انجام خدمات طب سنتی در مشهد

در خراسان رضوی ، مشهد

انجام خدمات طب سنتی در مشهد

🔴 خانم مجاور

🔹 خانم مجاور یکی از بنام ترین فعالان در زمینه انجام خدمات طب سنتی در مشهدمی باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات خانم مجاور :

✅ زالو

✅ حجامت

✅ طب سوزنی

✅ بادکش

و…

 

🔸 شماره تماس ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس مشهد-هاشمیه۴۴-فکوری ۴۵-فراز ۲

 

تعریف طب سنتی

طب سنتی، طبی است که پیش از ایجاد و اشاعه شیوه های پزشکی مدرن مورد استفاده همه افراد بوده و در واقع، به آن دسته از تکنیک هایی گفته میشود که، پایه و اساس شان باورها و تجربیات و نظریات گذشتگان ما بوده است. این باورها، در همه زمینه ها شامل پیشگیری از بیماری های خاص، حفظ سلامتی، بهبود بیماری های روحی و جسمی و حتی ایجاد شیوه های جدید درمانی مشاهده شد است. طب سنتی، قدمت زیادی داشته و تاریخچه آن به سالهای دور یعنی زمان انسان های اولیه ای برمیگردد که برای درمان بیماری های خود، از شیوه های درمانی پیشنهادی دیگر افراد استفاده میکردند. علاوه براین، کشورهایی مانند چین به نوعی در این زمینه پیشگام بوده و شیوه های درمانی اثباتش شده خود را به دیگر ملل نیز پیشنهاد داده اند. البته، این درمان ها و طب سنتی نیز حساسیت خاص خود را داشته و در صورتی که در به کارگیری آن افراط و تفریط شود، میتواند تاثیرات منفی بلند مدتی برسلامتی داشته باشد.

انواع طب سنتی

طب سنتی ، یکی از شیوه های درمانی است که دارای انواع خاص و مشخص بوه و هرکدام دارای ویژگی های تعریف شده ای هستند. از میان انبوه طب سنتی، به توضیح انواع طب سنتی ای که در زیر آمده می پردازیم: زالو درمانی : یکی از شیوه های درمانی است که در آن از زالو استفاده میشود. در بزاق این زالو، ماده ای وجود دارد که خون را رقیق کرده و عروق را باز میکند تا خونرسانی بهتر انجام شود. غالبا، از این روش درمانی برای بیماری هایی مانند آرتروز، تقویت سیستم ایمنی، عروق قلب، واریس، زیبایی پوست و…. استفاده میشود. ماساژ درمانی: ماساژ انواع مختلفی داشته و هر کدام برای نوع خاصی از عارضه ها و بیماری ها کاربرد داشته و تاثیرات آن هم بلند مدت و ماندگار است. ازجمله این ماساژ ها میتوان به ماساژ شیاتسو، تایلندی، سوئدی، سنگ داغ، آروماتیک، ورزشی و……اشاره کرد که البته میتوانند مزیت های مشابهی مانند رفع استرس، افزایش خونرسانی، رفع تنش عضلانی و…. داشته باشند. حجامت : حجامت نیز یکی از روش های خون گیری است که به دو روش تر و خشک انجام میشود. این روش برای درمان بیماری هایی مانند سردردهای میگرنی، اسم، اعتیاد، چربی خون و…… کارایی دارد و تاثیرش اثبات و تایید شده است. آب درمانی : یکی از شیوه های کارآمد طب سنتی است که درآن، از انواع اسانس ها و گیاهان استفاده شده و برای درمان و یا تسکین موضعی بیماری هایی مانند سیاتیک، درد مفاصل، گرفتگی عضلات و حتی ایجاد شور و نشاط در بدن بسیار مفید است.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران