بهترین مرکز دندانپزشکی دیجیتال ، لمینت بوتاکس و بلیچینگ تهرانپارس – شرق تهران

در تهران ، تهران

معرفی بهترین مرکز دندانپزشکی دیجیتال ، لمینت بوتاکس و بلیچینگ تهرانپارس – شرق تهران

🔴 دندانپزشکی باران

🔹 دندانپزشکی باران یکی از بنام ترین فعالان در زمینه دندانپزشکی دیجیتال ، لمینت بوتاکس و بلیچینگ در تهرانپارس – شرق تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات دندانپزشکی باران :

✅ انجام خدمات تخصصی درمانی دندان

✅ زیبایی دندان

✅ سفید کردن دندانها

✅ ایمپلنت

✅ لمینیت

✅ کامپوزیت ونیر

✅ بوتاکس

✅ عصب کشی

✅ اندوکرون

✅ اینلی انلی

✅ دارای کدکم

✅ استفاده از اسکنر داخل دهانی برای قالب گیری

و…

 

🔸 شماره تماس  09036111223

🔸 آدرس  تهران خیابان دماوند نرسیده ب سه راه تهرانپارس قبل پمپ بنزین ساختمان تامین اجتماعی

 

دندانپزشکی دیجیتال Digital Dentistry چیست؟

دندانپزشکی دیجیتال Digital Dentistry بکارگیری فناوری های دیجیتال جهت درمان های مختلف دندانپزشکی است. در دندانپزشکی دیجیتال با بهره گیری از تجهیزات مناسب دقت، سرعت و کیفیت بالاتر برای درمان دندانپزشکی به دست می آید. بکارگیری کامپیوتر و خدمات دیجیتال در دندانپزشکی برای امور مختلف اعم از ساخت ریستوریشن های دندانی، تصاویر دیجیتال و … مورد استفاده قرار می گیرد. از بارزترین کاربردهای دندانپزشکی دیجیتال، کاربرد آن در زمینه فناوری کد کم و ساخت ریستوریشن های دندانی است. این فناوری ویژه قابلیت ساخت انواع روکش های دندانی، لمینت ها و … به شکل دلخواه فراهم کرده است. با فناوری های دیجیتال می توان تصاویر سه بعدی از مجموعه فک و داخل دهان بیمار فراهم کرده و اقدام به درمان متناسب برای آن ها کرد. با استفاده از روش دیجیتال هزینه و زمان را می توان در درمان های دندانپزشکی بهینه کرد. دقت بسیار بالای این روش ها از مزایای استفاده از فناوری های دیجیتال است. روش های مورد استفاده به مرور زمان به روزتر، دقیق تر و پیشرفته تر می گردد. با این وجود تمامی دندانپزشکان قادر به استفاده از فناوری های دیجیتال نیستند و یا تمایلی برای اختصاص دادن زمان برای یادگیری ندارند.

دندانپزشکی دیجیتال و کاربردهای آن چیست؟
کاربرد دندانپزشکی دیجیتال چیست؟اگر بخواهیم کاربرد های فناوری های دیجیتال را در درمان های دندانپزشکی نام ببریم، می توان به تعداد زیادی از کمک هایی که فناوری های دیجیتال به درمان های دندانپزشکی کرده اند، اشاره نمود. با دندانپزشکی دیجیتال، درمان سریع تر، آسان تر و به شکل صحیح تر انجام می شود. فک و سیستم دندانی افراد از حساسیت بالایی برخوردار بوده که بکارگیری دقت جهت درمان های مربوطه از اهمیت بالایی برخوردار است. با فناوری های دیجیتال این امر محقق می شود.

فناوری کد کم CAD/CAM
کد کم حاصل استفاده از فناوری های دیجیتال در ساخت ریستوریشن های دندانی است. با فناوری کد کم می توان به حالت سه بعدی ریستوریشن دندانی اعم از روکش دندان، لمینت دندان، وینر، بریج و … را در اسرع وقت و به زیبایی هر چه بیشتر برای بیمار فراهم کرد و دندانسازی دیجیتال را انجام داد. کد CAD مخفف Computer Aided Design و CAM مخفف Computer Aided Manufacturing به معنای طراحی و ساخت به کمک کامپیوتر است. با استفاده ازکد کم تحولی بزرگ و مثبت در زمینه دندانپزشکی دیجیتال فراهم شده است. استفاده از کد کم برای درمان هایی نظیر کاشت ایمپلنت فوری بسیار مناسب است، زیرا روکش دندانی را می توان در سریعترین زمان ممکن تهیه کرد. استفاده از این فناوری در تصویربرداری داخل دهانی و بررسی وضعیت دندان ها اعم از ساییدگی، وضعیت مفصل گیجگاهی فکی و … را می توان با فناوری کد کم انجام داد.

ایمپلنت دیجیتال چیست؟
ایمپلنت دیجیتال چیست؟ کاشت ایمپلنت دندان یکی از مهم ترین و پیشرفته ترین روش های درمانی است. استفاده از دندانپزشکی دیجیتال برای کاشتی موفق و دقیق می تواند بسیار سودمند باشد. به عنوان مثال با استفاده از surgical guide می توان محل دقیق کاشت ایمپلنت را مشخص کرد. با استفاده از روش دیجیتال می توان زمان را به حداقل ممکن جهت درمان رساند. جهت درمان های دیجیتال بایستی به متخصص ایمپلنت که با فناوری های دیجیتال آشنا بوده و قادر به استفاده از این روش ها می باشد مراجعه نمود.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران