خدمات نقاشی ساختمان در تبریز

در آذربایجان شرقی ، تبریز

معرفی خدمات نقاشی ساختمان در تبریز

🔴 سیامک عرفانی فرد

🔹 سیامک عرفانی فرد یکی از بنام ترین فعالان در زمینه خدمات نقاشی ساختمان در تبریز می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات سیامک عرفانی فرد :

✅ نقاشی ساختمان از قبیل روغنی وپلاستیکی

✅ مولتی کالر،کنتکس وکناف وغیره

✅ در اسراع وقت

✅ با بهترین کیفیت

✅ در صورت نیاز بصورت شبانه روزی

و….

 

🔸 شماره تماس 09333791830

🔸آدرس تبریز

رنگ مولتی کالر چیست؟

به بیانی ساده رنگ‌های مولتی کالر متشکل از چند رنگ با چند طرح مختلف است که هم‌زمان با هم روی سطح مورد نظر اعمال‌ می‌شوند. مولتی کالر‌ها گروهی از پوشش‌های عمدتاً تزیینی هستند. رنگ‌های مولتی کالر با توجه به ماهیتی که دارند جلوه‌ای بسیار برجسته به فضا‌ می‌دهند و به همین دلیل هم است که در سال‌های اخیر استفاده از آن در بسیاری از فضاهای اداری و مسکونی افزایش یافته است.

این نوع از رنگ‌ها بر خلاف سایر رنگ‌های موجود در بازار به هیچ گونه حلال و ترکیبات نفتی بد بو نیاز ندارد و از این رو بدون داشتن بوی بد‌ می‌توان آن را بدون محدودیت در فضاهای مختلف به کار گرفت. ماهیت رنگ‌های مولتی کالر به‌گونه‌ای است که چسبندگی بسیار بالایی به این رنگ‌ می‌دهد و‌ می‌توان آن را بر سطوح مختلف به کار بست.

انواع رنگ مولتی کالر

همان‌طور که در بالا هم به آن اشاره شد، این رنگ‌ها در طیف بسیار متنوعی در بازار موجود هستند که دلیل آن هم ماهیت آن‌ها است. در کل رنگ‌های مولتی کالر را نمی‌توان به چند نوع خاص محدود کرد و شرکت‌های مختلفی در سرتاسر جهان و از جمله کشور ما ایران، این رنگ‌ها را طرح و بافت‌های متنوعی تولید می‌کنند.

در واقع در رنگ آمیزی سازه با استفاده از رنگ‌های مولتی کالر می‌توان که با رعایت یک سری از اصول رنگ و رنگ‌بندی‌ از هر نوع رنگی در هر طرح و بافتی استفاده کرد و نمی‌توان محدودیت خاصی برای آن در نظر گرفت. رنگ‌های مولتی کالر از یک رنگ زمینه یا اصلی تشکیل شده است که هر رنگی از سفید تا سیاه‌ می‌تواند باشد. رنگ‌دانه‌ها و رشته‌های رنگی جزء دیگر این نوع از رنگ‌ها هستند.

کاربرد رنگ‌های مولتی کالر

از آنجایی که رنگ‌های مولتی کالر از مقاومت بالایی برخوردار هستند و از طرفی هم گرد و غبار بسیار کمتری هم به خود جذب‌ می‌کنند، بیشتر در سطوح فضاهای پر رفت و آمد مورد استفاده قرار‌ می‌گیرند. شاید یکی از دلال دیگر این موضوع هم عدم قابلیت شستشوی ۱۰۰ درصدی این پوشش‌های چند رنگ باشد، البته رنگ مولتی کالر دارای مقاومت نسبی در برابر رطوبت هستند.

یکی دیگر از دلایلی که خانواده‌ها اغلب نسبت به اجرای رنگ‌های مولتی کالر در فضاهای داخلی خانه رغبت نشان نمی‌دهند،‌ می‌تواند طرح و رنگ‌های رنگارنگ و شلوغی باشد که واقعاً برخی از آن چندان مناسب فضاهای داخل خانه نیستند. البته برخی از انواع این رنگ‌ها به نسبت طرح و رنگ ساده‌تری دارند و‌ می‌توان از آن در سطوح مختلف داخل خانه‌ها استفاده کرد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران