ساخت و فروش تانکر سمپاش در همدان

در همدان ، همدان

معرفی ساخت و فروش تانکر سمپاش در همدان

🔴 عباس حیدری

🔹 عباس حیدری یکی از بنام ترین فعالان در زمینه ساخت و فروش تانکر سمپاش در همدان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات عباس حیدری :

✅ ساخت تانکر سمپاش بابرد توربو لایدر با برد 50 متر که 10 متر بالاتر از ایتالیای

✅ تو وسایل آن گیربکس یک به پنج پره شیش سیلند وکاکوب کمباین خرمن کوب .وسرند لوبیای شده دوکاره و تک کاره

✅ نصب در تمام نقاط ایران

و…

 

🔸 شماره تماس 09185067533

🔸 آدرس همدان میدان مریانج جنب نمایندگی جک

 

یک سمپاش مناسب باید دارای چه ویژگی هایی باشد؟

یک سمپاش اغلب برای محلول پاشی مواد مختلفی از قبیل علف کش های پیش رویشی و پس رویشی، حشره کش ها یا سموم دفع آفات و قارچ کش ها استفاده می شود. ممکن است نیاز به تغییر نازل ها باشد که می تواند بر حجم محلول پاشی و فشار سیستم تأثیر بگذارد. نوع و اندازه پمپ سمپاش مورد نیاز توسط نوع سم، فشار توصیه شده و میزان محلول پاشی نازل، تعیین می شود.

یک پمپ سمپاش باید از ظرفیت کافی برای بهره برداری از یک سیستم همزن هیدرولیکی برخوردار باشد و همچنین حجم لازم از مواد مورد استفاده را به نازل ها برساند. یک پمپ سمپاش باید ظرفیتی معادل با حداقل ۲۵ درصد بیشتر از بیشینه حجم مورد نیاز نازل ها را داشته باشد.

برای کشاورزانی که می خواهند یاد بگیرند آنچه را که کشاورزان حرفه ای انجام می دهند را خودشان انجام دهند، بیایید به اصول تهیه و بهره برداری از یک تانکر محلولپاشی یا سمپاشی بپردازیم. در ابتدا با آشنایی با تجهیزات شروع می کنیم.
اجزای اصلی تشکیل دهنده یک سمپاش

چه اینکه یک سمپاش پشت تراکتوری و یا چه خودرو (خودران) باشد، هر دو به منظور یک کار و آن هم محلول پاشی سموم دفع آفات، قارچ کش و علف کش ها ساخته شده اند. اکثر سمپاش ها با اجزای اساسی زیر ساخته می شوند: همزن، شیرآلات، شیلنگ، پمپ، موتور، صافی و مخزن. این ایده خوبی است که با این قسمت ها آشنا شوید، زیرا باعث می شود عیب یابی مشکلات بسیار ساده تر شود.

از آنجا که بسیاری از مواد شیمیایی مورد استفاده برای محصولات زراعی می توانند خاصیت خورندگی داشته باشند، انتخاب مخزن یا تانکر با مواد مقاوم در برابر خورندگی مانند فولاد ضد زنگ، فایبرگلاس یا پلاستیک پلی اتیلن نیز مهم است. حتی در صورتی که شما از این دستگاه ها استفاده نکنید، مهم است که تانکر را تمیز و عاری از گرد و غبار نگه داشته تا مخزن را از زنگ زدگی و سایر آلودگی هایی که باعث آسیب رساندن به پمپ و شیلنگ ها می شود، حفظ کنید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران