حمل و نقل حامی بار – حمل بار و اثاثیه منزل در کرج – کمال شهر

در البرز ، کرج

معرفی حمل و نقل حامی بار – حمل بار و اثاثیه منزل در کرج – کمال شهر

🔴 حمل و نقل حامی بار

🔹 حمل و نقل حامی بار یکی از بنام ترین فعالان در زمینه حمل بار و اثاثیه منزل در کرج – کمال شهر می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

🔹موسسه حمل و نقل حامی بار با کادری مجرب و متخصص در حمل و نقل کالا و اثاثیه منزل در خدمت شما همشهریان عزیز و بزرگوار میباشد.
ارسال بار به تمام نقاط کشور

🔹 دارای مجوز رسمی از اتحادیه کامیونداران

 

 

نکات کلیدی اسباب کشی چیست؟

1.سعی کنید بسته بندی اثاثیه را از وسایل کوچکتر شروع نمایید و در ابتدا وسایلی که بیشتر به آنها احتیاج ندارید بسته بندی نمایید.
2.حتما پس از اینکه کار بسته بندی را انجام دادید روی کارتن ها نام وسیله ای که در داخل آن هست را یاداشت نمایید بهتره بر روی برچسپ محتویات داخل کارتن را نوشته و روی کارتن بچسبانید . اگر روی خود کارتن بنویسید باعث میشه برای حمل اثاثیه دیگر نتوانید از آن کارتن استفاده نمایید.
3.سعی کنید کارتن ها را سنگین نکنید که پاره شوند و برای وسایلی مانند کتاب های سنگین سعی شود وسایل سبک نیز لابلای وسایل سنگین قرار گیرد.
4.هرگز کارتن ها را با وسایل سنگین پر نکنید چون ممکن است در حین جابجایی بار و اثاث کشی افرادی که کار باربری را انجام می دهند دچار مشکل شوند.
5.همیشه کارتن ها را کامل پر نمایید تا وقتی در داخل ماشین باربری قرار می گیرند له نشوند و وسایل آنها دچار شکستگی نشود.
6.همیشه بهتر است که وسایل سنگین را در کف کارتن ها قرار داده شوند و وسایل دیگر که سبک هستند را بر روی آنها قرار داده شوند.
7.وسایلی شکستنی را بهتره با پلاستیک ضربه گیر و یا روزنامه بسته بندی نمایید و بعدا در داخل کارتن قرار دهید.
8.نکته ای که می تواند بسیار مهم باشد محکم کردن کارتن ها می باشد ، بهتر است که کارتن ها را با چسپ و محکم کنید و اگر خیلی بر روی آنها حساس هستید آنها را با طناب کاملا محکم کنید.
9. برای بسته بندی وسایل شکستنی بهتر است که بر روی کارتن ها بنویسید ” شکستنی است مواظب باشید ” این کار می تواند بسیار تاثیر گذار ومفیدباشد.
10. برای بسته بندی بهتر است که از کارتن های محکم و پنج لایه استفاده نمایید که برای خرید کارتن می توانید با حامی بار تماس گرفته و کارتن و سایر لوازم بسته بندی و کارگر مورد نیاز و ماشین مسقف را سفارش دهید.

11. سعی کنید روی تمام کارتن ها و جعبه هایی که بسته بندی کرده اید برچسب بچسبانید و به تمام نکاتی که حامی بار در این قسمت قرار داده را بدرستی و کامل انجام دهید. این برچسب ها باعث میشود در زمان چیدمان کار شما بسیار راحت تر شود

12. وسایل ظریف و شکستنی را به صورت جداگانه بسته بندی نمایید و با برچسب های مشخص روی آنها علامت “شکستنی” بزنید. هنگام بارگیری، این بسته بندی ها را در بالای کارتن های دیگر قرار داده شود.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران