باربری با وانت در اصفهان – فولاد شهر

در اصفهان ، فولادشهر

معرفی باربری با وانت در اصفهان – فولاد شهر

🔴 عباس عالیوند

🔹 عباس عالیوند یکی از بنام ترین فعالان در زمینه باربری با وانت در اصفهان – فولاد شهر می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات عباس عالیوند :

✅ حمل وجابجایی اثاثیه منزل ،جهیزیه عروس ،مبلمان ،کالاهای اداری ،تجاری و…..

✅ حمل تخصصی یخچال سایدبای ساید، با زو بسته کردن ساید

✅ گاوصندوق در هراندازه ، مبلمان ، لوازم ورزشی سنگین

✅ اجسام حساس به طبقات و بلعکس

و….

 

🔸 شماره تماس 09139225163

🔸آدرس اصفهان،فولادشهر

خصوصیات یک کارگر باربری خوب چیست ؟

قوی

یکی از اولین و اساسی‌ترین ملاک‌های انتخاب برای کارگر حمل باربر در شرکت‌های باربری داشتن قوا و قدرت بدنی بالا است.
واضح است که اگر فردی نیرومند نباشد و یا سلامت جسمی و حتی روحی نداشته باشد نمی‌تواند از عهده این کار به‌خوبی برآید.
بنابراین ممکن است در حین انجام کار به خود و یا لوازم مشتریان آسیب برساند و نتواند وظیفه خود را به‌خوبی انجام دهد و در این میان خساراتی را به بار آورد.

دقیق و منظم:

یکی از مهم‌ترین خصوصیات کارگران، دقت و انضباط هنگام جابه‌جایی کالای مشتریان است. ازآنجایی‌که کارگر حمل بار با کالای مشتریان سروکار دارد، باید در هنگام جا‌به‌جایی نهایت دقت خود را به‌کارگیرد تا کوچک‌ترین آسیبی به کالا وارد نشود.

باحوصله:

ازآنجایی‌که کارگرحمل بار روزانه با کارفرماها و مشتریان متفاوتی برخورد می‌کند که هرکدام آن‌ها خواهان جابه‌جایی کالا به شیوه خودشان هستند، نیاز است تا کارگران حمل بار با صبوری و آرامش نسبت به انجام امور محوله اقدام کنند. اگر کارگران این خصوصیت را داشته باشند و به‌خوبی از آن استفاده کنند قطعاً سبب جلب رضایت مشتری خواهند شد. علاوه بر این حمل بار نیز راحت‌تر صورت می‌گیرد و باعث جلب اعتماد مشتری به شرکت حمل بار می‌شود.

روحیه کار تیمی:

حمل بار ازجمله کارهای است که انجام دادن آن به‌تنهایی ممکن است دشوار باشد. به‌خصوص وقتی کالایی سنگین‌تر از توان کارگر حمل بار است، نیاز است تا کارگران با کمک یکدیگر اقدام به جابه‌جایی کالا کنند. پس یک کارگر حمل بار باید دارای روحیه کارتیمی بالایی باشد تا بتواند به‌راحتی در این رده شغلی فعالیت کند.

خوش‌برخورد:

همان‌طور که گفتیم کارگر حمل بار ازاین‌جهت که به‌طور مستقیم با مشتریان سروکار دارد، باید خوش‌برخورد و مردم‌دار باشد. قطعاً این برخورد مناسب و خوش‌رویی باعث ایجاد حس خوب در مشتری شده و سبب جلب اعتماد آن‌ها می‌شود.

صداقت:

داشتن صداقت یکی دیگر از ملاک‌های رفتاری کارگرحمل بار است. کارگران باید در کار خود صداقت داشته باشند و نسبت به وعده‌ای که به مشتری می‌دهند خلف وعده نکنند. کارگران باربری باید صداقت را در رفتار و گفتار خود نشان دهند و در مورد خدماتی که به مشتری ارائه می‌دهند صادقانه برخورد کنند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران