسورهای تک فاز وسه فاز بدون نیاز به چاهک و بالاسری

✅ طراحی و فروش و سرویس و نگهداری و بازسازی اسانسور و بالابر

✅ طراحی اسانسورهای لوکس و بدون موتورخانه در بالاسری MRL

و…

 

🔸 با مدیریت  حسین قره خانی

🔸 شماره تماس  09123081198

🔸 شماره تماس  02166570596

🔸 آدرس  تهران میدان انقلاب کارگر جنوبی کوچه رشتچی ساختمان پارس طبقه ۳ واحد۱۱

تفاوت آسانسور تک فاز با سه فاز چیست؟

آسانسور تک فاز
در بسیاری از موارد شما برای نصب آسانسور با یک مشکل جدی مواجه می‌شوید و آن هم نبود برق سه فاز است. در این صورت باید چه کاری باید انجام داد؟ نصب آسانسور را فراموش کرد؟ در پاسخ باید بگوییم خیر، ما در اینجا به شما آسانسور تک فاز را پیشنهاد می‌کنیم.

آسانسورهای تک فاز با موتور گیرلس کار می‌کنند که از فناوری حرکت سبز بهره می‌گیرند. این آسانسور دارای یک ظرفیت مشخصی است. به عنوان مثال آسانسورهای تک فاز مناسب برای ظرفیت 6-8-10-13 نفره مناسب خواهد بود. این آسانسور از فناروی حرکت سبز بهره گرفته به همین دلیل حداقل انرژی را مصرف می‌کند و بدون این که از برق سه فاز استفاده کند کار می‌کند و حقیقتاً یک پدیده جدید شناخته شده است.

شاید برای شما جالب باشد که بدانید در صنعت آسانسور، آسانسورهای تک فاز شش نفره فقط و فقط معادل یک سشوار معمولی انرژی مصرف می‌کنند و هنگامی که برق قطع گردد این آسانسور می‌تواند بدون نیاز به برق شهر با 200 استارت تا ساعت‌ها کار کند. قطع سراسری برق برای آسانسور تک فاز محدودیت به حساب نمی‌آید. قبل از اینکه آسانسورهای تک فاز روی کار بیایند، بسیاری از واحدهای مسکونی و تجاری در نبود برق با آسانسورها سه فاز دچار مشکل می‌شدند، اما با رونق گرفتن نصب آسانسورهای تک فاز این مشکل کامل حل شد. این آسانسورها در بخش موتورخانه خود جهت انتقال برق تک فاز نیاز به برخی تجهیزات مانند تابلو توزیع به اسم تابلو تک فاز دارند.

آسانسورهای سه فاز دارای یک موتور سه فاز هستند که موتور آسانسور نیاز به گردش در دو جهت چپ‌گرد و راست‌گرد دارد. در موتورهای تک فاز هم می‌شود این چرخش را ایجاد کرد، فقط کمی پیچیده‌تر خواهد بود. در این صورت باید یک نیروی اولیه برای به حرکت در آوردن روتور باید وجود داشته باشد وگرنه روتور درجا خواهد زد.

شاید برای شما سوال باشد چگونه این تغییر جهت گردش امکانپذیر است؟ در پاسخ به این سوال باید بگویم تغییر جهت گردش موتور در آسانسور تک فاز با توجه به نوع نصب آن کاملاً متفاوت خواهد بود. به عنوان مثال می‌توانید جهت جریان در هر دو سیم پیج را عوض کنید. یا می‌توانید فاز و نول را عوض کنید تا جهت گردش موتور درست شود.

مزایا آسانسور تک فاز
مصرف انرژی کم و صرفه‌جویی در مصرف برق
بهره از فناوری سبز و قابلیت بازیافت انرژی
از کار نیفتادن آسانسور حین قطع برق
ظرفیت حداکثری تا 1000 کیلوگرم
هزینه کم در خصوص تعمیر و نگهداری
احتیاجی به فضای مناسب برای استقرار ژنراتور در آسانسور تک فاز وجود ندارد.

آسانسور سه فاز
آسانسورهای سه فاز به نسبت تک فاز کمی متفاوت‌تر هستند. یکی از تفاوت‌های مهم در این آسانسور وجود تابلو سه فاز است. همان‌گونه که در بالا نیز ذکر شد، آسانسورهای سه فاز دارای یک موتور سه فاز هستند که به چرخش چپ‌گرد و راست‌گرد آن‌ها کمک می‌کند. اما شاید برای شما هم سوال باشد که تابلو سه فاز در آسانسورهای سه فازی چه هستند و چه کاربردی دارند؟

تابلو سه فاز در آسانسورهای سه فاز
یکی از قطعات پرکاربردی که در آسانسورهای سه فازی نقش مهمی دارند و آن‌ها را از آسانسورهای تک فاز جدا می‌کنند تابلو سه فاز آسانسور است که در قسمت الکتریکال نصب و راه‌اندازی می‌شوند. این تابلو از سه فیوز تشکیل شده است که باعث ایمنی بیشتر آسانسور می‌شوند. در هر پروژه نصب و راه‌اندازی یک آسانسور سه فاز، این تابلو جز تجهیزات لازم و ضروری است. این دستگاه دارای شینه نول و ارت و ترمینال سه فاز و نول و ارت است. همچنین در تابلو سه فاز دو کلید مینیاتوری طراحی شده است. این دستگاه باید در موتورخانه آسانسور نصب شود و وظیفه آن انتقال برق سه فاز و تک فاز به برخی از تجهیزات دیگر در آسانسور است.

برق آسانسور سه فاز از کجا تامین می‌شوند؟
برق آسانسورهای سه فاز از تابلو سه فاز آسانسور تامین می‌شود. این دستگاه به دیگر اجزای آسانسور که نیاز به برق دارند، برق‌رسانی می‌کند و باعث حرکت آسانسور می‌شود. دو مدل تابلو سه فاز در آسانسورهای سه فاز وجود دارد که عبارت است از: سکسیونری و تابلو سه فاز فیوزباکس. این دو تابلو هر دو دارای استانداردهای لازم جهت نصب هستند. نکته مهمی که در اینجا باید بدانید این است که شما برای راه‌اندازی یک آسانسور 5.5 کیلوواتی و کمتر نیازمند کابل 5 در 6 هستید اما برای یک آسانسور سه فازی با توان 5.9 شما تنها به کابل 5 در 10 نیاز دارید. از این رو به این نتیجه خواهیم رسید که یک آسانسور سه فاز برای توزیع برق حتماً به تابلو سه فاز نیاز دارد. پس فراموش نکنید نصب این تابلو در هر پروژه‌ی آسانسوری الزامی خواهد بود.

مزایا آسانسور سه فاز
ظرفیت بیشتر
راه‌اندازی آسان چرخش چپ‌گرد و راست‌گرد موتور

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران