تعمیرات لوازم خانگی خدابنده – تعمیر یخچال ، آبگرمکن و موتورخانه در تهران – شهر قدس

در تهران ، تهران

معرفی تعمیرات لوازم خانگی خدابنده – تعمیر یخچال ، آبگرمکن و موتورخانه در تهران – شهر قدس

🔴 تعمیرات لوازم خانگی خدابنده

🔹 تعمیرات لوازم خانگی خدابنده یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تعمیر یخچال ، آبگرمکن و موتورخانه در تهران – شهر قدس می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات تعمیرات لوازم خانگی خدابنده :

✅ یخچال

✅ لباسشویی

✅ پکیج

✅ ابگرمکن

✅ کولرگازی

✅ پمپ اب

✅ موتور خانه

و…

 

🔸 با مدیریت ایت خدابنده لو

🔸 شماره تماس ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس شهر قدس خ ازادی خ جریده پلاک ۸۳

 

نکاتی درباره‌ی نگهداری و تعمیر یخچال :

۱- چرا باید از یخچال و‌ فریزر مراقبت کنیم تا به تعمیر یخچال فریزر نیاز نباشد؟

پاسخ به این سؤال بسیار ساده و روشن است؛ مهم‌ترین دلیل اهمیت مراقبت از یخچال قیمت بالای آن است. اگر لباس‌های ما کهنه شوند و از بین بروند به راحتی می‌توانیم لباس نوی دیگری را خریداری کنیم، اما اگر یخچال و فریزر خانه‌ی ما خراب شود، نمی‌توانیم به سادگی یخچال و فریزر نو را جایگزین آن کنیم و برای این کار باید متحمل هزینه‌های زیادی شویم. تجربه نشان می‌دهد که هر خانواده حداقل هر ۱۰ سال یکبار لوازم خانگی مانند یخچال و فریزر را با جایگزین نوی آن تعویض می‌کند. این در حالی است که در بسیاری از خانواده‌ها تا وقتی که یخچال و فریزر به کلی خراب نشوند، تعویض نمی‌شوند. در بسیاری از خانه‌ها یخچال‌هایی وجود دارند که مربوط به ۲۰ یا ۳۰ سال پیش هستند و بدون هیچ مشکلی کار می‌کنند. هم‌چنین به دلیل حجم و وزن زیاد یخچال انتقال آن از مکانی به مکان دیگر کاری مشکل است؛ به همین خاطر معمولاً تعمیر یخچال و فریزر ساید بای ساید آنقدر دردسر دارد که اکثر افراد آرزو می‌کنند هیچ‌گاه با چنین موقعیتی مواجه نشوند. این مسئله به ویژه برای تعمیر یخچال و فریزر ساید بای ساید که اندازه‌ی بزرگتری نسبت به سایر مدل‌های یخچال و ‌فریزر دارند، اهمیت بیشتری دارد؛ برای تعمیر ساید بای ساید علاوه بر هزینه‌های مربوط به تعمیرات باید هزینه‌هایی را هم برای حمل و نقل و جا به جایی یخچال و ‌فریزر بپردازید.

۲- چه مکانی برای یخچال مناسب است؟

مکانی که یخچال و ‌فریزر در آنجا قرار می‌گیرد، می‌تواند نقش تعیین کننده‌ای در طول عمر آن داشته باشد. همان‌طور که می‌دانید یخچال گرمای مواد غذایی و محتویات درون خود را گرفته و از فضای پشتی خود به محوطه‌ی بیرونی یخچال منتقل می‌کند. بنابراین وجود فضای مناسب برای تهویه راندمان یخچال و ‌فریزر را افزایش می‌دهد. اکثر خانواده‌ها یخچال و ‌فریزر را در آشپزخانه قرار می‌دهند؛ این مسئله به خودی خود مشکلی ایجاد نمی‌کند، اما اگر فضای آشپزخانه کوچک باشد، گرمای پشت یخچال نمی‌تواند به درستی به بیرون انتقال یابد؛ در نتیجه دمای موتور افزایش پیدا کرده و ممکن است مورد آسیب‌های جدی واقع شود. بعضی از خانواده‌ها نیز برای استفاده‌ی بیشتر از فضای آشپزخانه یخچال و ‌فریزر را به دیوار می‌چسبانند که این کار نادرست است؛ چرا که گرمای پشت یخچال در همان فضا محبوس شده و به دلیل افزایش دما، در عملکرد کمپرسور مشکل ایجاد می‌شود. بهتر است برای افزایش راندمان یخچال و ‌فریزر بین ۲۰ تا ۳۰ سانتی متر فاصله از دیوار برای آن در نظر گرفت. همچنین دمای محیط نیز باید کنترل شود؛ اگر جریان هوا به قدر کافی در آشپزخانه وجود ندارد و یا معماری خانه طوری است که سرمای کولر به آشپزخانه نمی‌رسد، سعی کنید با قرار دادن یک پنکه کنار یخچال به خنک کردن موتور آن کمک کنید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران