خدمات تعمیرات پکیج و لوازم خانگی در تهران – هنگام

در تهران ، تهران

معرفی خدمات تعمیرات پکیج و لوازم خانگی در تهران – هنگام

🔴 خدمات فنی قلیچ

🔹 خدمات فنی قلیچ یکی از بنام ترین فعالان در زمینه خدمات تعمیرات پکیج و لوازم خانگی در تهران – هنگام میباشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

🔹 تعمیر انواع پکیج دیواری، ایستاده و… توسط تیم متخصص ما، استفاده از قطعات اصل در تعمیرات پکیج، ما به تخصص خود اطمینان داریم.

🔹 رفع عیوب مربوط به پکیج، انجام سرویس های دوره ای قبل از فرا رسیدن فصل سرما، با ما در سردترین روزهای سال گرم ترین باشد.

🔹 تعمیرات یخچال معمولی، تعمیرات فریزر، تعمیرات ماشین لباسشویی، تعمیرات ماشین ظرفشویی، تعمیرات ماکروفر و ماکروویو، تعمیرات جارو برقی و…

 

🔸 شماره تماس 09166596881

🔸 شماره تماس 09376338717

🔸 شماره تماس 02177196248

🔸آدرس میدان رسالت،خیابان هنگام،روبروی شرکت واحد اتوبوس رانی،جنب خیابان دانشگاه علم وصنعت

معرفی اقدامات تعمیرکار لوازم برقی خانگی

1. استفاده از قطعات اورجینال و اصل برند در تعمیرات لوازم خانگی

از مهم ترین موارد در تعمیر تلویزیون و یا نکاتی که یک تعمیرکار یخچال باید بداند، این است که از قطعات مصرفی و یا لوازم یدکی اصلی و ارجینال برند استفاده کند.
2. تجربه و مهارت در تعمیر تلویزیون در منزل

نکته ای که به طور مجزا، در مورد تعمیرکار در تعمیرات لوازم خانگی مانند تلویزیون و یخچال را شامل می شود؛ تجربه، مهارت و تعهد ایشان در انجام کار است و باید به آن توجه ویژه ای شود. آچاره با استفاده از متخصصین مجرب و متعهد، تعمیرکار لوازم خانگی را برای تعمیر تلویزیون و یخچال به محل شما اعزام می کند.
3. مهارت در عیب یابی تعمیرات لوازم خانگی

تعمیرکاران حرفه ای باید قادر به تشخیص درست عیوب باشند و در کوتاه ترین زمان با استفاده از قطعات مناسب، تعمیرات لوازم خانگی را با بهترین کیفیت ارائه دهند. با اطمینان باید بگوییم هیچکس از دوباره کاری خوشش نمی آید و یک جور نارضایتی در پشت این اتفاق پنهان شده است. آچاره و متخصصین آن از این اتفاق جلوگیری کرده و به دنبال رضایت متقاضیان در هر شرایطی هستند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران