بهترین مرکز حمل بار ، اثاثیه منزل و خودرو تصادفی از مشهد و چابهار به سراسر کشور

در خراسان رضوی ، مشهد

معرفی بهترین مرکز حمل بار ، اثاثیه منزل و خودرو تصادفی از مشهد و چابهار به سراسر کشور

🔴 رضا عرب

🔹 رضا عرب یکی از بنام ترین فعالان در زمینه حمل بار ، اثاثیه منزل و خودرو تصادفی از مشهد و چابهار به سراسر کشور می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات رضا عرب :

✅ ایسوز و مسقف شش متری

✅ حمل بار اساس منزل لوازم اداری و ماشین های تصادفی  و اداری خرده بار و ماشین الات اداری و صنعتی و مبلمان

✅ از چابهار به تهران و مشهد و شمال درخدمتم و از مشهد به چابهار و کنارک

✅ با بیمه و بارنامه با ۷۰ عدد پتو

✅ با کادری حرفه ای در چیدمان با نازلترین قیمت در خدمتم

✅ بار خود را با خیالی اسوده به ما بسپارید با کادری حرفه ای

و…

 

🔸 با مدیریت  رضا عرب

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

 

مزایای کامیون های اتاق دار چیست؟

معرفی انواع کامیون های باربری
پر استفاده ترین وسیله نقلیه برای انجام باربری و حمل و نقل وسیله از دیرباز تاکنون کامیون ها بوده اند.به همین دلیل با انجام بروز رسانی هایی که بر روی این وسایل انجام شده است تا به امروز این وسیله نسبت به سایر خودروها بیشتر برای حمل و نقل استفاده می شود.ابعاد و ظرفیت مختلف آن سبب می شود چه در مسافت های کوتاه و بلند و یا حمل و نقل داخل و بیرون فضای شهری مناسب باشد.

در باربری تهران و شهرستان ها شاهد استفاده از انواع خودروهای باربری هستیم که هریک توانایی و قابلیت های خاص خود را دارند.در این بین کامیون ها با توجه به ظرفیت بیشتر خود برای اسباب کشی بیشتر از سایر خودرو ها مورد استفاده قرار می گیرند .انواع کامیون های باربری برای حمل اسباب و اثاثیه عبارتند از:

1.خاور
با توجه به ابعاد و ظرفیت کامیون خاور ها ، این وسیله برای حمل بار به شهرستان و یا باربری تهران مناسب می باشد. خاور دارای ظرفیت های گوناگونی می باشد و قابلیت حمل بارهایی با وزن 6 تن را داراست.

2.کمپرسی
از این نوع وسیله حمل و نقل برای جابجایی مصالح ساختمانی و یا بارهای فله ای استفاده می شود. تخلیه بار در این وسیله به وسیله کمپرس انجام می شود و مناسب حمل مصالح ساختمانی در حجم زیاد می باشد.

3.بونکر
حمل مصالح ساختمانی غیر جامد که در اثر زمان به شکل جامد در می آیند همچون بتن و سیمان با استفاده از این کامیون ها انجام می شود. بتن در صورت ایستا بودن شکل جامد به خود می گیرد بنابراین برای عدم این اتفاق در هنگام جابجایی این ماده از وسیله ای به نام بونکر استفاده می شود که می تواند بتن را به طور دائم در داخل مخزن مخصوص چرخانده تا کیفیت خود را برای ساخت و ساز از دست ندهد.

5.کامیون های اتاق دار
یکی از مناسب ترین وسایل حمل و نقل برای باربری تهران و حمل بار به شهرستان کامیون های اتاق دار می باشد. اتاقی که در قسمت بار این کامیون تعبیه شده است سبب می شود اسباب و اثاثیه با ایمنی بیشتری به مقصد برسد. در اسباب کشی از این نوع کامیون بیشتر استفاده می شود. مدل دیگر کامیون های اتاق دار مسقف بوده که می تواند در شرایط جوی نا مناسب لاستفاده شده تا اسباب و اثاثیه از آسیب های احتمالی در اثر بارش نزولات آسمانی و یا باد و طوفان در امان باشند.

 

مزایای کامیون های اتاق دار چیست؟
✔ استفاده از کابینی امن برای انجام باربری

✔ استفاده از فضا و دیواره بیرونی کابین به منظور انجام تبلیغات خیابانی (تبلیغ شرکت های باربری تهران اکثرا بر روی دیواری این کامیون ها انجام می شود)

✔ بارگیری و تخلیه آسان به دلیل وجود درب تعبیه شده در قسمت کامیون

✔ امنیت بالای وسایل و اسباب و اثاثیه در برابر شرایط جوی همچون برف و باران و یا عدم آسیب به آن ها در اثر تابش نور مستقیم خورشید و گرد و خاک و…

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران