جوشکاری خلیل – بهترین مرکز انجام خدمات جوشکاری ساختمان و نما در زابل – سیستان

در سیستان و بلوچستان ، زابل

معرفی جوشکاری خلیل – بهترین مرکز انجام خدمات جوشکاری ساختمان و نما در زابل – سیستان

🔴 مجموعه جوشکاری خلیل

🔹 مجموعه جوشکاری خلیل یکی از بنام ترین فعالان در زمینه انجام خدمات جوشکاری ساختمان و نما در زابل – سیستان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه جوشکاری خلیل :

✅ جوشکار وال پست

✅ کشویی ثابت

✅ نبشی کشی نما

✅ نمای طرح دار یا قوس دار

✅ رابیتس بندی سقف

✅ حاشیه دور درز ژوئن

✅ اجرای سقف سبک با قوطی ورق.

✅ جوشکار تیرچه سقفی

✅ نبشی کشی

✅ جان پناه

✅ اجرای انواع سردری

✅ کاشت میلگرد

✅ اجرای انواع پله رفت و برگشت

✅ سایبان

✅ اجرای انواع حفاظ پله مدل دار و ساده

✅ به صورت کاملا حرفه ای با تیم مجرب در سیستان

 

🔸 با مدیریت  خلیل رزمی

🔸 شماره تماس  09159589566

🔸 شماره تماس  09366184397

 

جوشکاری چیست؟

جوشکاری، یکی از فعالیت های پرکاربرد در صنعت و زندگی روزمره به حساب می آید و می بایست توسط فردی که ویژگی های جوشکار ماهر را دارد انجام شود. قطعات فلزی اطرافمان مطمئنا اثراتی از جوشکاری را در خود به همراه دارند. برای اتصال قطعات فلزی به یکدیگر راه و روش مختلفی از قبیل پیچ و مهره کردن وجود دارد اما یک راه کار ساده، تمیز و پرکاربرد در اتصال فلزات، جوش فلز می باشد.

جوشکاری به فرآیند اتصال چند قطعه فلزی به یکدیگر از طریق ذوب محل اتصال قطعات گفته می شود. در این مقاله سعی داریم به مهم ترین ویژگی های جوشکار ماهر اشاره کنیم.

برخی از ویژگی های جوشکار ماهر
جوشکاری یک فعالیت تخصصی به حساب می آید و فردی که برای جوشکاری اعزام می شود می بایست از شرایط لازم برای عملیات جوشکاری در محیط های مختلف بهره مند باشد. جوش یک قطعه کوچک آهن با جوش در ساختمان ها تفاوت دارد. در نتیجه جوشکار می بایست ویژگی های مختلفی داشته باشد تا بتواند بهترین کیفیت را در کمترین زمان ممکن تحویل دهد.

آشنایی با جنس و اندازه فلزات
فلزات مختلف دمای ذوب متفاوتی دارند در نتیجه فرد جوشکار می بایست نسبت به دما و زمان ذوب فلزهای مختلف مطلع باشد تا بتواند قطعات را به یکدیگر متصل کند. برای مثال نقطه ذوب فلز آلومینیوم به مراتب پایین تر از یک تکه آهن می باشد. در نتیجه هنگامی که جوشکار برای اتصال دو قطعه آلومینیومی اقدام میکند، می بایست جنس الکترودی که استفاده می کند را تغییر دهد تا مشکلی در هنگام جوش دادن قطعات به یکدیگر ایجاد نشود.

همچنین قطر قطعات فلزی که به یکدیگر متصل می شوند نیز می بایست بررسی شود. در صورتی که قطعاتی که قرار است توسط جوش به یکدیگر متصل شوند دارای قطر کم باشد می بایست از الکترود نازک تر استفاده کرد و در صورتی که قطر قطعه ها بزرگ باشد می بایست اندازه الکترود را قطورتر در نظر گرفت تا استحکام جوش زده شده حفظ شود و قطعات از یکدیگر جدا نشوند.

استفاده از جریان مناسب
اینورتر، مسئول ایجاد ولتاژ و جریان بسیار بالا در الکترود می باشد. این دستگاه قابلیت تنظیم دارد و می بایست بسته به قطعه ای که قصد اتصال آنها را به هم داریم تنظیم شود. یکی دیگر از ویژگی های جوشکار ماهر آن است که جریان مناسب را انتخاب کند. کم بودن جریان حین جوش می تواند باعث چسبیدن الکترود به قطعه شود و کیفیت جوش را تا حد بسیار زیادی کاهش دهد.

در طرف مقابل نیز زیاد بودن جریان، باعث می شود تا گرمای حاصل از قوس الکتریکی ایجاد شده بین الکترود و فلز باعث شود تا فلز به سرعت آب شده و سوراخ شود و از استحکام جوش زده شده بکاهد.

جوش یکدست و بی نقص

تجهیزات کامل و مرتب

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران